روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

110 روزگی جیگر خانم

1391/12/10 19:08
647 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم 110 روزه که در کنار ماهستی و به من معنای واقعی عشق رو فهموندی قلب دختر نازم عشق پاکی رو که به تو دارم با تمام دنیا عوض نمیکنم عشقمhttp://niniweblog.com/images/smilies/other/other3/other3%20(5).gifومن با وجود تو به عشق واقعی مادرانه رسیدم.و از اینکه خدا به من لیاقت مادر بودن رو داده ممنونم.

دختر گلم روژینای نازم تو ماه اسفند هستیم وتا اومدن بهار فقط 20 روز مونده  وای که چقدر امسال عید با تو قشنگتره عزیزمhttp://niniweblog.com/images/smilies/other/other%20%28212%29.gif. از این چند روز بگم که وقت نکردم بیام به وبلاگت. جمعه هفته پیش با بابا و مامانی فاطمه رفتیم برای عیدت لباس بخریم اما تا رسیدیم به مرکز خرید شروع کردی به غر زدنگریه اولش من فکر کردم  که وقتی اطرافت رو ببینی سرت گرم میشه و به گریت پایان میدی اما شما رضایت ندادی و اصلا نشد که بتونیم برات خرید کنیم و چنان گریه میکردی که توجه اطرافیان به ما جلب شده بودhttp://katebushforum.com/forum/public/style_emoticons/default/crysmiley1.gifاونموقع بود که به خاصیت پستونک پی بردمhttp://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby%20(9).gif  و با خودم  گفتم که ای کاش پستونیکت میکردم شاید اروم میشدیخیال باطل عزیزم بالاخره ما تسلیم شدیم  ونتونستیم که برات خرید کنیم وبرگشتیم خونه و همینکه تو ماشین نشستیم ساکت شدی ومن هم بهت شیر دادم و خوابیدیhttp://www.pic4ever.com/images/zzz.gifعزیزدلم این چند روز منم تصیم گرفتم که خونه تکونی کنمhttp://www.freesmileys.org/smileys/smiley-chores020.gif وخونمون رو برای فرا رسیدن عید اماده کنم وتا الان فقط تونستم یکم از کارهای اتاق خواب رو انجام بدم و هنوز خیلی کار دارم.تو هفته گدشته منو بابا تصمیم گرفتیم که مبلا رو برای عید عوض کنیم که تنوع بشه ودیروز مبلهای جدید رو اوردن. وقتی که چیدیمشون خیلی بادقت بهشون نگاه میکردیچشم مامان فدای نگاهت بشه که اینقدر ملوس و باهوش هستی وتغییرات اطرافت رو متوجه میشی عروسکمقلب. تو  هفته گذشته تو پیشه مامانی فاطمه موندی http://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby%20(11).gif و من هم کلاسم رو پیچوندم و نرفتم و بجاش با بابا رفتم و خریدای عیدم رو کردم نیشخند از کارهای جدید خودت بگم که وقتی رو بالش هستی وخسته میشی سرت رو بالا میاری و سعی میکنی که از جات بلند بشیماچ اکثر اوقات دستات خیسه جون همش تو دهنته و ملچ وملوچ میکنی ماچ جدیدا یاد گرفتی که تفت رو بیاری بیرون و باهاش صدا در بیاری و حباب هم میسازی خوشگلم ماچدیگه سعی میکنم تو کریر نذارمت وقتی که تنها هستی چون پات رو فشار میدی بهش و میخوای که بلند بشی و با حرکاتت کریر هم تکون میخوره وممکنه که برگردهماچ. جدیدا وقتی تو اینه خودت رو میبینی میخندی و فکر میکنی یه نی نی دیگه اس چشمکامروز صبح هم منو بابا وشما رفتیم دکتر برای چکاب ماهیانه ات http://www.pic4ever.com/images/34y5mvr.gif و همینکه من حس میکردم که تنفست با مشکل مواجه شده اما اقای دکتر گفت که چیزی نیست و بخور بذاریم که گل دختر بهتر بتونه تنفس کنهقلب. الان هم شما خواب بودی و تازه بیدار شدی و منم فردا امتحان تافل دارم و هیچی درس نخوندم وامشب باید بیدار بمونم و درس بخونمhttp://www.pic4ever.com/images/288.gif  اینو برات نوشتم که تو هم تا میتونی به درس خوندن ادامه بدی و دوست دارم که تو درسات موفق بشی نازنینم. حالا بریم سراغ عکسات تو این چند روزه

 

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(42).gif

1

 

2

 

3

 

این عکسها ماله امروز صبحه عسلم قبل از دکتر رفتنه  که رو مبلهای جدید نشستیقلب

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(53).gif

4

 

این عکس رو 2 روز پیش صبح وقتی از خواب بیدار شده بودی گرفتمقلب

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(53).gif

5

چند روز پیش درست وحسابی شیر نمیخوردی منم تصمیم گرفتم برای اولین بار برات لعاب برنج درست کنم وبهت بدم خجالت.دوست داشتی و خوردی عزیزم. امروز هم که از دکترت پرسیدم گفت مانعی نداره ولی بهتره که از ماهه دیگه شروع کنیم وبهش بدیلبخند

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(53).gif

راستی خواستم که یه تنوعی هم به وبلاگت بدم و قالبش رو عوض کردم.حالا از دوستان گلم نظر میخوام که این قالب بهتره یا قالب قبلیسوال

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهدیه
11 اسفند 91 9:45
عزیزم این خونه هم خیلی قشنگه! برای تنوعهمکهشدهبذار یه مدت اینقالب باشه!
مبلای نو هم مبارک! ایشالا خواستگارای دخملی روش بشینن!( دعای دیگه ای به ذهنم نرسید)
بوس!


انشالله مهدیه جان.مرسی عزیزم از دعاهای قشنگت
درسا کوچولو و مامان
11 اسفند 91 12:52
سلام سلام روژینا خانوم خوشتل
مبلهای نو مبارک باشه
عکسهات مثل همیشه خیلی ناز بودن
کارهای جدیدت هم مثل درسا بود انگار که مامان ازت فیلم گذاشته باشه قشنگ حس می کنم چیکارا می کنی و دلبری می کنی عزیزم
قالبتم نازتر شده خانومی همین خوبه.
و اما لعاب برنج به نظرم یکم زوده خانومی باعث میشه معده بچه بزرگ بشه و تپل میشه درضمن خاصیتی هم نداره!!!!!


ممنونم مامانیه درسا جونی. اره خودم هم میدونم براش زوده فقط یکی 2 بار بهش دادم .الانم دیگه بهش نمیدم و به توصیه دکتر از 6 ماهگی شروع میکنم.درسا خانومی رو ببوس
زهرا(ترنم عشق)
11 اسفند 91 22:00
سلام دوست جونم راستی وبلاگ من اسمش از ثمره عشق مامان و بابا به ترنم عشق تغییر پیدا کرد
گفتم با اسم جدید میام فکر نکنی غریبه ام


چشم عزیزم. چه اسم قشنگی
زهرا مامان امیرحسین
12 اسفند 91 0:29
سلام مامان روژیناگلی
مبارکه هم مبلا و هم قالب جدیدتون
دوتاشون قشنگن
روژیناجونمون هم خیلی ماهه


مرسی عزیزم شما همیشه به ما لطف داری
مامان جون نی نی
12 اسفند 91 10:51
مبل جدید مبارک باشه خریداتون مبارک باشه ان شاا... سال خوبی داشته باشید گرچه امسال با وجود این دخترهای مهربون و دوست داشتنی حتما سال خوبیه


ممنونم عزیزم انشالله که برای شما هم ساله خوبی باشه.
مامان آروین-مریم
12 اسفند 91 13:15
مبلهای جدیدتون مبارک ..... قشنگن .....
خسته نباشی از خونه تکونی ها ........
ماشاالله دختر نااز و باهوشی دارین .....
راستش ما وقتی میام وبتون ، قشنگی دخترت ما رو جذب میکنه و قالب وب زیا مهم نمیشه برامون ............ اما در کل هر دو قشنگ بودند ......... شما خیلی باسلیقه هستین و همه قشنگ ها رو انتخاب میکنین .....


مرسی خانومی. شماهم خسته نباشی بخدا خیلی دوست دارم که بیام به وب اروین جان ولی بخدا اصلا وقت نمیشه .
معصومه
12 اسفند 91 17:07
سلام گلم خوبی؟ ن شاالله 110 سالگی روژینا خانومی.. همین قالبت خوبه..خیلی دوسش دارم قشنگه..


منونم گلم نی نی جون ما چطوره
آرتميس
12 اسفند 91 20:27
عزيزم مبارك باشه 110 روزگي روژينا جوني ايشالله 110 سالگيش اميدوارم تو امتحان فرداتم موفق بشي عزيزم اميدوارم كار هاي خونه تكوني تو بتوني انجم بدي عزيزم روژينا جوني هم باهات همكاري كنه مبلاتون هم خيلي خوگشله هرچي باشه سليقه ي مامان نيلوفر ه ديگه و در مورد قالب وبلاگ هردوشون خوشگل بون ولي واسه تنوع خوب كاري كردي عزيزم تا گفتگوي بعد بدرود


ممنونم ارتمیس جان.نظر لطفته کاش ادرس بذاری که منم بیام به وبت.
مرمر مامان محیا
14 اسفند 91 11:35
وای خدا...چه دختر جیگرررررررررررررررریی... سه هفته ای از محیای ما کوچیکتره...خدا حفظش کنه واستون


ممنونم عزیزم.بازهم به وب ما بیا خوشحال میشم دخملامون باهم دوست بشن
مامان کیان کوچولو
19 اسفند 91 15:47
مبارکه گلی جونم ..
خیلی خوشگله قالبش مامانش


مرسی مامان کیان جونی