روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

تقدیم به مادر عزیزم

1392/2/9 2:08
3,332 بازدید
اشتراک گذاری

مامانه گلمhttp://www.millan.net/minimations/smileys/heartshape2.gif معنای واقعی عشق. امسال که خودم مادر شدم به معنای عشق واقعی مادرانه پی بردم. دوستت دارم واژه کوچکیست در برابر عشقه بی نهایت تو. اما من همیشه ناتوانم برای جبران محبت های  تو http://www.millan.net/minimations/smileys/heartsmile.gif.مامانه عزیزم ممنونم ازت که تو 10 سالی که بابا پیشمون نبوده تو برای من هم پدر بودی وهم مادر. ممنون از اینکه نگذاشتی حس بی پدری رو بچشم و از همه لحاظ برای من کم نگذاشتی. مطمئنم که بابا هم از اون بالا بهمون نگاه میکنه و از داشتنه چنین همسری خوشحاله.قلب

مامان جونم میدونم که تو دوران نوجوانیم بخاطر تصمیم های نادرستم خیلی اذیتت کردم و الان خیلی پشیمونم.امیدوارم که منو ببخشیماچ.مادر مهربونم برای من خیلی زحمت کشیدی و من همیشه بدرستی ازت قدر دانی نکردم .شرمندتم. و حتی هنوز که خودم مادر هستم بازهم زحمات دخترم به دوشه شماست و بخاطر کاره من زحمت میکشی و از روژینا نگهداری میکنی و من هنوز سر مسائل الکی مثل شیر نخوردنه روژینا بجای تشکر ازت ناسپاسی میکنم.مامانه عزیزم همه اینهارو میدونم که دختر خوبی برات نیستم و جز زحمت چیز دیگه ای برات ندارم.

میدونم که ایتقدر قلبت پاک ومهربون هست که منو ببخشی. دوستت دارم مامانه گلم. پیشاپیش روزت مبارکقلبماچماچقلب انشالله که سالیان سال سلامت باشی و درکنار منو روژینا باشی چون خودت میدونی که من با همه ی ناسپاسی هام دوستت دارم و به بودنت برای زنده بودن احتیاج دارم.قلب مامانی دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت داااااااااااااااااااااااااااااارمقلب روژینا هم دوستت دارهنیشخند

پست قبلی هم جدیده.

 

 

8

                                     

                               http://falshbaner.persiangig.com/image/pedar-madar/BABOL-MADAR%2057.gif     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خانمی
9 اردیبهشت 92 11:34
سلام.
روز مادر رو به مامان مهربونت و خودت که امسال مامان شدی،صمیمانه تبریک میگم.
مهمون منو آقایی هم باشی.
زیبا یارم تقدیم به تو


ممنون عزیزم لطف داری. حتما به وبت میام
آرتميس
9 اردیبهشت 92 14:08
سلام عزيزمممممممم . فدات شم روزت پيشاپيش مبارك راستي روژينا جوني واسه مامان ميخواي چي بخري ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ميدوني چي ؟؟؟؟؟؟؟ گفتن . مامان واسه مامان فاطمه چي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بازم يه لحظه خنديدن فدات شم قدر اين دو مامانو بدون راستي بابايي از قلم نيوفته دلخور شه فدات شم روژينا جوني بدرورد


مرسسسسسسسسسسسسسی ارتمیس جونم
خاله ارتمیس روز مادر همش به مامانم گفتم ایم هیم . یه کم هم غر زدم و تبریک گفتم و شبش هم همش جیغ زدم تا لالا کنم.
مهدیه
9 اردیبهشت 92 15:41
نازی به مامانت تبریک بگو!
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


ممنون عزیزم بوووووووووووووووووووووس
مریم مامان ارمیا
10 اردیبهشت 92 11:50
خوشبختی یعنی خدا آنقدر عزیزت کند که وجودت آرامبخش دیگران باشد ،‌
و تو آنقدر خوشبختی که خدا تو را "مادر" آفرید ،‌
عزیزم پیشاپیش روزت مبارک .


مرسسسسسسسسسی مریم جونم روز شما هم مبارک
♥ نیم وجبی ♥
10 اردیبهشت 92 13:50
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید.
روزت مبارک مادر♥



ممنون نیکو جان
مامان جون سیلوانا
10 اردیبهشت 92 16:32
هشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند . . . مامان عزیز روزت مبارک ...


ممنون گلم روز شما هم مبارک
مامان آروین (مریم)
11 اردیبهشت 92 9:09
زنان ؛ قبل از مادر شدن، پری و بعد از مادر شدن؛ تبدیل به فرشته می شوند .

فرشته ی مهربان و فداکار روزت مبارک



مرسی مریم جان روز شما هم مبارک
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 اردیبهشت 92 15:10
بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است. این روز بهشتی رو تبریک میگم دوست خوبم


ممنون انا جون.منم بهتون تبریک میگم عزیزم
معصومه
11 اردیبهشت 92 19:36
عزیزم روزت مبارک...


ممنون عزیزم روز شما هم مبارک مامانی
محدثه
12 اردیبهشت 92 23:39
خوبي‌روزمادرروبهت تبريك ميگم ازطرف من به خاله فاطمه تبريك بگوخيلي دلم براي كلوچه خوشگل تنگ شده ازطرف من يه بوس اب داربده


ممنون دختر خاله جون و خاله ی روژینا.منو دخملی هم دلمون براتون تنگ شده. اینم از بوس ابدار بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس ببببببببببببببببببببببوووووووووووووس
صبا خاله ی آیسا
15 اردیبهشت 92 14:11
روز مادر با تاخیر مبارک دوست خوبم
چه مامان خوبی داری
همه ی نوشتهاتو با دقت خوندم
انشاالله همیشه مامان گلت سایش بالا سرت باشه
خیلی دوستون دارم


ممنون عزیزم. لطف کردی که وقت گذاشتی صبا جان. انشالله که سایه مامانه شما هم بالای سرتون باشه و همیشه شاد باشید
مریم مامان ارمیا
15 اردیبهشت 92 17:52
دست همه مامانا که جور ما دخترا رو میکشن درد نکنه.
ایشالله سایه اشون همیشه بالا ما دخترای بد سرمون باشه.



انشالله مریم جان. واقعا دستشون درد نکنه که همیشه زحمات ما به دوشه مامانای مهربونمونه و خدا حفظشون کنه.
مامان آرشا
16 اردیبهشت 92 20:18
روز شما و همه مامانای گل مبارک باشه[hr

ممنون مامانه ارشا جونی.همچنین