روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

بازهم سرماخوردگی

1392/11/9 3:29
1,310 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر گلیه مامان سلامhttp://www.freesmile.ir/smiles/189013_bigflower.gif

 

عزیزم بالاخره سرما خوردگی رو از من گرفتی و این هفته اصلا حالت خوب نبودhttp://www.freesmile.ir/smiles/209612_sobbing.gif. همش بی قرار بودی. شبها از سرفه و تنگی نفس نمیتونستی بخوابی و ابریزش شدید هم داشتی و خیلی هم غر غرو شده بودی عزیزم و بهونه های الکی میگرفتیhttp://www.freesmile.ir/smiles/108612_ill.gif. هنوز هم به طور کامل حالت خوب نشده و گاهی اوقات ابریزش بینی داری. فدات بشم که فقط این چند روز دارو خوردی و بی اشتهاییت بدتر هم شده و اصلا این چند روزه هیچی به جز شیر نخوردی و خیلی لاغر شدی عسلکمhttp://www.freesmile.ir/smiles/505712_terrified.gif.وقتی میخوام بهت داروهات بدم میگم روژینا بیا داروتو بخور و تو هم فرار میکنی و میگی دائوو و اصلا دوست نداری که بخوریشونناراحت. اصلا ابمیوه نمیخوری و با زور بهت چند تا قاشق اب لیمو میدیم. واقعا با  این رفتارات خیلی شرایط  و جو سخت تر میشه گلمhttp://www.freesmile.ir/smiles/149_k4awb7.gif. واقعا خسته شدم از بس که هیچی نمیخوریگریه. روژینا بخدا از وقتی که بدنیا اومدی تا الان که یکسال و 2 ماه و 17 روزته خیلی برای غذا و شیر خوردنت سختی کشیدمhttp://www.freesmile.ir/smiles/60879_wha[1].gif. گاهی وقتها بابا بهم میگه نیلوفر عجب پشتکاری داری نمیخوره ولش کن. اما من بازهم دلم طاقت نمیارهقلب. باخودم فکر میکنم شاید گاهی وقتها دیگران فکر کنند که من به تو نمیرسم و بخاطر همین تو خوب وزن نمیگیریناراحت. اما بخدا اینطور نیست هر کاری میکنم همه چی برات دریست میکنم اما هیچی نمیخوری و همشونو مجبورم بریزم دورhttp://www.freesmile.ir/smiles/52109_to_babruysk.gif. برات سوپ درست میکنم خیلی با بی اشتهایی میخوری و دوتا قاشق که میخوری اوق میزنی و میخوای بیاری بالاسبز. سرلاک که اصلا نمیخوری.گاهی اوقات با زور بهت میدم. پوره سیب زمینی برات درست میکنم نمیخوری و اخرش مجبور میشم خودم بخورم.تخم مرغ که اصلا... برات تخم بلدرپین گرفتم چون کوچیکه گفتم شاید بخوریش اب پز کردم اصلا نخوردیزبان. املتش کردم بازهم نخوردی. موز برات له میکنم نمیخوری.شیر بیسکوییت درست میکنم نمیخوری.میوه بهت میدم همه رو از دهنت میریزی بیرونسبز. غذای خودمونو میدم چند دقیقه تو دهنت نگه میداری و بعد همه رو میریزی رو زمین و کلی کثیف کاری میکنیزبان. همه جور شربت ویتامینو امتحان کردم. این دفعه که شربت سانستولت تموم شد برات کیندر گرفتم اخه تعریفشو خیلی شنیدم که اشتهارو باز میکنه اما روی شما هیچکدوم جواب نمیدهhttp://www.freesmile.ir/smiles/35089_hysteric.gif. تنها چیزی که دوست داری دوغه و تا دوغ میبینی میگی دو دوع. بعدش هم کلی تشنت میشه و اب میخوری. فقط غذات مایعاته و با جامدات کاملا مخالفی دخترکم.http://www.freesmile.ir/smiles/70789_kiss.gifامشب که رفته بودیم بالا مامان زری به عمه ندا گفت که چقدر لاغره. عمه ندا هم گفت که همش لباسه .خیلی دلم گرفت اخه اونا که میدونن تو بدغذایی اما بازهم جلوی من این مسئله رو یاد اوری میکننگریه.

