روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

روژینا همراهه مامان

1393/6/30 2:39
653 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دختر گلم این روزها که بزرگتر شدی خیلی حسه خوبی دارم . و خوشحالم بابت اینکه تو رو دارم همدمم.  ماشالله عاقل تر و فهمیده تر شدی و تمام حرفامو درک میکنی عزیزم. واسه همین بعضی موقع ها که شرایط جور باشه و کلاسهایی که دارم مناسب سنت باشه همراهه خودم میبرمت. و تمامه سفارشاتی رو. که بهت قبل از کلاس میکنم رو یادت میمونه و اصلا اذیت نمیکنی و خیلی خانمانه در کنار بچه های دیگه میشینی و اجازه میدی که مامان کارشو کنه. روژینا باید اعتراف کنم لحظاتی که تو در کلاسی واقعا من از تدریس کردن لذت میبرم. عاشقم مامانی وقتی با دقت به بچه ها نگاه میکنی و تعجب میکنی از اینکه من باهاشون انگلیسی حرف میزنم.

 

این عکسها هم برای یه عصر گرمه تابستونیه  که اومده بودی پیشه مامان.

هنوز موهات رو کوتاه نکرده بودیم عروسکم.

 

 

 

 

برای بچه های زیر 7 سال یه تایمه یک ربعی برای تغذیه داریمخوشمزه. من برات ابمیوه و کیک برده بودم. اما بچه ها پف فیل اورده بودند و بهت تعارف کردند و شما هم همش از من میخواستی که برات ازشون پف فیل بگیرم دخترکم و ابمیوه خودتو نمیخوردیخنده

 

 

 

 

دیگه لحظات پایانی کلاس خسته شده بودی و راه افتادی و به من میگفتی مامان بغلم کنتعجب

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (7)

مهدیه
30 شهریور 93 9:39
چه کلاس لذت بخشی بودا!!
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
31 شهریور 93 16:41
سلام. وای چه جالبvv
معصوم/مامان جان جان فاطمه
1 مهر 93 20:56
جیگر دختر نازمون ,خوش به حال روژینازی که,مامانش میتونه انگلیسی یادش بده ماشاالله خانم هم شده با مامان جونش تو کلاس میشینه بابت تاخیر تو سر زدن به وبتون هم شرمنده بوس ما هم با خبر های جدید اپیم
مامان آرزو
2 مهر 93 16:06
آفرین به این دخمل خوب من که اگه درسا را میبردم سرکلاس اونجا را میترکوند
مریم
27 مهر 93 22:58
عالی بود عزیزم خیلی دوست دارم روژینا جوجو