روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

7ماهگی گل ناز مامان

1392/3/21 3:03
947 بازدید
اشتراک گذاری

                  http://fantasyflash.ru/anime/holiday/image/holiday28.gif

 

    http://www.smayly.ru/gallery/alphabetical/GS-Letters5/buchstaben_7.gif ماهگیت مبارک دختر کوچولوی ناز مامان.قلبماچhttp://fantasyflash.ru/anime/holiday/image/holiday16.gif http://fantasyflash.ru/anime/holiday/image/holiday43.gif

 

 عزیزم 7 ماه گذشت از روزهای شیرین با تو بودن. روزهای قشنگی که برای مامان بهترینه روزهاست. روزهای بودن در کنار یک فرشته بنام روژینا که دنیای مامان و باباشهhttp://www.kolobok.us/smiles/artists/connie/connie_mama.gif

 عزیز دلم امشب بمناسبت 7 ماهگیت کیک گرفتیم و رفتیم بالا /خونه مامان زری/ و شام هم بالا بودیم و کلی عکس انداختیم نانازم. عزیز دلم 7 ماهگیت مصادف شده با شب تولد امام حسین ع.

عزیزم یک ماهه دیگه هم تموم شد و شما یک ماه بزرگتر شدی و این روزهای قشنگ و شیرین دیگه قابل برگشت نیست. چقدر حیفخیال باطل انشالله 7000000000 ماهگیت دخترکم و انشالله  که همیشه سلامت باشی عزیز دلم. اخی یادمه پارسال تو همین ماه بود که رفتم برای ازمایش غربالگری و  تو جواب سونوش مشخص شد که فرشته کوچولومون یه دخمله نازهماچ  و بعدش که جوابش اومد از سلامتت مطمئن شدیم نانازمماچ دقیقا تو همین روزا بود که برات اتاق درست کردیم عروسکم. اخرین روزهای خرداد و بهار . لبخند دخترم خیلی دوستت دارم بیشتر از اونچه که قابل تصور باشه. برای من تک تک ثانیه هایی که در کنار تو هستم لذت بخشه و برام کلی ارزش داره http://www.freesmile.ir/smiles/12119_ayxcgtywhbowsobe.gif. ممنون از این که دخترم هستی دخترم. ممنون از وجودت و ممنون از خدای مهربون بابت هدیه قشنگش به من و بابا   http://www.pic4ever.com/images/thankyou.gif

 

 

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(25).gif

 

عکسهای امشب

 

=

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

عزیز دلم با بابا بزرگه مهربونشقلب

 

 

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(10).gif

 

عکسهای اخرین روزهای 6 ماهگی نازنینم

 

 

10

 

0

 

جمعه بعد از ظهر.

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(10).gif

 

 

11

 

12

 

دیشب/ قبل از بیرون رفتنقلب

 

 

 

13

 

14

 

بعد از برگشتن از بیرون و بیدار شدن دخملی.اخه تو ماشین لالا کرده بود

 

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(10).gif

 

15

 

امروز ظهر قبل از رفتن به خونه مامانی فاطمه

 

17

 

 

دوستت دارم عروسک دوست داشتنی منقلبقلبقلبقلبقلبقلب

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

زهرا(ترنم عشق)
21 خرداد 92 10:00
7 ماهگیت مبارک خانوم طلااااااااااااااااا


مرسی خانومی.بوس بوس بوس
درسا کوچولو و مامان
21 خرداد 92 11:45
سلام عزیز دلم اول بگم که کیک خیلی خوشگل بود و خودت خوشگتر تولدت 7 ماهگیت مبارک کوچولوی دوست داشتنی
خصوصی


سلاااااااااااام.ممنون خاله جونم لطف داری.بوس بوس
مهدیه
21 خرداد 92 14:40
تولد 7 ماهگیت مبارک خاله!
ایشالا سالهای سال زیر سایه ی مامان نیلوفر مهربون و باباجونت باشی
بوس


منونم خاله مهربونم. همچنین فاطمه سادات گل زیر سایه شما و باباییش.بوس بوس
مامان آوینا
21 خرداد 92 15:30
هفت ماهگیه روژیناجون مبارک
چه خانواده خوشگلی ماشالا
انشالا همه ماههای عمرت به شادی عزیزم


ممون گلم.نظر لطفته. مرسی از دعای قشنگتون
مامان آروین (مریم)
21 خرداد 92 16:50
7 ماهگیت مبارک عزیزم
ایشالاه سایه بابابزرگ مهربونت 120 سال بالای سرت باشه ...
آپم ...