دخترکم چند روزیه که یاد گرفتی از پله ها بالا بری و دستاتو میذاری روی پله بعدی و خودتو میکشونی بالا و به همین روش هم میای پاییناسترس. از اونجاهم که حرف حرف خودته و اگه یکاری رو بخوای انجام بدی حتما باید انجام بشه امشب که رفته بودیم بالا وقتی مبخواستی بیای پایین دستت یه دفعه لیز خورد و لبت خورد لب پله و کمی خون اومد. خیلی ناراحت شدم عروسکمناراحت. مامان بمیره براتنگران.ماشالله خیلی شیطون شدی و کم کم داری کارهای خطرناک میکنیhttp://www.freesmile.ir/smiles/69749_girl_sigh.gif.

از مهربونیات بگم دختر مهربونم که گاهی اوقات که حواسم نیست میای صورتتو بهم میپسبونی و بوسم میکنی که خیلی برام لذت بخشهhttp://www.freesmile.ir/smiles/79089_viannen_61.gif. یکی دیگه از شیرین بودنت اینه که وقتی تو اشپزخونه دارم کار میکنم و مثلا جلوی گاز یا سینک هستم میای ساق پامو سفت بغل میکنی و بوس میکنی که تو رو هم بغل کنم عزیز دلمhttp://www.freesmile.ir/smiles/6909_man_in_love.gif.

 فدای مهربونیات شیرینمhttp://www.freesmile.ir/smiles/15469_girl_tender.gif. خوشحالم که تو رو دارم و بی نهایت دوستت دارمhttp://www.freesmile.ir/smiles/62059_girl_in_love.gif

 

 

1

 

2

 

عروسکم این لباست برای عید 92 بوده که وقتی 4 ماهت بود میپوشیدی میبینی چقدر برات کوچولو شدهhttp://www.freesmile.ir/smiles/62059_girl_in_love.gif.

 

3

 

 

4

 

5

 

 

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(67).gif

6

 

عیـــــــــــــــــــــــد 92/ روژیناز وقتی 4 ماهه بود/http://www.freesmile.ir/smiles/52139_connie_mama.gif

 

 

                            7

 

 

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(67).gif

 

هفته پیش تولد مامانی فاطمه بود ماهم رفتیم خونش و براش یه جش تولد خودمونی و کوچولو گرفتیم دخترکمhttp://www.freesmile.ir/smiles/7313_cook.gif.

 شما هم همش حواست به بادکنکها بود و اصلا همکاری نمیکردی که عکس بگیرم و همش دوست داشتی نانای کنی و اونشب کلی برامون نانای کردی و قر دادی و بیشتر فیلم گرفتمhttp://www.freesmile.ir/smiles/73789_287.gif.نانای کردنت هم عوض شده و به این صورته که در حالت ایستاده پاهاتو خم میکنیو سرتو هم تکون میدی

 

9

 

                                       2

 

 

-

 

اینجاهم که بغله مامانی فاطمه هستی و حواست جاهای دیگه است شیطونکhttp://www.freesmile.ir/smiles/76659_girl_haha.gif

 

0

 

مامان عزیزم تولدت مبارکhttp://www.freesmile.ir/smiles/537613_bdayparty.gif. انشالله که همیشه زنده باشی و هر سال تولدت رو جشن بگیریم مامان خوبم و سایت همیشه بالای سرمون باشهhttp://www.freesmile.ir/smiles/327413_blowcandle.gif.

بهترینها رو برات ارزومندم مامان جونمhttp://www.freesmile.ir/smiles/526411_tulips2.gif. دوستت دااااااااااااااااااااااارم

 

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(67).gif

 

1

 

دیشب رفتیم فروشگاه که برای خونه خرید کنیم . خیلی دوست داشتم که تو این چرخهای خرید بشینی اما گیر داده بودی که بیای پایین و راه بریتعجب.

