روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

happy valentine

1391/11/27 20:45
576 بازدید
اشتراک گذاری

                   http://www.orkutmasti.com/tempimage/1252297391_5.gif

عزیز دلم امسال اولین ولنتاین منو بابا در کنار شما بود و چقدر ولنتاین 3 نفری بهمون خوش گذشت. و بهتر از سالهای قبل بود.http://fantasyflash.ru/anime/pix/image/pix364.gif عزیزم  منو باباجونی 4شنبه کادوهامون رو به هم دادیم و تصمیم گرفتیم که 5شنبه شب /دیشب/  به مناسبت ولنتاین برای شام بریم بیرون و همچنین اولین رستوران رفتن با دختر گلمون رو تجربه کنیمhttp://www.picturesanimations.com/p/pizza/16.gifدیشب حدودا ساعتهای یک ربع به ده بود که رفتیم. دخترگلم تو ماشین بیدار بودی و دوست داشتی که صدای ضبط زیاد باشه و تا کمش میکردیم گریه میکردی نازنینمگریه همینجور که تو ماشین بودی خوابت برد و وقتی وارد رستوران هم شدیم باز هم خواب بودی اما بعدش بیدار شدی و اطرافت رو نگاه میکردی و بعضی اوقات ذوق میکردی http://fantasyflash.ru/anime/pix/image/pix852.gif و از خودت صداهای قشنگ در می اوردی مامان فدای صدای قشنگت بشه.تو رستوران خیلی دختر خوبی بودی و اجازه دادی که مامانو بابا غداشون رو بخورند.و کسانی هم که اونجا بودند بهت نگاه میکردند و بهت میگفتند جانم. برای کادوی ولنتاین امسال شما هم میخواستیم برات لباس بخریم اما مامانی فاطمه زحمت کشیده و برات همه چیز خریده و منوبابا  تصمیم گرفتیم که امسال مبلغش رو برات پس انداز کنیم  عزیز دلم / تازه یه چیزه دیگهنیشخند. اونجا تو رستوران به دختر نازمون بادکنک هم دادند که برات یادگاری نگهش داشتم خوشگلمزبان. کلا شب خیلی خوبی بود و بهمون در کنار تو خیلی خوش گذشت. http://www.smilies.4-user.de/include/Liebe/smilie_love_299.gif

 

1

 

3

روژینا گلی قبل از دد رفتن

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(96).gif

3

عزیز دلم تو رستورانماچ

 

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(96).gif

6

 

5

 

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(96).gif

4

دختر گلم وقتی که بیدار شده بود و مشغول نگاه کردن به اطراف.قلب

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(96).gif

8

روژینا گلی و بادکنکش

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(96).gif

3

کادوهای منو بابا.

اون دخمل پسمل رو بابا با یه عطر که داخله پاکته و یک جعبه شکلات زحمت کشیده و برای من گرفته. مرسی نادر عزیزم.قلبماچروژینا جونی دخمل پسمله رو خیلی دوست دارم و برام خیلی با ارزشه دست بابا درد نکنه.

منم برای بابااون قلبه که روش عروسک هست ویه عطر که داخل پاکته  و اون قلب شیشه ای که داخلش شکلات بود رو گرفتم البته دیروز هم براش سیستم صوتی ماشین براش گرفتم  که این یکی خیلی خوشحالش کرد.ماچچشمک

 

 

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

نیم وجبی
27 بهمن 91 21:21
ولنتاینتون مبارک باشه عزیزم
خیلی عکسای قشنگی بود
همچنین کادوها..
همیشه شاد باشین خوشبخت


مرسی نیکو جان.بالاخره کسری جون هم از سفر برگشت تبریک میگم
هیراد و عمه لیلاش
27 بهمن 91 22:09
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدآرزوهای آرزوهای شما


حتما عزیزم
مامان محمود
27 بهمن 91 22:10
سلام.از دیدن وبلاگ جیگر طلات لذت بردم ایشالا همیشه موفق باشید خوشحال میشم به وب پسملم سر بزنید واگه دوست داشتید تبادل لینک کنیمhttp://yedoneh.niniweblog.com/این وب گلمه


عزیزم با افتخار لینکت کردم
مامان آیسا
28 بهمن 91 0:23
OVEYOUILOVEYOUILOVEYOUILOVEYOUILOVEYOUILOVE OUILOVYOUIL ****** VEYOU ****** ILOVEYOUILO OVEYOUIL *********** L *********** OUILOVEY YOUIL *************** *************** YOUIL UILO *********************************** VE EI ************************************* IL V *************************************** O O *************************************** L E *************************************** U YO *************HAPPY VALENTINE**********IL YOUI *********************************** EY OVEYO ******************************* LOVEY OVEYOUIL *************************** ILOVEY UILOVEYOU *********************** UILOVEYOU VEYOUILOVEYOU ***************** YOUILOVEYOU YOUILOVEYOUILOV ************* LOVEYOUILOVEY UILOVEYOUILOVEYOU ********* LOVEYOUILOVEYOU LOVEYOUILOVEYOUILOV ***** ILOVEYOUILOVEYOUI EYOUILOVEYOUILOVEYOU *** YOULOVEYOUILOVEYOU VEYOUILOVEYOUILOVEYOU * VEYOUILOVEYOUILOVEY
مامان آیسا
28 بهمن 91 0:24
انشاالله همیشه شاد باشین


همچنین شما در کنار ایسا جون
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
28 بهمن 91 9:44
ممنون عزیزم از لینک کردنت منم با اجازه لینکتون کردم


لطف کردی عزیزم
مهدیه
28 بهمن 91 15:09
خوش بحالتون. من به دخملی تا حالا نرفتم رستوران. میترسم اذیت کنه!


