روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

اخرین یادگاری در سال 91 برای دخترم

1391/12/29 2:14
585 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیز دلم سال 91 خیلی ساله خوبی برای من بود چون خدا تو رو به من هدیه کرد عسلم. اول فروردین 91 متوجه وجود تو نازنینم تو دلم شدم و خدا به من یه عیدی بسیار گرانبها و زیبا داد http://www.pic4ever.com/images/626gdau.gifکه تو این 22 سالی که زندگی کردم بهترین عیدی و هدیه ی من بود و 21 ابان 91 خدای مهربون فرشته اش رو گذاشت تو بغلم و درر سال 91 من مادر شدمhttp://www.kolobok.us/smiles/artists/connie/connie_mama.gif و تونستم که حس قشنگ مادری رو تجربه کنم که قشنگ ترین و لذت بخش ترین حسه دنیاست.http://niniweblog.com/images/smilies/mom/mom%20%2816%29.gif یادش بخیر پارسال این موقع تو تو وجودم بودی اما من خبر نداشتم و اصلا فکرش رو هم نمیکردم که بیای تو دلم.

امسال هم داره تموم میشه و فردا حدودا ساعت 2و نیم سال 92 تحویل میشه. سال 91 رو بخاطر تو هدیه بهشتی خیلی دوست دارم و از تموم شدنش دلم میگیره.  امسال خیلی بهم خوش گذشت روزایی که با تو یکی بودم دخترم و تو تو دلم بودی و من بی تاب دیدنت و چقدر هم انتظار دیدنت شیرین بود. روزای قشنگی که فقط بتو فکر میکردم و تو در وجودم بودی در سال 91 بود روزهایی که باذوق و شوق لباسات و وسایلاتو که مامانی فاطمه برات خریده بود رو نگاه میکردمhttp://www.pic4ever.com/images/loveshower.gif. روزایی که برات اتاق ساختیم  روزی که اتاقت رو کاغذ دیواری کردند روزی که سیسمونیت رو چیدیم روزی که  همه برای جشن سیسمونیت اومدند روزایی که از خوردنه ماهی حالم بهم میخورد. شبهایی که تا ساعت 3 یا 4 به وبلاگهای نی نی های دیگه میرفتم و همش دلم میخواست که زودتر به دنیا بیای و بغلت کنم و بهترین روز روزی که تورو گذاشتندتو بغلمhttp://www.kolobok.us/smiles/user/mg_02.gif.و روزی که بهم لبخند زدی و همین امروز  بعد از ظهر وفتی که تو اشپزخونه بودم و تو تو کریرت بودی با سختی سرت رو بطرف من چرخوندی و بهم گفتی ه....ه... و با زبون خودت صدام کردی که بیام و بخوابونمت و وقتی که گداشتمت رو پام چقدر زود مثله یک فرشته خوابیدی. میدونم که واسه این روزها و سال 91 دلم تنگ میشه.اما رسم دنیا همینه که این روزهای شیرین بگذره و فقط خاطره اش بمونه و من منتظر روزهای شیرین تری با تو دختر نازم هستم.قلب

 امسال عید با شما خانم کوچولو یک مسافرت و یک عروسی در پبش داریم .  عزیزم 2 فروردین عروسی زهرا دختر دایی مامانی فاطمه است http://www.gif-paradies.de/gifs/ereignisse/hochzeit/hochzeit_0013.gifو عروسیش تو شماله و ما داریم به شهر دوستت فاطمه سادات عزیز میریم.پنج شنبه صبح اول فروردین  حرکت میکنیم وانشالله 4 فروردین برمیگردیم. اولین مسافرتت هست عزیزم و همچنین اولین جشنه عروسی که میری ولی من خیلی استرس دارم میترسم که اذیت بشی و مارو هم اذیت کنی و نتونیم که مثل سفرهای قبلی سفر خوبی داشته باشیم و فقط خستگی برامون بمونه اخه شما بعضی اوقات الکی بهونه میگیری و گریه میکنیگریه. خدا کنه که دختر خوبی باشی عزیزدلم .http://i6.glitter-graphics.org/pub/523/523716bsnxx88uuv.gifو اولین سفرت برامون یه خاطره قشنگ بشه.  سال 92 ساله ماره و امیدوارم که سال خوبی باشه و سلامت باشی عشقه مامان. راستی امروز وقت دکتر داری یرای چکاب 4 ماهگیت که باید 11 صبح بریم و امشب هم 4 شنبه سوریهhttp://www.picturesanimations.com/f/fire/anifire2.gifو هنوز معلوم نیست که ما امشب کجا میریم.

 اولین 4شنبه سوریت مبارک گلم.

