روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

قد و وزن 3 ماهگی

1391/11/22 17:09
724 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم شنبه  /دیروز/صبح من وشما ومامانی فاطمه رفتیم دکتر برای اینکه قد و وزنه شما رو اندازه بگیره و ببینیم تو 3ماهگی دختر گلمون چه تغییراتی کرده/ سوال

وزنت/6400  قدت 60 و دورسرت 39 بود و خدارو شکر خوب وزن گرفته بودی و همه چیز طبیعی بود نازنینم و طبق نمودار رشد بود.نیشخند

عزیزم برای اولین بار تو اغوشی گذاشتمت و رفتیم  اولش خیلی گریه کردی اما بعدش خوابت برد و حتی وقتی میخواستن قد و وزنت رو اندازه بگیرن بازهم لالا بودیقلب

 

9

روژینا حونی در اغوشی و در حال گریه کردنگریه

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(37).gif

7

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(37).gif

4

مامان فدات بشه که تو اغوشی خوابت برد

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(37).gif

6

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(37).gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مجله خبري بروزترين ها
22 بهمن 91 17:30
بزرگترين مجله خبري ايران جديدترين خبر هاي كودك و سلامت خانواده ايران و جهان هر روز در ايميل شما
مامان آیسا
22 بهمن 91 22:02
عزیزم ماشالله بزرگ شدیا خانوم شدی خدا حفظت کنه


مرسی عزیزم همچنین ایسا جیگر رو برای شما
زهرا مامان امیرحسین
22 بهمن 91 23:10
آخخخخخخخخخخخخی
چه ناز خوابیده دخملیمون
انشاله خدا براتون حفظش کنه


مرسی خانومی از دعای قشنگت همچنین امیر حسین عزیز رو برای شما
مهدیه
23 بهمن 91 9:10
من آغوش گرفتم اما نمی دونم فاطمه سادات می تونه به مدت طولانی اون تو بمونه یا نه؟!
فقط تو خونه باهاش دور میزنم تا عادت کنه!
میترسم گریه کنه! تو حالت خوابیده اذیت نشد؟


عزیزم منم فکر میکنم به مدت طولانی نشه ازش استفاده کرد فقط واسه جاهای نزدیک خوبه.مهدیه جان به نظر من روژینا راحت توش خوابیده بود و اصلا گریه نکرد و من فکر میکنم اذیت نشده چون این دخملی اینقدر تحملش کمه تا اذیت بشه شروع میکنه به گریه
معصومه
23 بهمن 91 12:02
الهیییییییی ناز خاله..ماشاالله به گل دختری بوس



مرسی خاله جون.بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
نیم وجبی
23 بهمن 91 18:30
عزیییییییزمیییییییی
چقدر این کلاهه بهت میاااد


ممنونم خاله نیکو
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
24 بهمن 91 6:17
سلام عزیزم از وبلاگ منم دیدن کنید خوشحال میشم تبادل لینک کنم


حتما عزیزم لینکتون میکنم
مامان کیان کوچولو
25 بهمن 91 0:23
جونم به همه ی مامانای خوشتیپ


مرسی عزیزم نظر لطفته.شما که از ما خوش تیپ تری عزیزم.