روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

دوسال و نیمه شدن دخملی

1394/2/27 13:14
699 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام نفس کوچولوی مامانمحبت

 دوسال و نیمه شدنت مبارک پرنسس کوچولوی منمحبت.niniweblog.com

خدا رو سپاسگزارم بخاطر وجودت. سلامتیت و شیرین زبونیهات و همه چی.محبتniniweblog.com

دختر 2 سال ونیمه ی من 9 اردیبهشت 1394 با بابا ومامانی رفتیم شمال تا باقی مانده کارهای خونه مامانی رو انجام بدیم عسلم اون چند روز تعطیل بود  و چون چهارشنبه رفته بودیم تا شنبه بابا پیشمون بود و شنبه بخاطر کارش برگشت غمگینو منو مامانی و شما اونجا موندیم و ماهم سه شنبه با اتوبوس اومدیم تهران.و بابا اومد ترمینال دنبالمونمحبت.زمانی که بابا پیشمون بود رفتیم بیرون و کلی بهمون خوش گذشت که عکسهاشو برات میذارممحبت

 

 

 

 

بین راه تو رستوران افتاب درخشان.

 

 

 

این عکس برای پنج شنبه شبه که بعد از کلی گشت و گذار داخل شهر رفتیم پارک فومن و کلی باهم بازی کردیم و خیلی خوش گذشت.مخصوصا هوا که واقعا خنک و دلپذیر بود.راضی

 

 

 

 

 

کلی هم با بابا سرسره بازی کردیدخنده

 

 

 

 

 

جمعه برای صرف نهار هم رفتیم دریا که واااااااااقعا خوش گذشت و این ساحلی که رفته بودیم با تمام امکانات بود و شما با خیال راحت اب بازی کردیب و ما هم از دیدن طبیعت زیبا همزمان/دریا و جنگل/ بسی خوشحال بودیم خندونکو ناگفته نماند که بشدت از اب بازی میترسیدی دخمل مامان.

 

 

 

 

 

عااااااااااااااااااااااااااشقتم نی نی گلم.محبت

 

 

 

 

دخملک ما که در فاصله دورتر از ما با دوست جدیدش مشغول باد بادک بازی بودمحبت

 

 

فدات بشم که داری میدوی با اون عینکت.بوس

 

 

 

اینجا هم ناراحت و گله مند از اینکه چرا دوستت نمیاد و باهات بازی کنهچشمک

 

 

بالاخره روابطتون با هم خوب شد و اسمش نگار بود و 7 سالش بودمحبت.

 

 

 

 

 

 

 

بعد از دریا بعد از ظهر برگشتیم خونه و بعد از یکمی استراحت و درست کردن شام رفتیم پارک ابریشم و شاممون رو بردیم که اونجا بخوریمزیبا . و شما از لحظه ورود فقط میخواستی بری سمت وسایلهای بازی و گریه کردی و ناراحتمون کردی.کچل

 

 

 

 

شنبه صبح هم بابا رفت و شما درنبودش خیلی بهونه گیری کردی و در کل خیلی مامانو اذیت کردیغمگین. اونجا برات دفتر نقاشی و مداد رنگی برات خریدیم تا شما کمی سرگرم بشی. اینم چند نمونه از نقاشیهات

 

 

 

دخترم میبینی چقدر نقاشیت قشنگه. کوه کشیدی.خورشید کشیدی. نی نی کشیدی که تو دستش گلهتعجب. درخت و گل هم کشیدی باهوش من. حتی رنگ هاشون رو هم به درستی تشخیص دادی و کشیدی ماشاالله. حتی برای درختت هم میوه کشیدی.محبت

 

 

 

 

وقتی بابا اومده بود تهران این عکسهارو میخواستم برای بابا بفرستم .بغل

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان آسیه
29 اردیبهشت 94 12:14
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
خاله مژی
1 خرداد 94 20:26
سلام نیلوفر جون. ماشاالله به روژینایی و کلی تبریک برای موفقیتاش. از وبلاگ کوروش خاله اومدم.همون خانومیه زیبا یارم هستم. خوشحال میشم دیدن جوجوی ما هم بیاین
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
مرسی عزیزم از لطفت. چشم حتما بهتون سر میزنم
معصومه بارویی
20 خرداد 94 13:19
سلام خاله نیلوفر راستی من دوتا وبلاگ دارم در نی نی وبلاگ آخه بلاگفا خراب شده و مجبور شدم بیام و توی نی نی وبلاگ وبلاگ درست کنم آدرسش دوتا شو براتون می دهم اگروقت کردید حتما سر بزنید راستی می توانید برایم یک قالب عین قالب روژینا درست کنید بهتون می گویم با کدوم عکس درست کنید فقط بهم بگید می توانید یا نه؟ آخه من به مامان درسا جون گفتم نمی دونم درست کردند یا نکردت اگه وقت ندارید به من یاد بدید چگونه درست کنم آدرس دوتا وبلاگم: راستی اون عکسی رو که بهتون می خواهم بگویم داخل همین آدرس پایینی است که در مکان درباره ی وبلاگ است. http://khateratemaniniha.niniweblog.com/ وآدرس وبلاگ دیگرم: http://masoome-barooi.niniweblog.com/
حانیه
1 تیر 94 15:40
این کاری ک انجام میدید فوق العاده جالب و هیجان انگیزه برای شما و ختر ناز و همسر خوبتون بهترین ها رو ارزو دارم همیشه شاد باشید
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
مرسی عزیزم از لطفت و دعای قشنگ
مامان آینده
2 تیر 94 11:43
مامانی بلاگفا وبمو خراب کرده. روژینا گلی رو تو نی نی وبلاگم لینک کردم. اگه ممکنه منم شما لینک کنین
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
چشم عزیزم فکر میکنم تو پیوندهام هستی چک میکنم اگه نبودی لینکت میکنم
کوچولوی زریبار
16 تیر 94 2:00
سلام به پدرومادر روژینا جون. انشاالله خدا این دردانه رو واستون حفظ کنه، واقعا که نازه. به نظرمن اگه همه مطالب وعکسهارو توصفحه اصلی قرارندین شاید بهترباشه. هر مطلبی رو خواستین بذارین ، سعی کنید بقیشو توادامه مطلب باشه که صفحه اصلی وبلاگتون مرتب تر و قابل دسترس ترمیشه. ممنون راستی یادم رفت ، می تونین به وبم سربزنید.zriebar.blogfa.com من تووب خودم این کاروکردم. اگه تونستین، یه عکس زیبا ومنتخب از روژینا جون رو به ایمیلم بفرستید ممنون میشم. چون خودم هم یه سری عکس زیادی جمع کردم می خوام یه سایت واسش بسازم. ولی حتما ازطرف من یه ماچ خوبش کن که واقعا دوستشششش دارم. اینم ایمیلم.moslim1731@gmail.com