روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

دنیای مامان وبابا

روژینا گلی و جشن رمضان 93

1393/5/13 1:57
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم سلام

 

عزیز دلم عیدت  با تاخیر مبارک. سه شنبه هفته پیش 93/7/5 عیدسعید فطر بود دخترم.امسال هم ماه مبارک رمضان  با حال و هوای دوست داشتنیش تموم شد غمگین.

عزیز دلم تو این ماهه مبارک تلویزیون برنامه های خیلی خوبی پخش میکنه و یکی از این برنامه ها جشن رمضانه که به نظر من امسال از برنامه های سالهای گذشته خیلی بهتر و قشنگتر بود و هر شب از هنرمندان و بازیگران و یا ورزشکاران دعوت میشد که بیان و یک پاکت انتخاب میکردند و تو اون پاکت ارزوی یه کودک یتیم بود و باید  کسی که پاکت رو انتخاب میکرد براورده اش میکرد. بنظر من که ایده ی جالبی بود خندونک. امسال برای اولین بار تصمیم گرفتم که به بابا پیشنهاد بدم که ماهم بریم جشن رمضان.  اونم مثله همیشه اولش برام ناز کرد . بهونه اورد که شلوغه و نمیشه و.... اما بالاخره قبول کردچشمک. و این شد که اخرین 5 شنبه ماه رمضان 93/5/2 رفتیم به جشن و اصلا هم نمیدونستیم که مهمان اونشب کی میتونه باشه اما من خیلی خیلی دوست داشتم که عمو پورنگ باشه دخترکم چون شما واقعا دوستش داری. وقتی رسیدیم اونجا وقتی اقای احمد زاده گفت که امشب عمو پورنگ میاد کلی خوشحال شدم. و چند شب قبلش هم پنگول اومده بود و شما تا برنامه جشن رمضانو میدیدی میگفتی پندول= پنگول و دوق میکردی اونروز قبل از اینکه بریم بهت گفتم میخوایم بریم پیشه پنگول و وقتی بابایی تو مغازه ازت پرسید کجا میری شماهم گفتی پندولبوس.

در حین اجرای برنامه و بخاطر شلوغی اذیت کردی و اصلا نمیذاشتی ازت عکس بگیرم .همین چند تا هم از بین تعداد زیادی از عکسها که تار شده بود انتخاب کرد عزیزم
محبت

 

 

اینجا نمایشگاهی بود که از تمام استانها غرفه داشت عزیزم و محصولات همون شهر رو میفروختند

 

 

 

 

 

 

عمو پورنگ و امیر محمد که از فاصله خیلی دور زوم کردم محبت

 

 

 و روژینا گلی که تشنش شده و داره اب میخورهبغل

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان روژینا
13 مرداد 93 11:48
چه جالب عزیزم ایشالا که خوش گذشته باشه عجب زومی کردی دختر راستی عیدت مبارک گلم ببوس روژینای نازمو
آویسا
18 مرداد 93 10:20
ما این قسمت عمو پورنگو ندیده بودیم ممنون که گذاشتینش
معصومه
19 مرداد 93 0:07
قوربونت برم اگه میدونسم اونجایی دقیق تر میدیدم برنامه رو عزیزم که پیدات کنم..میدونم سخت میشد کمتر نشون میدادن ماشاالله ب گل دخملی خانووومچطوری عزیزم خودت؟خوبی؟
معصومه بارویی
19 مرداد 93 17:31
سلام مامان روژینا عسلی من دقیقا همون شبی که شمادر برنامه ی جشن رمضان بودید دقیقا من همون روز می خواستم بدونم کی مهمون برنامه یشان است و وقتی خوندم واقع یعنی هم توابرا بودم و هم داشتم بال در می آوردم بدوبدو رفتم و به داداشم گفتم اگه گفتی کی مهمون برنامشون است و برادرمم گفت بااین و ذوق و جیغ و دادی که تو اومدی معلومه عموپورنگه مهمون برنامشون منم فیلم برداری کردم از عمو ی گلم مامان روژینا من دوتا وب دارم یکیش و برای عموپورنگ گلم درست کردم ویکیشم برای نوه های خاله و دایی ام و مخصو صا درسا و روژینا خیلی دوست دارم بیایید و به دوتا وبم سر بزنید حیفم میاد به شما خبر ندم میدونید برا چی برای اینکه عکس های روژینا را گذاشتم گفتم حیفه و شما نیایید و به وبم سر نزنید خواهش میکنم اگه وقت کردید حداقل یک سری بزنید .آدرسشم براتون می گذارم. http://www. khaterate-man.belogfa.com این آدرس وبی هستش که برای نوه های خاله و دایی ام و مخصوصا در سا درست کرده ام است . http://www.masoome-barooi.blogfa.com واین آدرس وبی هستش که برای عموپورنگ گلم درست کرده ام .
مامان منصوره
22 مرداد 93 16:15
عزیزم ایشالله همیشه به جشن و شادی،ماشالله چه خانمی شده روژینا گلی،ببوس دختر گلتو نیلوفر جون،ببخشید دیر سر میزنم،خودت کوچولو داری میفهمی چی میکشیم