 

2

 

 

3

 

اینقدر گریه کردی که بالاخره به خواستت رسیدی و اومدی پایینفرشته

 

4

 

همش در حال قدم زدن بودیماچ

 

5

 

این کارتو اصلا دوست نداشتم و وقتی که میخواستیم بغلت کنیم خودتو اینجوری پهن زمین میکردی دخمله بد. خیلی اذیت کردی و همه لباسات و دستاتو کثیف کردیمشغول تلفن

 

0

 

=

 

پدر و دختری در حال خرید http://www.freesmile.ir/smiles/77169__fallinginlove__.gif

 

8

 

خیلی خرابکاری کردی. کنار قفسه ها مینشتی و وسایلارو میریختی بیرون. و هر کاری که دلت خواست کردی. اگرهم بهت اعتراض میکردیم http://www.freesmile.ir/smiles/236313_265.gifو نمیذاشتیم که اونکارو انجام بدی جیغ و گریه راه مینداختیhttp://www.freesmile.ir/smiles/40413_254.gif .

 

9

 

خلاصه اینکه بیرون رفتن با یه نی نی شیطون و بازیگوش واقعا سختهناراحت. اصلا دلم نمیخواد که اینجوری باشی مامانیناراحت.خیلی از نی نی ها بودند که همسن تو بودن و اصلا اینکارارو نمیکردن. نمیدونم باید چیکار کنم که دست برداری از اینکه اینقدر حرف حرف خودته و هر وقت بخوای یکاری رو انجام بدی به قول معروف مرغ یک پا داره و پاتو میکنی تو یه کفشسوالمتفکرمتفکرسوالمتفکر.

 

2

 

یادش بخیر این عکس برای پارساله که رفته بودیم فروشگاه ...خیال باطل

 

