روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

مامان مریض شده

1391/7/19 13:30
547 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام دختر مامان روژینا گلی6 عزیزدلم مامان از دیروز تا حالا مریض شده بدجور سرما خوردم نفسم-00 عروسکم همش نگرانه تو هستم/دیشب با بابا رفتیم دکتر8 دکتر بهم قرص اموکسی سیلین داد و گفت چون نی نی تو دلته هیچ قرص یا شربت دیگه ای نمیتونیم بدیم وفقط این قرص واسه نی نی اشکالی نداره ولی من بازم دلم نمیاد که این قرصارو بخورم/از دیشب تا حالا فقط پرتقال ولیمو خوردم ولی هنوز کاملا خوب نشدم97

راستی فردا شب جشن تولد ماهان پسرعمته و وارد 8 سالگی میشه09و کلی مهمون دعوت کردند/میدونم دیشب اذیتت کردم جیگرم منو ببخش اخه من چیکار کنم با این دلم چه لباسی بپوشم که مناسب باشه98هر چی هم به بابا میگفتم که چی بپوشم اونم میگفت نمیدونم منم خیلی دلم گرفت واعصابم بهم ریخت  وگریه کردم65الهی قربونت برم من که وقتی گریه میکردم تو دلم قلمبه شده بودی ازت خیلی خیلی معذرت میخوام  روژینا جونم/اخه دیشب حالم خیلی بد بود و یه جورایی مثل بچه ها شده بودم/ولی بجاش صبح بابا خوشحالم کرد وگفت که امروز با هم بریم یه لباس مناسب بخریم//واااای خیلی خوشحال شدم.حالا خدا کنه که یه لباس خوشگل گیرم بیاد اخه من ازلباسهای بارداری بدم میاد ودوست دارم لباسام اسپرت باشه.بازم مامان ازت معذرت میخواد کوچولوی من/چشمکقلبماچماچ

98

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آیدین
19 مهر 91 18:28
سلام دوست عزیز ایشالا نی نی تون سالم به دنیا بیاد سیسمونیش خیلی ناز بود مبارکش باشه


مرسی عزیزم نظرلطفتونه
مریم (مامان ارمیا)
19 مهر 91 19:56
سلام نیلوفر جون.
خدا بد نده خواهر،چرا مواظب خودت نبودی؟؟؟؟؟(دعوات کردم )
خوب به خودت برس ،ایشالا که زود زود خوب میشی



ممنوم مریم جون/الان یه کم بهترم.مرسی که به وب دخملی سرزدی.