روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

اتلیه شماره 1 روژینا جان

1392/3/2 0:38
1,704 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

                     عکسهای اتلیه 5 ماه و 26 روزگیه قند عسلم.


                   http://www.ollenkka.com/pictures/line/image/line150.gif

 

1

 

http://www.totalgifs.com/barrinhas/barracoracao.gif

 

2

 

http://www.totalgifs.com/barrinhas/barracoracao.gif

 

3

 

http://www.totalgifs.com/barrinhas/barracoracao.gif

 

4

 

http://www.totalgifs.com/barrinhas/barracoracao.gif

 

5

 

http://www.totalgifs.com/barrinhas/barracoracao.gif

 

6

 

http://www.totalgifs.com/barrinhas/barracoracao.gif

 

7

 

http://www.totalgifs.com/barrinhas/barracoracao.gif

تاریخ گرفتن عکسها در اتلیه 92/2/17

 

پسندها (1)

نظرات (32)

mamane Ali
2 خرداد 92 2:14
ای جاااان چه عکسای خوشچیلی



لطف داری عزیزم. بووسسسسسسسسسسسسسس
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 خرداد 92 3:29
عزیییییزم خیلی خیلی عکسات نازشدن واقعالذت بردم خوشگل خانوم
عکست با بابایی هم خیلی قشنگ شده . نیلوفرجون شمابادخملی عکس ننداختی؟اگه انداختی رمزدارکن ببینم


ممنون انا جونم.نه عزیزم من با دخملی عکس ننداختم اتفاقا اماده شده بودم و قرار بود که با بابایی و روژینا گلی عکس بندازیم اما این دخملی اینقدر گریه کرد که نشد و فقط من مشغول سرگرم کردنش شدم تا بتونیم چند تا عکس ازش بندازیم.
مامان ایسا
2 خرداد 92 6:39
به به چه عکسای انداخته دختر نازمون . خیلی خوشگله انشالاه اتلیه عروسی بره


ممنون خاله جونی.انشالله
معصومه
2 خرداد 92 10:12
وووووووووییی الهی عزیزم چه قشنگن عکسا... روژینا خوشگلمو...ماشاالله


لطف داری معصومه جونم.انشالله عکسهای اتلیه ی گل پسر قند عسلی رو ببینیم و لذت ببریم.
asal
2 خرداد 92 10:40
خیلی نازن.ماشالله.بوووووووووووس


ممنون عسل جان
رویا مامان اینده
2 خرداد 92 10:44
فدات بشم خوشگل خانم که اینقدر ناز و دوست داشتنی هستی


خدا نکنه عزیزم.بوس
آرتميس
2 خرداد 92 10:47
وووووووووووووووي چه شيرين و ناناز شده روژينا جوني ماشاءالله فدات شمممممممممم من عسل


خدا نکنه ارتمیس جان.شما لطف داری.بوس بوس برای خاله ارتمیس گل.ممنون که بهمون سر میزنی عزیزم
مامان آوینا
2 خرداد 92 11:04
چه عکسهای نازی خدا حفظش کنه روژینا حونو
اسپند دود کن واسش عزیزممممممم



مرسی از دعای خوبت گلم.همچنین اوینا جون رو برای شما
♥ نیم وجبی ♥
2 خرداد 92 11:10
ای فدای تو عروسک خوشگل
وای خیلییییی قشنگ شده


خدانکنه نیکو جونم.بوس برای خودت و کسری جون
مهدیه
2 خرداد 92 11:23
خدای من! اینا خییییییییییییلی قشنگن!
اگه همشهری بودیم حتتتتتتتتتتتتتما یکی از عکساشو یادگاری ازت میگرفتم!
نازی فوق العاده قشنگ شدن!
شما و نی نی عکس نگرفتین؟


مهدیه جان لطف داری.نه از بس دخملی گریه کرد نشد که منم عکس بگیرم و فقط مشغول سرگرم کردنش بودم.مهدیه جان اگه دوست داشتی میتونی رو عکسها کلیک راست کنی و گزینه سیو رو بزنی و سیو شون کنی.بوووووس
مامان آروین(مریم)
2 خرداد 92 11:53
واقعا عکساش خیلی خیلی قشنگ شدند مخصوصا اولی ....... هزار ماشاالله


ممنون مریم جونم نظر لطفته.اروین گلم رو ببوس
نیلوفر
2 خرداد 92 12:51
عزیزم عکسات بینظیره.روژینا عاشق عکس شماره ی 2 شدم خیلی ملوسه.مامانی اسفند یادت نره


ممنون عزیرم لطف دارید شما.مرسی که بهمون سر زدی.بوووووس
مامان نسرین
2 خرداد 92 14:17
عزیــــــــــــــــــــــزم ای جان چقدر ناز و خوشگل افتادی تو این عکسها خیلی جیگری هزار ماشاالله


مرسی مامان نسرین عزیز.بوس برای مههدیس گلی و محدثه جووووون
درسا کوچولو و مامان
2 خرداد 92 14:17
وای وای چه عکسهای خوشگلی شده نانازی تو عکسهای آتلیه ات چهره نازت بیشتر مشخصه خدا حفظت کنه


مرسی مامانی لطف داری.همچنین درسا جون رو برای شما
مامانی
2 خرداد 92 14:25
ای جاااااااااااااانم دختر خوشگل و نازنین.خدا نگهت داره برای مامان وبابا


ممنون عزیزم
زهرا
2 خرداد 92 14:46
دوووووووووستتت داارم روژینا جون




ماهم دوستتون داریم.عزیرم کاش ادرس برامون میذاشتی.


