روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

هفته34

1391/7/23 20:48
746 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی کوچولوی مامان

        4343 هفتگی دختر گلم مبارک باشه.هورررررررررررراهوراهورا

عزیزدلم امروز رفتیم دکتر وخانم دکتر برگه بیمارستانو بهم داد وتاریخ احتمالی زایمان رو21  ابان مشخص کرد/08میبنی عزیزم تا اومدنت تو بغل مامان فقط یک ماه مونده وایشاااه ماه دیگه این موقع خونه هستی وکنارمونی.چقدر زود گذشت 8ماهه که تو وجودمی/ تو تمام لحظه های خوب وبد حست کردم وحالا فقط یک ماه مونده تادوران بارداری تموم بشه.یه خورده دلم گرفته نی نی جونم87یعنی میتونم مامانه خوبی واست باشمهنمیدونم چه حسیه ولی دلشوره هم دارم/ خداکنه تا اومدنت همه کارها همون جور که میخوام وبرنامه ریزی کردم انجام بشه عزیزم تو فقط یک ماه دیگه تو بهشتی و بعد فرشته زمینی میشی پس برای مامانو بابا و هر کسی که مشکل داره وازخدا یه فرشته میخواد دعا کن که مطمئنا خدا دعای تو فرشته رو قبول میکنه /

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم (مامان ارمیا)
24 مهر 91 10:43
چه بامزه نیلوفر جون ،
تاریخ زایمان منم فیکس شد برای 21 آبان
فکر کنم ارمیا و روژینا تو یه روز به دنیا بیان


اخی/چه بامزه/انشالله که هردوشون سلامت باشند مریم جوون
درسا کوچولو و مامان
24 مهر 91 12:01
سلام عزیزم 34هفتگی دخترت مبارک باشه فکر کنم با دختر من تو یک ماه به دنیا بیان
تاریخ زایمانت مشخص نشده؟ طبیعی زایمان می کنی یا سزارین؟ منم خیلی استرس دارم هم برای به دنیا اومدن نی نی هم برای بزرگ کردنش حس می کنم هنوز کوچولوام و نمی تونم مراقبش باشم


مامان درسا خانم منم دقیقا حس شمارو دارم فکر میکنم واسه مامان شدن هنوز کوشولو هستم.تاریخ زایمان هم احتمالا21ابانه به روش سزارین.مرسی که به وب دخملی سر زدی.
درسا کوچولو و مامان
24 مهر 91 18:20
سلام عزیزم منم لینکت می کنم خوشحال میشم نی نی هامون باهم دوست بشن ...
من که هنوز تخت دخملم را تحویل نگرفتم تا جشن سیسمونی بگیرم عکس وسایلت را گذاشتی خبرمون کن.


mamane Ali
24 مهر 91 20:50
سلام .. چقدر مامان خوشملی هستی .. جوجوتون چی بشهههه انشالله نینی سالم و سرحال به دنیا بیاد و کچلت کنه با شیطونیاش
خوشحالم که باهتون آشنا شدم منم لینکتون کردم


مرسی عزیزم شما لطف داری.من فقط عکس بچه گیهاتو دیدم مامان علی جان.شما هم خیلی خوشملونازی که علی کوچولو اینقد ماه وناناز شده.
درسا کوچولو و مامان
25 مهر 91 19:32
سلام عزیزم راستش 6آبان نوبت دکتر دارم و وقت زایمانم را مشخص می کنم منم می خوام سزارین بشم اما دکترم خیلی طرفدار زایمان بصورت طبیعی هستش و متقاعد کردنش خیلی سخته
چند روز پیش که با مامایی که همیشه کنارشه و یکسری کارهاشو انجام میده صحبت کردم گفت ما هفته 39 بچه را به دنیا میاریم !!!
و با توجه به روزشمار بالای وبتون انگاری دخمل شما 10روزی از دخمل من بزرگتره که من فکر می کنم باید اول آذر به دنیا بیاد ولی همون ماما که باهاش حرف زدم می گفت 10 آذر درحالی که طبیعی تاریخ 16 آذر خورده ...
راستش خیلی استرس دارم ایشالا که نی نی به سلامتی به دنیا بیاد عزیزم وقت زایمانت واسه منم دعا کن که با این تاریخی که دکتر می خواد بهم بده مشکلی برام پیش نیاد


اخی عزیزم چشم حتما دعا میکنم که همه نی نی ها سالم باشند وعزیزم انشالله که زایمانت به راحتی باشه وهمون جوری باشه که خودت میخوای