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(67).gif

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

ریحانه مامان روژینا
9 بهمن 92 9:34
سلام مامانی روژینا جون مرسی بابت تبریک تولدعکسای خوشگلی گرفتیااااا!تولد مادرتونم مبارک باشه ایشالا سالهای سال در کنار همدیگه شاد و سلامت باشیناصلا هم نگران لاغر بودن عسل خانوم نباش، خودش به مرور زمان به وزن ایده الش میرسه البته به نظر من اونجور که تو عکسا پیداس وزن و قدش کم نیست. بچه سالم نباید از نمودار خیلی بالاتر بره عزیزم مواظب طلا خانوم باشخاله جون من که تو ایست دوستات نیستم که!
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلام گلم. خواهش میکنم لطف داری. انشالله که همینطور که میگی باشه . این ماه باید ببرمش قد و وزن خدا کنه پایینتر از نمودار نباشه روژینا جونو ببوس. شرمنده عزیزم. اونروز وقت نشد که لینکت کنم. اما الان با افتخار لینک شدید.
الهه
9 بهمن 92 11:39
سلام نیلوفر جون گلم دندونت چطوره؟ دیدی چقدر نگران راه رفتن روژینا بودی ولی بالاخره راه رفتالان هم نگران نباش غذا هم میخوره
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلام الهه جون. ممنون با مصرف انتی بیوتیک بهتر شد و دیگه نرفتم دکتر تا درستش کنم انشالله که این معضل غذا خوردنش هم حل بشه عزیزم
سمانه
9 بهمن 92 14:36
ایشالا هر چه زودتر روژینا جونم خوب بشهانشاءالله همیشه سالم م سلامت باشی عزيزم
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
مرسی سمانه جان.ممنونم همچنین
مینا مامان روشا
9 بهمن 92 15:11
عزیزم خدا حفظش کنه ماشالا شیطون شده هااااااااااا
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
مرسی گلم.همچنین روشا جونو برای شما
مامان منصوره
9 بهمن 92 15:43
نیلوفر جون بخدا النا هم اینطوریه،چیزی به اسم قورت دادن وجود نداره،الان با سورنگ بهش غذا یا سرلاک میدم آزمایش کن از هیچی که بهتره>ببوس دخترتو
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
عزیزم اخه این دخملی ما خیلی زرنگه تا حالا چند بار امتحان کردم تا میخوام با سرنگ بهش بدم فرار میکنه و اینقدر گریه میکنه . اگر هم به زور بهش بدم ادای اینو در میاره که داره اوق میزنه و پرید تو گلوشو و داره خفه میشه و کلا اینقدر از خودش فیلم در میاره که بی خیال بشم.
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
9 بهمن 92 16:54
سلام. شکر که سرماخوردگیش خوب شده.ایشالله هیچ بچه ای مریض نشه. نیلوفر جون سعی نکن به زور غذا بدی بهش،بذار با میلش بخوره.با بازی کردن بده غذاشو. شیطنت و قلدری کار بچه هاست.خودتو ناراحت نکن. روژینایی شما هم حرف مامانو گوش کن.مامانی خیلی دوستت داره.غذاتو خوب بخور و تپلی شو تا مامانم اینقدر ناراحت نشه. راستی تولد مامان مهربونتم مبارک زیبا یارم،تقدیم به تو
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنونم عزیزم.. اخه مژگان جون این روژینای ما خیلی خاصه اصلا سرش گرم نمیشه. واینقدر سرشو گرم کردیم همه سرگرمیا و بازیهامون براش تکراری شده و تا قاشق میبینه صورتشو اونور میکنه و میزنه روی دستم که بهش هیچی ندم .
مریم
9 بهمن 92 20:23
سلام..................... ایشالله که زود دخملی خوب بشه و پسته بعدی تون از سلامتی روژینا جون بنویسید..... تولد مادرتون م تبریک میگم.... امیدوارم سالیان سال سایه شون بالایه سرتون باشه.... عکسایه روزینا هم خیلی نازشده..... مخصوصا اونجا که لباس 4 ماهگی شو پوشیده و با عکس 4 ماهگیش ای بچه جون چرا نمیشینی رو چرخ...خیلی خوبه که... فک کنم من تا پارسال رو اونا میشستم همیشه خنده رو لباتون باشه
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنون عزیزم.انشالله.خداروشکر امروز بهتر شده. مرسی بایت تبریکت مریم جان.
معصوم/مامان جان جان فاطمه
10 بهمن 92 0:35