نی نی مامان
2 خرداد 92 14:50
با اجازه لینکتون کردم.




لطف کردی عزیزم


مائده(ني ني بوس)
2 خرداد 92 15:24
وااااي چه عسلي شده اين دخملي موقع خوردنشه ديگه


ممنون مائده جون. سارینا عسل رو ببوس
شاپرک
3 خرداد 92 0:10
ای جانم چه عکسای نازی ماشاا... براش اسپند دود کن


ممنون شاپرک جووون لطف داری.دخملی گل رو ببوس.
زهرا
3 خرداد 92 0:43
ای جانم چه عکسای قشنگی درست مثل روژینا
خداحفظش کنه


ممنونم زهرا جون.شما لطف داری مر30 که برامون یادگاری گذاشتی
مهدیه
3 خرداد 92 8:49
ممنون که اجازه دادی یادگاری برشون دارم
دوستتوندارم!


خواهش میکنم عزیزم.این چه حرفیه.شما و دخملی از بهترین دوستای من و دخملی هستید. ماهم فاطمه سادات نانازی و شما رو دوست داریم.بوووس
مامان کیان کوچولو
3 خرداد 92 19:15
ای جانم چه عکسای خوشگلی .. چقدر دخملمون خوشتیپ و خوش عکسه . قربونش بشم .
مبارک باشه خاله جووون


ممنون عزیزم.خدا نکنه لطف داری شما.کیان ماهو و ناز رو ببوس
هاله مامان بهار کوچولو
3 خرداد 92 20:43
سلام سلام صد تا سلام
من تازه اومدم وبلاگ این دختر کوچولوی ناز .
واقعا دختر خوشگلی !
امیدوارم سایه ی پدر و مادرش همیشه بالا سرش باشه و خودش هم همیشه در زندگی موفق و سلامت و شاد باشه



ممنون دوست عزیزم از دعای قشنگت .نظر لطفته.کاش ادرس برامون میذاشتی تا بیشتر اشنا میشدیم هاله جان.ممنون که بهمون سر زدی
خاله جونی
4 خرداد 92 0:57
واییییییییی چه عکس های قشنگی
با اجازه تون لینک شدین


ممنون گلم .خواهش میکنم عزیزم از اشنایی بیشتر با شما خوشحال میشم. منم لینکتون کردم.بوس بوس
مامان نسرین
4 خرداد 92 13:50
بازم اومدم عکسهات رو دیدم آخه دلم میخواست


ممنون خاله جونی از این همه محبت و لطفی که به من و دخترم داری.بوس بوس هزارتاااااااااااا
نیلوفر
4 خرداد 92 18:51
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم

که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی

یادت نمیرود باید عاشقی کنی

کاش من اینگونه عاشق بودم .....






http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile/25.gif



[hr

ببووووووووووووووس

مامان مانلی
5 خرداد 92 0:35
سلام عزیزم منم شما را لینک کردم چه دخمل ناسی دارین


ممنون مامانه مانلی جان.لطف کردی.بووووووس بووووووس
مامان جون سیلوانا
5 خرداد 92 9:07
وای نازی چه عکسهای قشنگی شدن
ان شاا... عروس شی عزیزم


ممنون خاله جون همچنین سیلوانا گلی.ببوسش.بووووووووووووس بوووووووس
مریم (مامان آرینا)
5 خرداد 92 16:36
خوشگل خانوم عسل خانوم چه عکسایی انداختی دلمونو آب کردی
دوستم خیییلی عکسای قشنگی شده چرا خودت نیستی؟
امیدوارم همیشه شاد باشید


ممنون مریم جان لطف داری.عزیزم خیلی دوست داشتم که منم با دخملی عکس بگیرم اما بخاطر گریه های روژینا نتونستم و فقط مشغول سرگرم کردنش بودم.دوست خوبم امیدوارم شما هم در کنار ارینای ناز شاد باشید
زهرا(ترنم عشق)
10 خرداد 92 23:36
عزیز دلم عکسات خیلی خوشگل شدن خانوم طلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ماشاالله روز به روز ناناز تر میشی عسلم


مممنون زهرا جوووووووووووووووووووووووووووووووووووونمم
مریم مامان ارمیا
14 خرداد 92 2:16
ناززززززززززززی.خیلی قشنگن همشوووووون .اون ست سفیده خیلی نازه.روژینا توش خورنی تر شده.هزار ماشالله


ممنون مریم جونم شما لطف داری ارمیای گلم رو ببوس
درسا کوچولو و مامان
31 خرداد 92 14:34
سلام خانومی میشه عکس اول و دوم و سومی از عکسهای آتلیه دخترت با کیفیت بالا بدون کم کردن سایز را برام ایمیل کنی؟ البته قبلش می تونی تبدیل به زیپ کنی و برام بفرستی ممنون میشم ایملیم را برات خصوصی میگذارم