روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

مامانه مریض

1391/7/22 19:45
1,377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به فرشته ی نازم روژینای مامان

=-

عزیزدلم خوبی/مامان هنوز حالش خوب نشده وصدام بدجور گرفته وامروز مجبور شدم قرصی رو که دکتر داده بود رو بخورم ولی عذاب وجدان دارم عروسک نازم با اینکه دکتر بهم گفت که اموکسی سیلین برای خانم باردار منع تجویز نداره اما من بازم نگرانتم.-0

ازپنجشنبه بگم که تولد ماهان /پسرعمه ندا /بود خیلی خوش گذشت اما جات خالی بودنفسم ولی حسابی تو دلم شیطونی کردی اینم عکسه منوبابا وماهان

تولد

 

وشما خوشگله که تو دله مامانی.راستی 5شنبه صبح هم با بابا ومامان فاطمه رفتیم بیمارستانی که شما میخوای قدمای کوچولوت رو به دنیا بذاری رو دیدیم بیمارستان سپیر همون بیمارستانی که منو بابا اونجا به دنیا اومدیم.عزیزم من وبابا واسه دیدنت روز شماری میکنیم.=-0

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
24 مهر 91 1:48
رژیناخانوم چه مامان بابای خوبی داری فکرکنم دخمل خوشگلی بشی عزیزم
امیدوارم زودترخوب بشی نیلوفرجون


مرسی عزیزم نظرلطفته. ارمیتا جون هم ماشالله خیلی نازه



مریم (مامان ارمیا)
24 مهر 91 10:40
ایشالا تولد روزینا جونم خواهر