روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

فقط چند ساعت مونده

1391/8/21 1:20
667 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم الان که دارم واست مینویسم شبه اخره وساعت 1 وپنج دقیقه بامداد یکشنبه هست وما باید 6 صبح بریم بیمارستان. شنبه خیلی زود گذشت تا کارهامو کردم شب شد و وقت کم اوردم عسلم. شنبه صبح به خانم دکتر زنگ زدم وگفت باید از 12شب هیچی نخوری حتی اب هم نخوری.صبح و بعد از ظهر هم امپولهام رو زدم البته بابا واسم زحمتشو کشید.جمعه که با بابا رفتیم  که امپولهارو بگیریم از اون طرف هم رفتیم کافی شاپ واخرین جمعه 2 نفرمون رو با هم بودیم.عزیزم خیلی استرس دارم وهمچنین هیجان واسه دیدنت. عزیز دلم سفر 9 ماهت تموم شد مسافر کوچولوی من. باز هم ازت معذرت میخوام اگه یه موقع کوتاهی کردم. خیلی حرفا داشتم که واست بنویسم اما نمیدونم چرا همش رو یادم رفته. نمیدونم چرا جو خونه دلگیر شده وهمین باعث شده دل منم بگیره عزیزم.ویه کوچولو دلم گریه میخواد.اما در کنار این دل گرفتگی از بودنت خیلی خوشحالم از اینکه فردا میبینمت هیجان دارم. خدای خوب ومهربونم من همه امیدم به توست ازت خواهش میکنم که روژینام فردا صحیح وسالم بیاد توبغلم. خدا جونم همه توکلم به توست وبه امید تو میرم بیمارستان واسه به دنیا اومدن فرشته کوچولوت.

خدایا به امید تو/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سمانه.ا
21 آبان 91 9:43
سلام مامانی...تولد دخترگلتون و بهتون تبریک میگم.من عاشق نی نی کوچولوهام و اتفاقی وبلاگ شمارو دیدم.امیدوارم به صحت و سلامت مادر و دختری برید خونتون.:-‏*‏عکس نی نی تون و بذارید که ببینمش.:-‏)‏وقت شد به وبلاگ منم بیاید.
مهدیه
21 آبان 91 11:11
سلام عزیزم الان حتما شما بیمارستانی و روژینای گلت تو بغلته! امیدوارم صحیح و سالم باشه! برات دعا میکنم!
مامان جون نی نی
21 آبان 91 12:05
تولد روژین عزیزم مبارک با این نوشتت خیلی بهت حسودیم شد که اینقدر مادر خوبی هستی برای رژین کوچولو بیا و از خاطرات زایمانت بگو
مامان نسرین
21 آبان 91 13:37
فرشته کوچولو فکر کنم الان دیگه قدمهای خوشگلت رو گذاشتی تو این دنیا پس به این دنیا خوش اومدی چشم مامان و بابا روشن باشه و قدمت پر از خیر و برکت براشون باشه
مامان کوثری
21 آبان 91 15:21
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/
آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 آبان 91 3:19
به سلامتی عزیزم اشک به چشمام اوم و کاملا درکت میکنم ودعامیکنم همه چیز خوب پیش بره .آمین
مریم (مامان آرینا)
22 آبان 91 10:22
واااای عزیزم الان که برات مینویسم فارغ شدی امیدوارم حال جفتتون خوب باشه و زودتر از سلامتیه جفتتون باخبرم کنی نمیدونم یه لحظه استرس گرفتم ونگرانتم وااای چقدر دوست دارم روژینا عسل وزودتر ببینم دوستون دارم تولدشم مبارک امیدوارم قدمش برات با برکت وشادی همراه باشه
نیلوفر
23 آبان 91 20:38
وای مامانی زودتر عکساشو بزار ما که دق کردیم .راستی قدم نورسیده مبارک
درسا کوچولو و مامان
24 آبان 91 11:40
آخی حتما تا حالا روژینا جون به دنیا اومده مبارک قدمهای کوچولوش ایشالا که حال هر دوتاتون خوبه خاله ای تا دنیا اومدن درسای منم فقط هفت روز مونده وقتی میگی اوضاع خونه دلگیره قشنگ می فهمم یعنی چی منم الان این طوریم همش بازم تولد دخترت را تبریک میگم وایییییییییی خوش به حالت چه حالی داری این روزا وقتی روژینا را تو آغوش می گیری خدایا به همه مامانای باردار کمک کن فرشته هاشونو سالم به دنیا بیارن همین طور به من