روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

دو ساله شدن دخترم

1393/8/21 10:28
1,013 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 10 و 14 دقیقه روز سه شنبه 21 ابان 93.

سلام عشقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم. تولدت مبارک هوراااااااااااااااا. تقریبا  نزدیک به یکساعت میگذره از دوساله شدن دخملی و مامانش هنوز بغلش نکرده و بوسش کنه و فشارش بده و بهش تبریک بگه. اخه دخملیمون هنوز خوابهخنده دختر نازم روژینازم تولدت مبارک

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم و بهترینها رو برات ارزومندم. 21 ابان قشنگترین روزه عزیزم برای مامان . روز زمینی شدن یه فرشته ی اسمونی بنام روژینا .

 

 

صفخه متولدین امروز نی نی وبلاگ.

 

 

 

اینم برای دیشب که وبلاگتو اپ کردم و از احساساتم نسبت بهت نوشتم.

 

 

 و روژینای این روزهای ما

 

 

 و تولد دوسالگی روژینا

 

 

تولد یکسالگی روژینا گلی

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (6)

mamooshak
21 آبان 93 13:57
عزيزم رژيناي نازم تولدت مبارك اميدوارم سالهاي سال تندرست و خوشبخت زير سايه بابايي و ماماني زندگي كني
رویا
21 آبان 93 17:37
عزیزم تولدت مبارک دختر کوچولو
حنانه
21 آبان 93 21:18
تولدت مبارک عزیزم ۱۲۰ ساله بشی عزیزم
مامان آیسو وآیسا
24 آبان 93 18:57
تولدت هزاران بار مبارک روژینا عسلی بهترین ها رو از خدای بزرگ برات خواستارم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
25 آبان 93 15:05
تولد فرشته اسمونی مامان نیلو مبارک
شيرين
26 آبان 93 11:25
عزیز دلم تولدت مبارک