روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

just 1 day

1391/8/19 18:24
601 بازدید
اشتراک گذاری

 فقط 1 روز مونده تا به دنیا اومدنت روژینای گلمhttp://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby2/baby2%20(32).gif

 فقط شنبه مونده که این 9 ماه انتظار تموم بشه و به امید خدای مهربون بیای تو بغلم وبتونم حست کنم عزیزمhttp://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby2/baby2%20(44).gif واسه دیدنت خیلی هیجان دارم.دیروز رفتم ارایشگاه و حسابی برای دیدنت خودمو اماده کردم موهامو رنگ کردم البته با اجازه خانم دکترت و یه کارای دیگه هم انجام دادمخجالت.اخه دلم میخواد وقتی به دنیا میای ومنو میبینی مامانه مرتبی باشم/فدای چشمات بشم که نمیدونم چه رنگیهسوالماچ اگه رنگه چشمات شبیه بابا باشه سبز میشه مایل به طوسی .اگه مثله من باشه قهوه ای پر رنگ میشه البته هر رنگی باشه مهم نیست نفسم مهم سلامتیته.http://niniweblog.com/images/smilies/other/other3/other3%20(25).gifخدارو شکر که این 9ماه به خوبی و بدون هیچ مشکلی سپری شد انشالله که بقیه اش هم همینطور باشه گلمhttp://niniweblog.com/images/smilies/other/other3/other3%20(16).gifعزیزم الان هم لباسهای خودم رو که وقتی تو به دنیا اومدی واز بیمارستان مرخص میشیم وتو عزیز رو میاریم خونه  رو جمع کردم و امشب هم میخوام با بابا برم داروخانه و امپولهایی رو که خانم دکتر داده رو بگیرم اخه خانم دکتر  2 تا امپول داده که یکیشو فرداصبح و یکیشو فردا بعداز ظهر باید بزنم اخه واسه ریه ی شماست که وقتی از تو دله مامان بیرون میای بهتر نفس بکشی و بتونی گریه کنی اخه نفسم شما تو هفته 38 داری به دنیا میای وممکنه یه کم زود باشه ولی خانم دکتر گفت که الان کاملی و ما واسه اطمینان این امپول رو میزنیم/عزیزم منتظرتم. انشالله که صحیح وسالم باشی.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ghazal
19 آبان 91 20:00
عزیزم من 2 هفته ای هست وبلاگت رومیخونم..این پستت روکه خوندم ذوق کردم..من تو دوران عقدم ..اما خیلی نی نی دوست دارم..از الانتو فکر تدارکاتشم..برات بهترینا روآرزو میکنم..


ممنون گلم که واسه دخملی یادگاری گذاشتی.اخی منم خیلی نی نی دوست دارم.اتشالله که خدا یه نی نی ناز هم به شما بده.امیدوارم که زندگی خوبی رو اغاز کنی.
mamane Ali
20 آبان 91 1:27
سلام نيلوفر جون,, تا ميتوني اين يه روز رو بخواب یا استراحت کن چون نینی که به دنیا بیاد سرت خیلی شلوغ میشه پیشاپیش تبریک میگم تولد رژینا کوچولو رو


ممنون عزیزم لطف کردی
مهدیه
20 آبان 91 9:46
سلام نیلوفر جون
برات دعا میکنم تا هر چه زودتر و هرچه راحت تر روژینای نازنین رو ببینی و جمع خانواده تون کامل بشه!
گفتی فقط یک روز مونده هیجان زده شدم!!!
این روز آخری حسابی آب بخور که شیر داشته باشی!


ممنون گلم الان فقط تا اومدنش چند ساعت مونده
مامان بچه
20 آبان 91 10:55
وای چه مامان خوبی به خاطر نی نی رفت آرایشگاه البته این یکی از مزایا سزارین هستش اگه زایمان طبیعی باشه مجبوری ژولی پولی بری نی نی رو به دنیا بیاری


اره عزیزم ولی استرس هم خیلی داره اونجوری نمیدونی نی نی کی میاد ولی سزارین ادم همش استرس وهیجان داره
مامان نسرین
20 آبان 91 13:33
آخی فردا صبح گل دختر ناز میاد بغل مامانی بالاخره انتظار تموم شد سعی کن شب رو خوب استراحت کنی مامانی به امید خدا به دنیا بیاد و برگردی خبرای خوش به ما بدی انشاالله


ممنون عزیزم انشالله.
مامان جون نی نی
20 آبان 91 16:12
عزیزم ان شاا... به سلامتی فردا زایمان می کنی و روی ماه نی نی رو می بینی
التماس دعا عزیزم من و دخترم رو هم دعای خیرت بی نصیب نکن
زود بیا و بنویس خاطرات زایمانت رو و عکس نی نی نازت رو بگذار
خدا حافظ خودت و نی نی طلات باشه عزیزم


ممنون عزیزم حتما دعاتون میکنم که انشالله زایمان راحتی داشته باشی ونی نی جون هم سالم باشه.