روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

روز مادر و 29 ماهگی روژینازم

1394/1/27 1:41
788 بازدید
اشتراک گذاری

دختر که داشته باشی انگار خودت را با دست خودت پرورش میدهی .....

انگار مادری را از کودکی تجربه میکنی.....

دختر است دیگر.... از کودکی افریده شده برای مادری..../ان هنگام که عاشقانه موهای عروسکش را شانه میزند و قربان صدقه های مادرانه اش را نثار عروسکش میکند.لالایی برایش میخواند و به رویش میخندد. دختر است افریده شده تا از کودکی از عزیزانش مراقبت کند.

ان هنگام که خسته از مشغله های روزانه  مینشینی و کنارت مینشیند و دستهایت را با دستهای کوچکش نوازش میکند.وقتی حتی همسرت دردت را نمیفهمد به چشمهایت خیره میشود و میگوید مامان چرا خوشحال نیستی. دختر که داشته باشی باید غمت را پنهان کنی. بغضت را فرو ببری و بخندی . زیرا راحت با غمت میشکند..... او مادر اینده است باید یاد بگیرد صبور و ارام باشد

هنوز بر این باورم خداوند زنی را که دوست داشته باشد تاج مادری بر سرش میگذارد ولی..... ان هنگام که عاشق زنی باشد به او دختر هدیه میدهد.

هر سال روز مادر افریدگار را برای هدیه بی نظیرش شکر میکنم و این هدیه با ارزشترین هدیه ی عمرم خواهد بود.

 

           ZIBASAZ

 

عزیز دلم دختر نازم امسال سومین سالی بود که در روز مادر در کنار شما بودم و امسال برای اولین بار این روز رو به من تبریک گفتی  مامانی وقتی ازاموزشگاه برگشتم بهم گفتی مامان دون یوزت مبایت. /مامان جون روزت مبارک/ و من تو رو غرق بوسه کردم و تمام خستگیهام در رفت وانگار که یک دنیارو به من داده بودند عشقم و فرداش هم بهم یه دسته گل دادی و منو شرمنده کردی. عزیز دل مامان وجود تو  و سلامتیت بهترین هدیه برای مامانه. انشالله که همیشه سلامت باشی ناز گلم. از خدای مهربون سپاسگزارم که منو لایق مادر بودن برای شما کرد عشقم. امیدوارم بتونم مامان خوبی برات بوده باشم و در اینده باشم. راستی روز مادر امسال همزمان با 29 ماهگیت بود و باید بگم دخترک  2سال و پنج ماهه ی مامان عاشقانه دوستت دارم و میپرستمت عزیز دلم.

 

 

 

 

الهی فدات بشم من تو خودت گلی عشق مامان. روژینا گلیه من

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکسهای روز مادر و 29 ماهگی دخملک نازنینم. و اینم ژست دخملونه دخمل مامان

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (6)

معصومه بارویی
27 فروردین 94 6:47
سلام خاله نبلوفر روز مادر رو به شما تبریک عرض می کنم وامیدوارم سایتون بالای سر روژینا جون باشه .این هم دوتا گل از طرف من به شما
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
مرسی عزیزم از لطفت
ĸoѕαr
27 فروردین 94 13:30
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
الهه
7 اردیبهشت 94 15:50
سلام منم به جمع مامانا پیوستم نیلوفر جون
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
واااای خیلی خوشحال شدم عزیزم. تبریک میکم. انتشالله که بسلامتی بدنیا بیاد
معصومه
13 اردیبهشت 94 14:08
سلام خاله نیلوفر میشه برای روژینا جون وبلاگ درست کنم؟ خواهش می کنم اجازه بدید آخه روژینا جون خیلی ماهه و خیلی هم نازه قربونش بم .
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
خواهش میکنم گلم. مشکلی نداره اما معصومه جان درچه مورد میخوای وبلاگ درست کنی. اگه بیشتر توضیح بدی ممنون میشم
منصوره
14 اردیبهشت 94 9:16
سلام عزیزم از بلاگ دختر نازتون دیدن کردم عالی بود با اجازتون لینکتون میکنم شما هم خواستین وب دختر منو لینک کنید امیدوارم دوستای خوبی باشیم
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون از اینکه مارو لینک کردید. عزیزم منم خواستم لینکتون کنم اما متاسفانه نتونستم وارد این ادرسی که برام گذاشتی بشم. اگه امکانش هست بازهم ادرس رو برام بذار.
مامان نيوشا
17 اردیبهشت 94 10:00
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره