روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

اولین برگشتنه روژینا جان

1391/12/2 12:45
635 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم http://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby%20(19).gif یکشنبه غروب بعد از اینکه بهت شیر دادم گذاشتم که  رو زمین که به پشت بخوابی و چون دیدم که ساکت هستی رفتم تو اشپزخونه که کارام رو بکنم .عزیز دلم وقتی که رو بالش هستی عادت داری که به پهلو میشی و صورتت رو میمالی به بالش و با زبون وصدای قشنگ حرف میزنی و هو هو میکنیhttp://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby2/baby2%20(54).gif همینجور که داشتی حرف میزدی از اشپزخونه نگاهت کردم که یهو اینجوری شدمتعجب و با تعجب دیدم که برگشتی و سریع دوربین رو اوردم وازت عکس گرفتم و بعدش برگردوندمت اخه  یکی از دستهای کوچولوت زیرت مونده بود. فدات بشه مامان که اینقدر ماشالله زرنگی و اولین برگشتنت در 98 روزگی بود

 

4

 

 این عکسها هم واسه دیروزهقلب

 

6

 

دختر گلم در حال هو هو گفتنماچ

 

9

 مامان فدات که اینقدر با دقت  به دوربین نگاه میکنیقلب

 

    دوستان عزیز ممنون از یادگاریهاتون.نظرات قشنگتون رو خوندم اما همین الان روژینا جون از خواب بیدار شدم ومتاسفانه وقت نشد که تاییدشون کنم. در اولین فرصت تایید میکنم. ممنون از محبتتونقلبماچقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آروین-مریم
2 اسفند 91 16:47
وااای چه دختر زبل و زرنگی........ خدا حفظش کنه ..............


ممنونم همچنین اروین جان رو برای شما
مهدیه
2 اسفند 91 19:27
منم چند وقت پیش دخملم غلت کامل زد ولی تاریخ شو ثبت نکردم! چه خوبه که اینا رو می نویسی!
دخملی شمام که مو نداره. بچه های این دوره زمونه چرا کچلن؟!


اره مهدیه جان پشت سرش کم موئه ولی از قبل خیلی بهتر شده وداره موهاش در میاد.
آرتميس
2 اسفند 91 20:03
خوب ديگه ماشاءالله بزرگ شده خانومي فداش شم من


خدا نکنه عزیزم.ممنون
سهيلا
2 اسفند 91 20:20
عزيزم چه زود بزرگ شدي روژينا خانومي ايشاءالله در پناه حق باشي و خوشبخت باشي و به آرزو هات برسي


ممنون گلم.همچنین
درسا کوچولو و مامان
2 اسفند 91 21:15
مبارک مبارک اولین برگشتنت مبارک


ممنونم عزیزم
زهرا مامان امیرحسین
2 اسفند 91 23:28
مبارکه نیلوفرجان
روژینای نازمونو ببوسش


ممنون از لطفت عزیزم
نیلوفر
3 اسفند 91 2:59
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مامان آروین-مریم
3 اسفند 91 12:28
سلام دوست خوبم
برای آروین از سایت bofy.blogfa.com قالب سفارش دادم که الان آماده هست .
لطف میکنید به همون آدرس بروید و قالب آروین رو ببینید و در موردش بهم نظر بدین ....
نظرتون رو تائید نمیکنم ، صادقانه بهم بگین اگه موردی داشت . چون هنوز وقت اصلاح کردنش هست . متشکرم .



عزیزم به نظر من که قالبش خیلی قشنگ بود.عزیزم لطف کن ادرس وب اروین جان رو بذار تا منم بتونم به وب گل پسری بیام
شاپرک
4 اسفند 91 0:19
عزیزم ماشاا... خدا حفظش کنه


مرسی گلم
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
5 اسفند 91 1:15
عسلم دیگه داره برا خودش خانومی میشه ماشاالله
جاری منم یه پسری داره که 21 آبان با روژینا جون بدنیا اومده ولی اونقدر تنبله که نگو تازه از دیروز تا حالا میخنده هیچ کار دیگه هم نمیکنه


اخی جدی میگی.من فکر کنم این دخملیه ما خیلی شیطون بشه.
مهدیه
5 اسفند 91 8:58
خونه ی نو مبارک!


مرسی عزیزم
مامان آیسا
5 اسفند 91 14:29

باریکلا دخمل ناز


مرسی خاله جونننننننننننننننننم
نیم وجبی
6 اسفند 91 12:19
سلام عزیزم..وب کسری به دلایل شخصیی دیگه آپ نمی شه ولی من خودم هر چند وقت یه بار بهتون سر میزنم


اخی چرا عزیزم دلمون برای کسری جونی تنگ میشه
fati_k21
9 اسفند 91 21:40
سلام.وااااااااااااااااااااااااااییییییی اولین برگشت روژینا گلی مبارک ایشالا روز به روز پیشرفت کنی زرنگ خانومی.
عزیزم چه نازه وای خدا چشاشو نیگا؟ اخی خیلی خوجلی عزیز دلم.مامانی وب منم یه سر بزن و اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن. بای


مرسی عزیزم که به وبمون اومدی چشم منم حتما میام و لینکت میکنم
مائده(ني ني بوس)
26 اسفند 91 14:33
آفرينچقدر زوووووود


ممنونم عزیزززززم