روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

دومین کوتاهی مو نانازی

1393/6/21 13:21
2,540 بازدید
اشتراک گذاری

  گل دخملیه مامان چند وقتی موهات خیلی بلند شده بود و اکثر مواقع میومد جلوی چشمات و خیلی اذیت میشدی. بخاطر همین دوشنبه 10 شهریور 93 بر خلاف میله خودم و بابا بردمت ارایشگاه و برای دومین بار موهات رو کوتاه کردمدل شکسته. خودت هم دوس داشتی که موهات کوتاه بشه عشقم و خیلی همکاری کردیقلب. قبل از رفتن برات توضیح دادم که کجا میریم و قیچی رو هم بهت نشون دادم و گفتم که خانمه ارایشگر برای کوتاه کردن از این وسیله استفاده میکنه و تو نباید بترسی .

وقتی وارد ارایشگاه شدیم خانمه ارایشگر کلی باهات حرف زد و برات روژ لب زد و شماهم که قرتی خیلی خوشت اومده بود. بعدش اب پاش رو داد به من و گفت که با مامانت اب بازی کن و منم در حال اب بازی با شما موهاتو کاملا خیس کردم و بعدش خانمه ارایشگر شروع کرد به کوتاهی موی ملوسکم و شما هم اصلا گریه نکردی و خیلی دختر خوبی بود نفسم. ممنونم ازت که اینقدر فهمیده ای دخترم و همه چی رو درک میکنی عشق کوچولوی مامانماچ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرسی که اینقدر خانم نشستی و گذاشتی که نوهاتو سشوار بکشه روژینازمتشویق

 

 

 

 

 

 

 

 

  و نانازی جووونم بعد از کوتاهیه مو مثله یه دسته گل شدهقلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (15)

مامان روژینا
22 شهریور 93 11:55
چه خوشگل شدی عروسک خانوم مبارکه
معصومه
22 شهریور 93 15:47
عین ماه شده..مبارکت باشه خاله جونم کوتاه کردن موهات.. بوس برا روژینای فهمیده که مثل خانوما نشسته تا موهاش کوتاه شه..
آویسا
23 شهریور 93 1:39
مبارکش باشه خیلی بهش میاد
مهدیه
23 شهریور 93 10:35
مبارک باشه خانوم کوچولو ماشالله برا خودش خانومی شده ساکت و آروم نشسته و منتظره کارش تموم بشه! ایشالا رژ لب و آرایشگاه عروسیت نازنازی
مامان منصوره
23 شهریور 93 16:14
ای جان چقدر ناز شدی عزیزم،چقده بهت میاد،منم خیلی دلم میخواد موهای النا رو کوتاه کنم دلم نمیاد،آخه النا واسه جدیدن واسه بستن موهاش اذیت میکنه، راستی مامانی به وبلاگ النا هم سر بزن،خیلی وقته نمیایی
مامان منصوره
23 شهریور 93 16:16
ای جونم چقدر ناز شدی،چقده بت میاد،ببوس روژینا جونو
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
24 شهریور 93 11:08
salaaaaaaaaaaaaaaam. vay mamani chegadr avaz shod giyafash. en shaallah arayeshgahe arusish
سمیرا مامان پرنیان
24 شهریور 93 13:13
مبارکه عسیسمممممم
آویسا
25 شهریور 93 10:43
مبارکش باشه
مامان پانیذ
26 شهریور 93 9:37
مبارک باشه دختر ناز...ایشا ا.. عروس شی
مینا مامان روشا
27 شهریور 93 10:25
عزیز دلم مبارکت باشه. ماشالا خیلی نازتر شدی
زهرا
28 شهریور 93 10:14
سلام به به ناز شده،ماشاالله
فروشگاه دایانا
30 شهریور 93 7:34
مبارکش باشه خیلی بهش میاد
persian mom
31 شهریور 93 3:40
مبارک باشه ناززز شدی
مامان آرزو
2 مهر 93 16:07
مبارکت باشه عزیزم خیلی ناز شدی