روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

هفته33

1391/7/17 17:16
445 بازدید
اشتراک گذاری

 

988389هفتگیت مبارک دختر گلم7


عزیز دلم الان 33هفته ویک روزه که از وجود شما تو زندگی من وبابا میگذره وزندگیه ما با بودنت قشنگ تره/به امیدخدا 5یا 6 هفته دیگه میای تو بغلمون وماروخوشحال میکنی0گلم 2شبه حسابی شیطون شدی ونمیزاری مامان بخوابه8اخه روژینا جونم من بخاطر شما نمیتونم به پشت بخوابم ومجبورم به پهلو بخوابم ولی مثل اینکه 2شبه شما اذیت میشی چون به هر طرف که من میخوابم میای9 وبا اون دست وپای کشولوت مامانو میزنی.ماشا... زور دخملم هم زیاده اخه مامان دردش میاد8فدای سرت عزیزدلم مهم اینه که شما سالم وسرحال باشی.ولی ببخشیدا منم یه کوچولو دوست دارم لا لا کنم نفسم ////ولی اگه تو نمیخوای بیدار میمونم تاشما راحت باشی89دخمله عززیزم دیگه داری بزرگ میشی چون امروز صبح که خودمو وزن کردم از هفته گذشته 1کیلو بیشترشدم.واز اول بارداریم تا الان 9کیلو وزنم اضافه شده و69شدم ولی قول میدم بعد از اینکه به دنیا اومدی دوباره بشم همون60 کیلو56

فعلا بااااای عزیزدله مامان9

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیلوفر
17 مهر 91 22:08
سلام عزیزم وب قشنگی داری .با تبادل لینک موافقید