روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

دخملک شیطون مامان

1392/3/24 1:42
737 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم عکسهایی رو که برات گذاشتم برای امشبه.عزیزم تازگیها خیلی شیطون شدی http://www.kolobok.us/smiles/madhouse/sarcastic_blum.gifو اصلا قابل کنترل نیستینیشخند حتی تو بغلمون هم که هستی دوست داری تکون بخوری و به همه جا سرک بکشی و و خم میشی تا جاهایی که توجه ات رو جلب کرده نگاه کنیچشم و یا چیزی رو بگیریلبخند  و دوست داری خودت رو از بفلمون بندازی پایینتعجب مدام در حاله ورجه ورجه ای نانازم.http://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby2/baby2%20(40).gif

 اینو یادم رفته بود که تو وبلاگت بنویسم نفسم.تقریبا 3 هفته ای میشه که وقتی میگم نادر و بابا رو صدا میزنم شما هم سمت در رو نگاه میکنی و به در خیره میشی و منتظری که بابا بیاد تو. الهی فدای چشم انتظاریت بشم مامانی.http://i6.glitter-graphics.org/pub/523/523716bsnxx88uuv.gif

 از صبح که از خواب بیدار میشی فقط دوست داری که سینه خیز بری و سعی میکنی که 4 دست و پا بری http://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby2/baby2%20(54).gif و هر چی که جلوت باشه رو بگیری منم اسباب بازیهات رو میذارم جلوت که باهاشون بازی کنی http://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby%20(7).gif اماچیزی که خیلی برات جالبه و بهش توجه میکنی کنترله. عزیزم همش میگیریش تو دستت و نگاهش میکنی و درشو باز میکنی و باطری هاشو درمیاری. اگر هم ازت بگیریم سریع گریه میکنی و ما از دست شما گل دخمله شیطون نمیتونیم کانال رو عوض کنیم و گاهی اوقات شما خودتون دکمه هارو فشار میدی و کانال رو عوض میکنینیشخند. در کل فعالیتت خیلی زیاده عزیزم و ساعتهای خوابت کم . چند روزیه صبح ها خیلی زود بیدار میشی کلافه حدودا ساعت 5 یا 6 صبح ومنم هر کاری میکنم نمیخوابی و مجبورم اسباب بازیهات رو بیارم و باهاشون سرگرمت کنم و تو هم از این طرف اتاق میری اونطرف و دوباره برمیگردی و و در حالی که خودم چرت میزنم تو بازی میکنی منتظر  و من منتظرم تا خسته بشی و دوباره لالا کنی و تقریبا 2 ساعتی طول میکشه تا دوباره خوابت بگیره شیطون خانم.ابرو عزیزم خیلی نگران وزنتم مطمئنم این ماه با شیطنتهات و وضعیت شیر خوردنت که خیلی کمه و  دهنت رو قفل میکنی و سرت رو برمیگردونی  و فعالیت زیادت وزنت بخوبی اضافه نشده البته هنوز وزنت نکردم و میترسم که بازم نمودار پایینی بره و دوباره استرس بگیرم. و من سعی میکنم که بیشتر شبها وقتی خوابی بهت شیر بدم http://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby2/baby2%20(59).gif البته شما اینقدر زرنگ هستی  که بازم تو خواب روتو برمیگردونی.2 روزی میشه که میخوام باهات  کار کنم تا دست دسی رو یا بگیری.قبلا که دستات رو بهم میزدم تو با مشت بهم میزدیشون گلم اما الان بازش میکنی و من بهم نزدیکشون میکنم و دست میزنم تا توهم یاد بگیری عروسکم.http://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby2/baby2%20(53).gif

 

عکسهای کنترل بازیه دخملک مامانماچ

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

اینجا هم در کنترل رو دراوردی هم باطریهاشو شیطوننیشخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آرتميس
24 خرداد 92 11:18
الهيييييييييييي من فدات شم عسل
خعلي خعلي شيرين شدي ديگه


خدا نکنه عزیزم.ممنون از محبتت.بوس بوس
مامان محدثه و مهدیس
24 خرداد 92 13:40
کنترل بازی میکنی


بوووووووووووووووووووس
مامان جون سیلوانا
25 خرداد 92 0:24
این فرشته های شیطون زندگی مارو کنترل میکنن
ان شاا... که همیشه تنشون سالم باشه و ما رو کنترل کنن


بله درسته عزیزم. انشالله.بوس
مامان جون سیلوانا
25 خرداد 92 0:24
برو خصوصی


مرمر مامان محیا
25 خرداد 92 11:21
انگار نی نی ها همه عشق کنترل هستن.محیایی که اگه کنترل باطری ش رو در بیارم میفهمه/چون اول دکمه ها رو میزنه و اگه اوکی بودن کنترل رو قبول میکنه


ای جااااااااااانم ببوسش محیای ناز و باهوش رو.
کاکل زری یا ناز پری
25 خرداد 92 17:10
ای جوننننننننننن نگران وزنش نباش بابا دخترمون باربیه خوووووووووو


مرسی عزیزم
معصومه
27 خرداد 92 10:50
آخه من چی بگم به این دخمل شیطون و بازیگوش و شیرین..الهی هزار ماشاالله
نگران وزن گیریش هم نباش..ان شاللله این سری صعودی میره تاااااااااااا آخر



انشالله عزیزم. خدا کنه که اینجور که شما میگی بشه. بـــــــــــــــوس
مامان فتانه
28 خرداد 92 8:37
ای جان چه دخملی نازی...عزیزم دوست داشتین پیش ما هم بیاین


مرسی گلم. خانومی ادرس نذاشتی
مریم مامان ارمیا
9 تیر 92 16:05
مهندس کوچولوی خاله


بوس برای خاله مهربون و ارمیا گله