روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

بالاخره خندیدی خوشگلم

1391/10/16 21:13
491 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز  دله مامان بالاخره انتظار ما تموم شد وشما لطف کردی و ودر 53 روزگی خندیدی و همه رو خوشحال کردی مخصوصا منو. بابا هم خیلی خوشحال شده وهمیشه باهات حرف میزنه و شما هم کلی براش میخندیhttp://www.totalgifs.com/woopies/011.gif البته فقط زمانی که حوصله داری وشیرت رو خوردی وتازه از خواب بیدار شدی.

 روژینای نازم روزها وشبهای سختی رو داریم میگذرونیم اخه روز وشب شما برعکس شده وصبحها تو خواب نازی و  اغلب شبها گریه و بهونه گیری .و بیدار موندن شما از 12 شب تا 6 یا 7 صبح وکلاس رفتن من ساعت 8 صبح  وخستگی.  عروسکم همه بهم میگفتن بعد از 40 روزگیت ساعت خوابت تنظیم میشه اما الان شما 56 روزته وهر روز که میگذره خوابت کمتر میشه وساعتهای بیدار موندنت در شب بیشتر http://www.pic4ever.com/images/165fs373950.gifدر روز هم اگه بخواهیم که لالا نکنی وبیدار نگهت داریم نمیشه و همش تو حالت چرت هستی و خوابت میبرهhttp://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby2/baby2%20(50).gif شبها دوست داری که باهات بازی کنیم و بیدار بمونیم اما من هرچقدر که ساعتهای بیداریت بیشتر میشه و به صبح نزدیک میشه خوابالوتر وبی حوصله تر میشم مخصوصا  بعضی شبها وقتی  بابا رو میبینم که راحت خوابیدهhttp://www.millan.net/minimations/smileys/nightf.gif نزدیکای صبح هم که گریت بیشتر میشه http://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby2/baby2%20(47).gifمنم همراه تو گریه میکنم.http://niniweblog.com/images/smilies/other/other%20%2876%29.gifبعضی شبها هم بابا یکی دو ساعت نگهت میداره تا من بخوابم اما من بازم دلم نمیاد و تا صدای گریت رو میشنوم بی تاب میشم که ببینم چی شده عزیزم. ودر نهایت اگر که خیلی بیتابی کردی از مامان زری کمک گرفتیم  ونزدیکای صبح بردیمت  بالا و تا حالا  2بار بالا خوابیدی که من  استراحت کنم  وصبح بتونم برم کلاس وهر بار که بالا خوابیدی بد جور عذاب وجدان گرفتم واز اینکه از من دور بودی و پیشه من نخوابیدی ناراحت و پشیمون شدم ناراحتودیگه به خودم قول دادم که هر جور که هستی خودم نگهت دارم . مامانی فاطمه هم دیگه شبها نمیاد  خونه ما واز این به بعد میخوام که بعضی شبها که فرداش ساعت 8 کلاس دارم ما بریم خونش / عزیزدلم امیدوارم  که ساعت خوابت زودتر تنظیم بشه که اینقدر اذیت نشی نفسه مامان http://www.millan.net/minimations/smileys/heartshape2.gifو اینقدر گریه نکنی نازنینمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان جون نی نی
17 دی 91 11:16
ان شاا... درست میشه عزیزم
مبارک باشه لبخند زدن گل دخترمون


انشالله .ممنون عزیزم
نیم وجبی
17 دی 91 13:07
عزیز دلم آفرین که واسه مامانیت خندیدی

وای چقد سخته براتون
ایشالا که ساعت خوابش تنظیم بشهکسرا هم تقریبا اینجوری بود ولی نه به این شدت
اما الان سر ساعت 12 می خوابه سر ساعت 6 بیدار میشه
نگران نباش روژینا جونم خوب میشه


مرسی نیکوجان انشالله که زودتر خوب بشه.
mamane Ali
18 دی 91 1:18
ای جان .. ای کاش از خنده هاش عکس میذاشتی که ما هم کیف کنیم
انشالله زمان خوابش درست میشه .. اکثر نینیا اینجورین .. چه شبایی که تا صبح کل خونه رو صدبار طی میکردم تا حاج آقا خوابش ببره !! و حاج آقای بزرگ در خواب ناز خر و پف میکردنددددد ! .. والا !



حتما گلم از خنده هاش هم عکس میذارم. اره عزیزم خیلی سخته وقتی ببینی همه جا سکوت وگرمه و خوابت بگیره اما نتونی که بخوابی.
شاپرک
19 دی 91 9:51
عزیزم بچه ها معمولا تا 3-4 ماهگی این مدلی هستن من رها را چند بار دکتر بردم و فقط اینو شنیدم که خدا بهتون صبر بده اگر خوش شانس باشید تا 3-4 ماهگی این مدلی هستن در غیر این صورت تا 6 ماهگی
واقعا خدا صبر بده


چقدر بد واقعا خدا صبر بده عزیزم.
مامان نسرین
19 دی 91 13:30
هوراااااااا تبریک میگم روژینا جون لطف کردند و خندیدن آفرین دختر ناز تو که اینقدر جیگری حتما وقتی میخندی نازتر میشی



ممنون خاله جونم
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
21 دی 91 2:54
عزیزم از وبلاگ منم دیدن کنید خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم


حتما عزیزم
مامان نسرین
22 دی 91 14:17
حال عسل من چطوره؟


ممنونم خاله جون مرسی که بیاد من هستید
درسا کوچولو و مامان
23 دی 91 19:39
سلام ناناز خانوم خندیدنت مبارک باشه عزیزم منم دلم طاقت نمیگیره وقتی درسا پیش باباشه تا گریه میکنه بیدار میشم وبغلش می کنم اونم از خدا خواسته سریع می گیره میخوابه تا من پشیمون نشم


مرسی عزیزم.خیلی این باباها خوابالو و تنبل خان هستند