روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

33 ماهگی ناناز خانم

1394/6/5 19:02
745 بازدید
اشتراک گذاری

33 ماهگیت مبارک نانازیه مامان

عزیز دلم سلام. خوبی مامانیمحبت

عشقم کم کم داریم عادت میکنیم به زندگی کردن تو خونه جدیدمونراضی. تو این مدت یکبار رفتیم تهران و رفتیم خونه مامان زری و با درسا جون قرار گذاشتیم و رفتیم شهربازی که واقعا به شما کوچولوها خیلی خوش گذشت که عکساشو تو پست بعدی برات میذارم.

21 مرداد ماه که 33 ماهگی شما بود ما تهران بودیم و 22 مرداد هم که ششمین سالگرد ازدواج منو بابا بود  هم همینطور و اونشب بله برون دختر خالم مریم جون بود و فرصت نشد که منو بابا جشن بگیریم برای سالگرد ازدواجمونچشمک و بجاش رفتیم جشن مریم و اونجا کلی بهمون خوش گذشت و کلی نانای کردیم و خیلی خوب بود عزیزممحبت.  ارزوی خوشبختی برای دختر خالم دارم و سالگرد ازدواجمون هر سال با سالگرد بله برون مریم جون برابره.

23 مرداد برگشتیم خونمون و چند روز بعدش من به مناسبت 33 ماهگیت برات بسته اموزش زبان بالا بالا خریدم که هم سرت گرم بشه و هم بتونم که تعدادی از لغات انگلیسی رو باهات کار کنم و ماشالله خیلی زود در یادگیری  کلمات پیشرفت کردی و خیلی ذوق و شوق داری و تا الان 15 کلمه رو یاد گرفتی عزیز دلمتشویقبوس. ومامانی هم برات یه پیراهن خوشگل خریدمحبت.

چند روز بعد هم برات از این قلاب های ماهگیری و ماهی های  رنگی گرفتم  که هم باهاشون بازی کنی و هم برای اموزش رنگها به انگلیسی برات مناسبه و  از طریق این بازی و ماهی گرفتن الان رنگهای ابی زرد قرمز و سبز و نارنجی رو میدونی که به انگلیسی چی میشه عزیزم.

 

 

 

 

 

 

این کارتها برای تشویقه. اگه شما درست جواب بدی برات صورت خوشحال میکشم .شماهم برای من میکشی.

 

 

 

ماهی بازی . شرمنده که کیفیت عکسها بده . اخه با گوشبیم انداختم.

 

 

این نقاشیته که مثلا منو کشیدیخندونک

 

 

 

اینم غذای روژیناییخوشمزه

 

 

این روزها بیشتر برات وقت میذارم برای بازی کردن چون میدونم این روزها خیلی زود تموم میشهغمگین. و مخصوصا که اینجا تنهایی و همبازی نداری دختر نازم.برای همین کلی باهم بازی های مختلف میکنیم و یکی از بازیهای مورد علاقت خاله بازیه و اکثرا شبها قبل از خواب باهم بازی میکنیم دخترکممحبت.

 

 

این هم پیراهنی که مامانی برای 33 ماهگیت برات خریده.بوس

 

 

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان آینده
7 شهریور 94 17:17
33 ماهگیت مبارک روژینا جونم
مامان محمدطاها
10 شهریور 94 14:05
روژینا کوچولو 33 ماهگیت مبارک نیلوفر جون سالگرد عروسیتون هم مبارک باشه ... انشالله سالهای سال در کنار روژینا گلی شاد و سلامت باشین
تک دختر مامانش(kosar)
28 شهریور 94 15:21
سلام خاله جووووونم خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید...