روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

شب قدر2

1392/5/9 2:11
431 بازدید
اشتراک گذاری

 روژینا عزیزم ســـــــــــــلـامقلب

 دخترم دیشب 21 ماه رمضان وشب قدر بود. دیشب با بابا رفتیم شاه عبدالعظیم. اخی یادمه پارسال هم که شما تو دلم بودی برای شب قدر رفتیم حرم عبدالعظیم./ پستش تو وبلاگت هست دختر گلم./

امسال هم مثل پارسال بخاطر شلوغی نتونستیم داخل بریم عزیزم و تو یه پارکی که نزدیک حرم بود نشستیم.شما تو راه خوابت برد و اونجا هم خوابیدی عزیزم و بیشترش رو لالا بودی وقتی هم بیدار شدی فقط دوست داشتی که تو بغله من باشی عروسکم واگه میذاشتمت تا خودت بشینی وازت عکس بگیرم گریه میکردی. نمیدونم دخملم چرا شما اینقدر تو محیط بیرون ترسویی. دلم نمیخواد که اینطور باشی و دوست دارم شجاع باشی.مژه

عزیز دلم میگن شب قدر شبی هست که خدا سرنوشت ساله بعد ادما رو تعیین میکنه. یادمه پارسال تنها دعای من این بود که برای سلامتیت دعا میکردم.خدا رو شکر که سلامتی. امیدوارم که امسال هم خدا برای تو وهمه نی نیها بهترین سرنوشتو رقم  بزنه دخترکم . و هر نی نی که مریضه سلامتیشو بدست بیاره.لبخند

امــــــــــــــــــــــــــــــــین.لبخند

 

 

 

عکسهای دیشب.ماچ

 

1

 

2

 

باد خنکی می وزید و شما هم خوشت اومده بود ولالا کرده بودی ودلت نمیخواست بیدار بشیقلب

 

3

 

وقتی هم بیدارشدی به من چسبیده بودی و حتی بغله بابا هم نمیرفتی عزیزمتعجبقلب

 

 

4

 

اینم یه نمونه دیگه از کشفیاتته عروسکم.قلب

جمعه برای افطار مامان زری و عمه نداو.... دعوت کرده بودم و همینطور که داشتم کارامو میکردم شما هم میومدی تو اشپزخونه و شیطونی میکردی کلوچه که یه دفعه متوجه شدم داری کشو کابینتو باز میکنیتعجبتعجب. از اون روز به بعد هر موقع میای تو اشپزخونه یه نظارتی هم به کشو کابینت میکنی و یاد گرفتی که بازشون کنی شیطون مامانچشمکنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرینا موفرفری
9 مرداد 92 2:40
سلام دوست عزیز ، دخترم در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده لطفا به دخترم آرینا رای بدین ، خیلی ساده ست فقط عدد 143 را به 20008080200 (دو هزار هشتاد هشتاد دویست) اس ام اس کنید.هر کسی موبایل داشته باشه می تونه رای بده.مرسی از لطف ومهربونی شما. http://arinanafasam.niniweblog.com
آناهیتا مامانیه آرمیتا
9 مرداد 92 4:23
چقدرشیطون بلا شدی رژیناجونم ماشالا عکس مادرودخترهم خیییلی نازشده


لطف داری گلم.بووووووووس
مامان کیان کوچولو
9 مرداد 92 10:39
به به قبول باشه
عزیزم ما توی وبموون یه جشن کوچولو داریم ... اگه بیاین خوشحالموون میکنینن


چشم خانومی حتما
خاله جونی
9 مرداد 92 17:42
امشب تمام آیینه ها رو صدا کنید در گاه اجابت است رو به سوی خدا کنید ای دوستان آبرو دار نزد حق در نیمه شب مرا هم دعا کنید.التماس دعا
خاله جونی
9 مرداد 92 17:42
خصوصی داری
معصومه
10 مرداد 92 17:39
الهی دخمل مارو نیگاااااااااا..قبول باشع عزیزم مارو دعا کردی...بوس برا دخمل مهربونننن


مرسی معصومه جان. شما باید مارو دعا کنی.بوووووووووووووووس
شاپرک
10 مرداد 92 22:39
عزیزم


بووووس برای رها جوووووووووون ومامانش
درسا کوچولو و مامان
13 مرداد 92 9:54
قبول باشه خاله ای ما که توخونه موندیم و امسال به نگهداری از فسقلی گذشتمادلمون خیلی برات تنگ شده فندق کوچولو


مرسی خاله جوووووووووووونم.ماهم دلمون براتون تنگ شدده انشالله همین روزا میایم پیشتون
شاپرک
16 مرداد 92 12:46
کجایی خانومی؟؟؟


اومدم گلم.
مریم مامان ارمیا
22 مرداد 92 1:20
قربون کاشف کوچولوی خودم بشم


خدا نکنه عزیزم.بوووووووووس