مهدیه جون امتحان کن وبا فاطمه سادات جون برو مطمئن باش که خوش میگذره
معصومه
28 بهمن 91 18:48
سلام عزیزم..بیا وبم ی خبراییه هاا..


اووووووووووووووومدم
مامان کیان کوچولو
29 بهمن 91 2:39
عزیزم مبارکه
خوشحالم که خوش گذشته خوشمل خانوم
چه کادویی بهتر از این نینی های نازمون به خدا ...




مرسی مامان کیان جووووووون. اره واقعا بهترین هدیه نی نی هامون هستن.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 بهمن 91 11:12
سلام دوست خوشگلم خوبی ؟خیلی ناراحت شدم گفتی فراموشت کردم نه به خداازدست این ووروجک به زورآپ میکنم و بیشتردوستان هم میگن چرانمیرم پیششون امااگه وقت بشه اولین کاری که میکنم همینه اماراستش توی به روزشده هازیاداسم وبت رونمیبینم فکرکردم شایددرگیرنی نی هستی آپ نمیکنی
اولا ولنتاینتون مبااارک کادوهاتون هم خیلی نازن ایشالا سالهاباسلامت وشادی درکناررژیناگلم خوشبخت خوشبخت باشیددوماوااای اصلاباورم نشدماشالاخیلی بزرگ شدهوقتی دیدم اینطوری شدم
انتظارداشتم بازم نوزادببینم
قربونش که اولین رستورانش بوده
کلی بچلونش ازطرف من
راستی ممنون بابت رای..


میدونم اناهیتا جان اصلا وقت نمیشه. ممنون عزیزم.اره انا جون دخمل ما هم داره کم کم بزرگ میشه.خیلی خوشحال شدم که بهمون سر زدی عزیزم.ارمیتای گلم رو ببوس
درسا کوچولو و مامان
30 بهمن 91 11:37
سلام عزیزم ولنتاینتون مبارک باشه
چقدر روژینا با اون شلوار پیش بندی خوشگل شده دلم می خواد میدیدمش و حسابی می چلوندمش لباسش خیلی خوشگله دلم خواست.. شاید عید برای درسا بگیرم


ممنونم عزیزم ولنتاین شما ودرسا جون هم مبارک.
قابل نداره.فدای درسا بشم که مطمئنم با شلوار پیش بندی خوردنی تر میشه.
مامان آیسا
30 بهمن 91 15:33
$$$$$$$$ __$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(●)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ اپپپپپپپم اپم اپم ____________$$$$$$
مامان آیسا
30 بهمن 91 21:58
دیر به دیر نیاااااا


باشه عزیزم خیلی دوست دارم که زود به زود اپ کنم ما بخدا وقت نمیکنم
مامان آروین-مریم
1 اسفند 91 16:58
سلام دوست خوبم ، خیلی وقته که هر روز و روزی دو سه مرتبه بهتون سر میزنم . تا کنون فقط خواننده خاموش وب شما بودم .امروز با اجازه و با افتخار لینکتون کردم و براتون پیام میدم .


ممنوم عزیزم که به وبمون میای از یادگاریهات خوشحال میشیم کاش ادرس بذاری تا من هم لینکتون کنم.
آرتميس
1 اسفند 91 18:10
ايشاءالله هميشه به خوبي و باعشق زندگي كنين عزيزم


ممنون گلم
افسانه
2 اسفند 91 0:20
مامان روژینا ی عزیز سلام
ببخشید دیر جوابتو م دم آخه من زیاد نمی یام نت
اما در مورد نظر باید بگم که زیاد به بخش نظر دهی وارد نیستم
وگرنه نمی خواستم بی احترامی کنم
رژینای گلم که هزار ماشاا... خیلی بزرگ شده و ناز
دخملی منم خوبه و ممنون که ما رو لینک کردین
امیدوارم دختر گلت زیر سایه شما و پدرش در پناه خدا همیشه شاد و سلامت باشه
و در ضمن دوستای خوبی هم برای هم باشن
بازم ممنون
دختر گلتوببوس


ممنون افسانه جان خوشحال شدم که به وبمون سر زدی. انشالله که پانته ا جون هم زیر سایه شما وباباش بزرگ بشه و سلامت باشه وبه تمام ارزوهاش برسه.ببوسش پانته ا جونم رو