روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

چرا وبلاگتو دوست دارم

1391/11/19 16:34
601 بازدید
اشتراک گذاری

 با تشکر از معصومه جان از وبلاگ /میخوام زودی بیای توو دل مامانی /که منو برای این مسابقه انتخاب کردند. ماچ

حالا بریم سر اصل مطلب که چرا من وبلاگ روژینا جونم رو دوست دارمسوال

 من این وبلاگ رو وقتی تو هفته 24 بارداری  بودم ساختم برای اینکه یه هدیه ای باشه از طرف من به دختر نازمhttp://www.pic4ever.com/images/626gdau.gifبرای اینکه از احساسات قشنگ مادرانه و خاطرات خودم ودخترم در بارداری و به دنیا اومدن گل قشنگ زندگیمون و بزرگ شدنش بنویسم تا در اینده خودش ادامش بده و از خاطراتش بنویسه.

همیشه حس میکنم که شاید براش جالب باشه که بدونه وقتی تو دلم بود من چه حسی داشتم و....و همچنین دونستن خاطرات دوران نوزادی و دوران کودکیش براش لذت بخش باشه . این وبلاگ واسه من خیلی ارزش داره چون علاوه بر اینکه مکانی هست برای ثبت خاطرات نازنینم باعث شده دوستان مهربانی پیدا کنم و با نظراتشون دلگرم بشم و بعضی اوقات از راهنماییهاشون بهره ببرم وامیدوارم که دختر گلم  هم در اینده با نی نی های ناز دوستان عزیزم دوست بشه و این دوستی همیشه ادامه داشته باشه.

و خوندن این وبلاگ برای خودم هم در اینده میدونم خیلی قشنگه.خاطرات بارداریم خاطرات جوونییم خاطرات نوزادی  وبزرگ شدن دختر عزیزم.البته اگه برای من عمری باقی باشه ومن ودخترم در کنار هم خاطرات این وبلاگ  دوست داشتنی رو بخونیم و لذت ببریم.

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(82).gif

منم 3 تا از دوستان عزیزم رو به این مسابقه دعوت میکنم

مهدیه جان مامان فاطمه سادات عزیز از وبلاگ/مادر دختری/

مامان کوچولو مامان درسا عزیز از وبلاگ/درسا دردونه مامان وبابا/

امنه جان مامان علی عزیز از وبلاگ/ کودک دوست داشتنی ما/

عزیزان  این یک مسابقه هست که باید تو وبلاگتون بنویسید که چرا وبلاگتون رو دوست دارید و بعدش 3 تا از دوستانتون رو انتخاب کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

معصومه
19 بهمن 91 16:29
ممنون عزیزم که دعوتمو قبول کردی..و چه بسیار زیبا و روان نوشتی..ان شاالله که اینطور میشه و به همراه روژینا جانم نوشتن وبلاگ رو ادامه میدین..وای الهی فک کن روژینا بزرگ شده و داره خاطراتشو مینویسه..ان شاالله که میشه..بوس..


خیلی جالب میشه.خیلی دوست دارم خاطره هاشو بخونه معصومه جان .
درسا کوچولو و مامان
22 بهمن 91 1:11
سلام عزیزم ممنون بابت مسابقه در اسرع وقت درباره اش می نویسم برم سراغ پست قبلی و عکسهای جدید و خوشتل روژینا


لطف میکنی عزیزم