این ماهی های قرمز از همون موقع که شما تو دله مامان بودی یعنی از پارسال عید با ما هستند و من خیلی دوستشون دارم و باهاشون صحبت میکنم و ازشون خواستم که تا به دنیا اومدنه تو زنده بمونن و امسال عید هم در کنار ما باشندنیشخند و اونا هم به حرف من گوش کردند و الان یکسال که ما در خدمتشون هستیم. خیلی نازن.ماشالله. این ماهی سیاهو امسال بابا خریده که بقول خودش چشم تلسکوپیه اما من زیاد دوسش ندارم و فقط ماهی های خودم و روژینا جونم رو دوست دارم.

 

http://www.ollenkka.com/pictures/line/image/line181.gif

 

1

http://www.ollenkka.com/pictures/line/image/line181.gif

 

2

 اینم از ماهی کوچولوهای عیدمون.

http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/joda-konandeh/304.gif

 دوستان عزیزم ممنون از اینکه تو این یکسال با یادگاریهای قشنگتون برای من و دخملم مارو خوشحال کردید خیلی خوشحالم که باهاتون اشنا شدم امیدوارم که سال خوب و خوشی در کنار خانواده محترمتون داشته باشید و از همین جا عیدرو بهتون تبریک میگمماچماچماچماچ

 

http://s2.picofile.com/file/7685457197/babol2011blogfa_13.gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهدیه
29 اسفند 91 8:39
تشریف بیارین عزیزای دلم! ولی حسابی لباسای گرم بیارین که اینجا هوا سرده!
خوشحال میشیم در خدمت باشیم نیلوفر جون!
هزار تا بوس!


مرسی مهدیه جون لطف داری. اره هوا خیلی سرد بود و دخملی سرما خورد
fati_k21
29 اسفند 91 8:50
اولین بهار زندگیت مبارک.خانوم کوچولو.


مرسسسسسسسسسسسسسسی عزیزم
آرتميس
29 اسفند 91 11:04
سلام عشق من . چطوري ؟ خوبي ؟ نيلوفر جون خوشحالم كه تونستي اين عشق مادري رو بفهمي و تجربه كني و ببيني كه چقدر لذت داره اميدوارم سال 92 براي تو و عشق هات سال خوبي باشه روژينا جوني ميبيني كه چقد مامان نيلوفر دوست داره من شاهدم كه چقد عاشقته ايشاءالله سفر خوش بگذره و روژيناجوني اذيت نكنه ميري چهارشنبه سوري مواظب روژينا جون باشي ها خيلي خوشحال شدم كه با شما گفتگو كردم و در طي چند ماه ايشاءالله سالي پر از بركت و خوبي داشته باشي . تا سال ديگه بدرود . مواظب خودتون باشين :


عزیزم منم از اشنایی با شما خوشحال شدم و همچنین دوست خوبی مثله شما پیدا کردم که با نظراتش ما رو دلگرم میکنه امیدوارم که شما در کنار خانواده محترمتون ساله خوبی داشته باشید
نیم وجبی
29 اسفند 91 13:29
سالی پر از شادی و سلامتی رو براتون آرزو می کنم❤
عیدتون مبارک


مرسی عزیزم.سال نو شما هم مبارک
درسا کوچولو و مامان
29 اسفند 91 13:48
اولین عیدت مبارک روژینای نازم ایشالا عروسی خوش بگذره ، سعی کن مامان را اذیت نکنی دخمل خوبی باش عزیزمسال خوبی داشته باشی


مرسی خاله مهربونم.انشالله شما هم در کنار درسای ناز ساله خوبی داشته باشید
مامانی
1 فروردین 92 14:17
سال نو مبارک دوست عزیز


ممنون عزیزم لطف کردی برامون یادگاری گذاشتی
مامان کیان کوچولو
4 فروردین 92 13:15
عزیز دلم سال نوتون مبارک .. امیدوارم روزهای خوب و شادی داشته باشین


ممنون عزیزم همچنین شما در کنار کیان کوچولوئه نفس
زهرا
5 فروردین 92 17:44
سال نومبارک


مرسی گلم ساله نو شما هم مبارک
مهدیه
7 فروردین 92 8:43
سلام دوست جونم عروسی خوش گذشت؟ ایشالا عروشی روژینای نازنین!
مامان آنی
29 فروردین 92 1:14
سلام نیلوفرجون سال نو هزاران بار مبارک

آرزو میکنم یک سال قشنگ رو در پیش داشته باشین

روژیناجون رو هم از طرف من ببوس

از بالا تا پایین وبلاگ قشنگت رو خوندمو همه عکساتون هم زیبا بود

همیشه شاد باشین




ممنون عزیزم لطف کردی که بهمون سر زدی ویانا جوجو رو ببوس