ممنون مریم جان .لطف داری.عزیزم حتما میام وبلاگ اروین جان.بوس
صبا خاله ی ایسا
21 خرداد 92 18:11
7 ماهگیت مبااااااارک عزیزم
چقد نازتر شدی
چ کیک خوشگلی..



مرسی صبا جون لطف داری.بوس بوس
مامان جون سیلوانا
21 خرداد 92 22:25
7ماهگیت مبارکککککککککککککککککککککک


ممنون عزیزم.بوس بوس
آرتميس
22 خرداد 92 0:57
سلام سلام صدتا سلامممممممم مبارك مبارك هفت ماهگيت مبارك
الهي من فداي خندت شم عسل ايشالله 7000000 ماهگيت نفسسس

راسي عكس همه رو گذاشتي غير از يه نفر چرا ؟؟؟


سلام خاله ارتمیس گلم.ممنون عزیزم. خدا نکنه خاله جووووووووون. ارتمیس جون فکر کنم منطورت مادر همسری و عمه دخملی بوده. عزیزم بخاطر اینکه لباسشون مناسب و روسری سرشون نبود عکسهارو نذاشتم. بوس بوس
طلوع
22 خرداد 92 8:37
نازنازی کوچولوووووو مبارکت باشه.هزار ساله بشی ایشالا



ممنونم طلوع عزیز ومهربون. بوس بوس بوس بوس
کاکل زری یا ناز پری
22 خرداد 92 12:18
ای جونمممممممممممم روژینا خوشکله رو ببینننننننننن ولی خیلی شبیه خودته عزیزممممممممم انشاالله براتون حفظش کنه چه کیک خوشکلیییییی انشاالله 70 سالگیشو جشن بگیریییییییییییییی


ممنون عزیزم.انشالله جشن تولد نی نی کوچولوی ناز شما. ممنون که بهمون سر زدی.
آرتميس
22 خرداد 92 14:57
سلام ... غرض از مزاحمت مي خواستم ببينم شماره ي رنگ موت چنده؟؟؟؟
خيلي قشنگه ....
مرسي


خواهش میکنم گلم این چه حرفیه. لطف داری.عزیزم شماره n4 و چون روی رنگ موی قبلیم که دکلره داشته رنگ کردم این رنگی شده.اگه یکباره دکلره کنی و بعد این رنگو بذاری این رنگی میشه
خاله جونی
23 خرداد 92 2:04
سلام عزیزم 7 ماهگیت مبارک ایشالا 120 ساله بشی


ممنون خاله جونی بوس بوس بوس
شاپرک
23 خرداد 92 11:10
تولد مبارک روژینای عزیزم


مرسی خاله جووووووووووووون
درسا کوچولو و مامان
23 خرداد 92 12:51
روژینا خانوم ما چطوره دلمون تنگ شده مامانی تنبل شدی عکس نمیذاری از دخترمونااااخصوصی


با شیطونیهای دخملک اصلا وقت نمیشه مامانی.
قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
24 خرداد 92 1:13
چشم عزیزم.....................
فقط اینروزا کوچولوم یه کم کسالت داره نمیرسم کار کنم..
ایشاا.. به محض خوب شدنش طراحی میکنم...


لطف میکنی عزیزم
مامان محدثه و مهدیس
24 خرداد 92 13:39
7 ماهگیت مبارک عزیز خاله جیگرتو که اینقدر ناز شدی بوس بوس


ممنونم خاله جونم.
عزیزم لطف داری شما.بوس
مرمر مامان محیا
25 خرداد 92 11:22
مبارک باشه هفت ماهیگت گل ناز.
چقدر لباسا تو تنش خوب میمونن.من هر پیراهنی تنش کنم آویزون میشه آستینش


ممنون عزیزم. اخی چراااااااااا. لباسهای دخملی همیشه اندازشه.
مریم مامان ارمیا
9 تیر 92 16:06
نیلوفر جووون اینقدر این جیگرو خوش تیپ نکن من وسوسه میشم دختر بیارم


لطف داری خانومی.منم وقتی ارمیا خوش تیپ و خوشگلو میبینم دلم وسوسه میشه یه پسمله ناز مثله ارمیا جونی داشته باشم