فكر كنم مهمترين دغدغه ي ما مامان ها الان اين شده كه اي واي چرا غذا نخورد چرا شير نخورد ، من هم مثل تو ولي خودمونيم اگه به عكس بچه ها نگاه كنيم معلومه كه هم قد كشيدن هم بزرگ شدن بابا هر كي هر چي گفت كه نبايد ناراحت شد ، خب از دلسوزي يه چي گفتن تولد مامان مهربونت مباركچقدر شبيه مامانت هستي عزيزم واي اين خانم خوشمل رو ببين ، بابا يكم حرف ماماني رو گوش بده ديگه جيگر خاله
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
واقعا شده یه معضل بزرگ اره عزیزم بزرگ که شدن. اما روژینا از نظر دیگران مخصوصا خانواده باباش خیلی لاغره. و همین که همش بهم میگن عذابم میده ممنونم گلم بابت تبریک. اره همه میگن شبیه هستیم. ببوس دخمل نانازی رو
آناهیتا مامانیه آرمیتا
10 بهمن 92 3:06
سلام عزیزم ماشالا که انقدربزرگ شدی چه فینگیلی بودی خوشگل خانومایشالا که دیگه سرمانخوری عزیزم عکسات همه نازبودن همیشه درکنارهم شادباشیدنیلوفرعزیز
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم لطف داری. همچنین شما انشالله که هیچ نی نی سرما نخوره. واقعا خیلی سخته
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
10 بهمن 92 3:41
خواهري اول از همه بگم اوايي هم سرلاك رو نميخورد.... اوايي شير خشك ميخوره و من سرلاك رو توي شير خشك بهش ميدم ... مثلاً اگر 180 تا اب ميريزي با شش تا پيمانه شير 180 تا اب بريز با پنج تا پيمانه شير و يه پيمانه سرلاك.... اينجوري قشنگ ميخوره امتحان كن.... ((البته فقط سرلاك موز و گندم به همراه شير و سرلاك ميوه و گندم به همراه شير رو))
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
چشم عزیزم ممنون از راهنماییت امتحانش کردم. بنظرم خیلی خوبه لااقل اینجوری میخوره.ممنونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
10 بهمن 92 3:44
اي جونم لباسش چه كوچيكش شده.... خواهر مولتي ويتامين بيبي جويس رو بهش بده حرف نداره اشتهاش رو عالي ميكنه البته يكم گرونه 27200 تومن.....اي جونم چهارماهگيتم جيگر بودي ها خاله جون....تولد مامان عزيزت هم مبارك باشه نيلوفر جون...خاله جوني حسابي تو فروشگاه شيطنت كردي هااااا....اي جونم عكس پارسالش تو فروشگاه عاليييييه
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
عزیزم تا حالا بیبی جویس رو امتحان نکردم. ایندفعه که مولتی ویتامینش تموم شه براش میگیرم. ممنون دوست خوبم بابت تبریک...
مهدیه مادردختری
10 بهمن 92 10:13
نیلوفر جونم درک می کنم غذا دادن به بعضی بچه ها خیلی سخته. بعضی هاشون خیلی بد قلق هستن! ولی به نظر من یکم بدون غذا بزارش. بذار کلا معده اش خالی بشه مثلا یه 4-5 ساعتی. اگه غذا خواست مشغولش کن و بعد که کاملا گرسنه شد بهش سوپ یا هر غذای دیگه ای رو بده. برای فاطمه سادات تقریبا جواب میده. البته فاطمه سادات کم غذا هست ولی نه تا این حد!!!!!!!!!!1 در مورد خرید هم والا درک نمی کنم چون من تا بحال فقط یکی دو بار با بچه رفتم خرید. اغلب ماهی یک بار می ریم که بچه رو پیش یکی از مادر برزگ ها می ذارم. رستوران رو هم بدون بچه می ریم. مگه رستوران هایی که صندلی مخصوص داشته باهش. تولد مامانت هم مبارک از طرف من بهشون تبریک بگو و ببوسشون. یه ماچ شیرین و آبدار. از اونایی که مخصوص مامانای مهربونه!
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنون مهدیه جونم بابت تبریکت. لطف داری. عزیزم همین کارارو که نوشتی خیلی امتحان کردم اصلا گرسنش نمیشه. اصلا تا حالا نشده برای گرسنگی گریه کنه. اگرهم خیلی گرسنه باشه فقط دوست داره که شیر بخوره. و هیچ غذایی رو نمیخوره.
persian mom
10 بهمن 92 18:33
تولد مامانت مبارک عزیزم اخی خب راه افتاده دوست داره راه بره دیگه..ایشااله زودترررر خوب شی
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
مرسی دوست خوبم. اره دیگه اصلا یک دقیقه نمیشینه از صبح تا شب فقط راه میره واصلا هم هدف خاصی نداره. فقط راه میره
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 4:41
سرزمين حقيقي ماقلب كساني است كه دوستشان داريم حتي ازدورترين فاصله ها.

آناهیتا مامانیه آرمیتا
12 بهمن 92 17:50
khosusi azizam
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنون عزیزم.
معصومه
12 بهمن 92 23:00
روژینا جونی بزرگ شدی شیطون شدی غذا نمیخوری چرا خاله بخور تپلی شو.. ناراحت نباش نیلوفر جون درس میشه ..
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
خاله جون من با خوردن مخالفم. میخوام کوچولو بمونم همش هم مامانم بابت این رفتارم حرص میخوره. ممنون معصومه جونم انشالله
زهرا
13 بهمن 92 6:53
عزیزم انشالله که خوب شده باشی نانازی خاله نیلوفرجون خودت به بزرگترانگاه کن یکی چاقه یکی لاغریکی خوش هیکل همه مثل هم نیستن دخملی ماهم میخوادخوش هیکل بمونه وتپل نشه چه کارش داری روژان همسن روژیناکه بودبه جزشیرهیچی نمیخوردبعدازترک شیرمجبوره غذابخوره البته هنوزهم بعضی وقتا هیچی نمیخوره
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
مرسی زهرا جونم. اره عزیزم میدونم منم دوست ندارم که چاق بشه ولی دوست هم ندارم که از نمودارش بیاد پاینتر. جدی. پس روژان خوشگله هم خیلی اذیت میکرده.اخه روژینا شیر هم نمیخوره.من نمیدونم چطور انرژی داره .راستی روژان شیر خودتو میخورد عزیزم
شاپرک - مامان رها
13 بهمن 92 21:55
آخی نازی انشاا... زود خوب بشه!!!
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنون عزیزم. انشالله
مامان کیان کوچولو
14 بهمن 92 18:38
عزیزم به خاطر مریضیش نگران نباش خوب میشه .. فقط حرص خوردنا ممیونه واسمون ... کیان ِ منم عاشق دوغه .. اینقدر میخوره که دلش باد می کنه .. اما من تو یه مقاله خوندم ... که به خاطر دندون در اوردن حالت هایی شبیه سرما خوردگی برای بچه به وجود می آد که حتی دکر هم فکر میکنه سرما خرده و دارو هم میده .. اما بعدش میبینیم که دندون در آورده .. من دقت کردم همین طور بوده .. حالا حواست به این موضوع باشه دوستم .. ...بوس واسه مامان ِ مهربون
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنون عزیزم بابت راهنماییهای خوبت. الهی فدای کیان بشم که دوغ میخوره. روژینا هم همینطوره خیلی دوغ دوست داره. وقتی باباش شیر میخوره فکر میکنه دوغه و همش میگه دوع. دوع. اما یکم که میخوره میفهمه دوغ نیست و دیگه نمیخوره
مامان پانیذ
15 بهمن 92 16:27
ایشا ا.. که هیچ وقت دیگه سرما نخوری جو جو...حسابی ناز شدی عزیزم...دیگه از این به بعد شروع شیطو نیه...اصلا حرص نخور دختر من بدتر...وسیله ها رو از قفسه ها میگیره فرار میکنه..
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
مرسی عزیزم از دعات.انشالله که هیچ نی نی مریض نشه.واقعا از اون موقع که راه افتاده همش در حال شیطونیه پانیذ گلمو ببوس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 21:09
اگه يه روز همه فراموشت كردند من با توام،اگه همه به توظلم كردندمن با توام، ولي اگه همه دوستت داشتند، شرمنده؛ من با اونام!!!
سمیه مامان آیسا
15 بهمن 92 22:31
پیداییییییییی عزیزم
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
شرمنده عزیزم.بالاخره با تاخیر اومدیم
مامان پانیذ کوچولو
16 بهمن 92 0:51
سلام عزیزم ...ناراحت نباش همه بچه ها همینن...پانیذ هم وقتی میریم فروشگاه همین کارارو انجام میده
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلام گلم. جدی اخه اصلا حرفمونو گوش نمیکرد.کلی ابرومون رفت و خجالت کشیدیم
مریم
16 بهمن 92 19:28
___________$$$$$_________________________$$ ________$$$$$$$$$$$______________________$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$____________________$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$____________________$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__________________$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_________________$$ __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__________________$ __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_________________$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_____ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$__$____ __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$__$$_______ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$______$_______ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$___________$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$__$$$$$___$____ _____$$$$$$$$$$$$$$_$$$$_____$_____$_$_____ _______$$$$$$$$$$__$$$$$____$______$_$_____ _________$$$$$$___$$$$$$____$_______$_$_$$$ __________________$$$$$$____$___$$$$$_$$$$$ __________________$$$$$$$____$_$$$$$$__$$$$ __________________$$$$$$$$___$__$$$$$__$$$$ ___________________$$$$$$$____$$$$$$$$$$$$$ ___________________$$$$$$$$____$$$$_$$$$$$$ ___________________$$$$$$$$____$___$$$$$$$$ ___________________$$$$$___$$_$$__$$$$$$$$$ ___________________$_________$____$$$$$$$$$ __________________$_______________$$$$$$$$$ __________________$_________$$______$$$$$$$ __________________$________$$_______$$$$$$_ ___________________$______$__$_____________ ___________________$__________$___________$ ____________________$__________$$______$$$$ _____________________$$__________$$$$$$$$$_ ______________________$______$_____$$$$____ ________________________$$$$$$$$____$__$___ ___________________________$$$$$$____$$$$$$ _______________________$$$$$$$$$$$$$______$ ___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ ________________$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$_______________$$$$$$$ _______________$$$$$___________________$$$$ ________________$$$____________________$$$$ ________________$$$___$$$$_____$$$________$ _________________$___$$$$$$___$$$$$________ _________________$___$$$$$$__$$$$$$________ ________________$___$$$$$$__$$$$$$$________ ________________$___$$$$$$__$$$$$$$________ ________________$____$$$$___$$$$$$$________ ________________$____$$$____$$$$$$_________ _________________$___________$$$$__________ _________________$_________________________ _________________$_________________________ _________________$_________________________ دلمون واستون تنگ شده.... پس چرا اپ نمیکنید؟؟؟؟ در عوض من اپ کردم...... منتظرتون هستم.....
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ماهم دلون تنگ شده حتما میام
شاپرک - مامان رها
17 بهمن 92 10:26
وای عزیزم چقدر خوردنی شده این عروسک انشاا.. زود خوب بشه
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری. انشالله. رها نانازو ببوس