روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

هفته35

1391/7/30 12:40
652 بازدید
اشتراک گذاری

           

                 ع5هفتگیت مبارک988

عزیز دلم صبح بخیر.خوبی مامانی.جات راحته.ولی فکرکنم جات یه کوچولو تنگ شده اخه داری  کم کم بزرگ میشی واگه خدا بخواد3یا4 هفته دیگه میای تو بغلم.96ف5

دخملم این روزا یه حس دیگه ای دارم.خیلی خیلی دلم واست تنگ شده.ودلم میخواد هر چه زودتر ببینمت. روژینا جونم چندروزه که حس میکنم از قبل بیشتر دوستت دارم وهمش بهت فکر میکنم.یه حس وعشق خاصی نسبت بهت اومده تو قلبم که تاحالا به هیچکس نداشتم/ولی مامانی بخاطرمن یه موقع زود نیای.قلب تو دله مامان خوب رشد کن وتپلی بشو /مامان منتظرت میمونهچشمکماچ دیشب به بابا گفتم من میخوام روژینا به دنیا بیاد ویه کم که بزرگ شد فشارش بدم وحسابی بغلش کنم.هیچکسم حق نداره دخالت کنه باباهم گفت گریه میکنه دلت میادسوال/ اخه عزیزم میدونی چیه منکه خودم خواهر برادر ندارم اطرافم هم زیاد نی نی نبوده.یا اگرهم بوده اجازه نداشتم اونجوریکه میخوام باهاشون رفتار کنم اما تو ماله خودمی نی نی منی عشق منی.منم مامانتم دلم میخواد بخورمت.منتظرتم نفسم9

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

درسا کوچولو و مامان
30 مهر 91 17:32
سلام 35 هفتگیت مبارک روژینا خوشگله
امروز دختر منم 34 هفتگیش تموم شد و وارد هفته 35ام شد منم همش به نی نی میگم یه وقت به خاطر من زود نیایی ها سر وقت که دکتر میگه به دنیا بیا امانمی دونم چرا همش می ترسم شیطونی کنه و زودتر بیاد


اخی 35هفتگی درساجون هم مبارک.اره عزیزم این استرسو منم دارم که یه موقع زود نیاد/احتمالا این یه حس مامان بودنه ونمیشه کاریش کرد
mamane Ali
2 آبان 91 1:38
من بهت اجازه میدم که نینیت رو هر قدر که دلت میخواد قشااااار بدی ! البته خودت دلت نمیاد همسن نینی من که شد دیگه میتونی هر بلایی اعم از گاز گاز کردن, تکوندن (!) ، بوس های مکشی و .. سرش بیاری
راستی با کمی تاخیر سالگرد عقدتون مبارک


ممنون عزیزم.اره گلم من خیلی دلم میخواد فشارش بدم وبچلونمش.البته وقتی علی رو دیدم هم چنین حسی داشتم از طرف من حسابی فشارش بده وبوووووووووووووووووووووسش بکن.البته ببخشیدا
مریم(مامان آرینا)
3 آبان 91 13:07
اول از همه 35 هفتگی نی نی مبارررررررک
چقدر قشنگ حستو نوشتی واقعا" آدم دلش میخواد بچلونتشون ولی آرینا که فقط جیغ میزنه امدوارم دخمل گلت بهت اجازه بده اونوقت جای ماهم بچلونش


ممنون عزبزم.من خیلی دلم میخواد نی نی ها رو بچلونم خدا کنه بزاره/ ولی اگه نزاره هم میچلونمش/


مریم مامان ارمیا
4 آبان 91 2:22
سلام عسل خاله.
35 هفتگیت مبارک.



ممنون خاله جون.