روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

شب یلدا/92

1392/10/1 2:53
1,104 بازدید
اشتراک گذاری

  http://www.picturesanimations.com/f/fruit/22.gif یلدات مبــــــــــــــــــارک دختر کوچولوی نازم.http://alham.persiangig.com/image/water%20melon/31.gif

 

 

 

نازنینم امشب دومین یلدایی بود که تو گرما بخشش بودی و باتو بودن یعنی نهایت عشق و شادیhttp://alham.persiangig.com/image/water%20melon/6.gifومن تو این شب خدای مهربون رو بخاطر وجودت هزاران بار شاکرم.

دختر نازم این چند روز دوباره سرماخورده بودی و من درگیر مریضی شما بودم. خودم هم سرما خوردم و 2 روزی هست که تقریبا هر دومون بهتر شدیم. امشب برای شب یلدا رفتیم بالا خونه مامان زری.  البته مامانی فاطمه هم امشب در کنارمون بود.امشب در کنار شما و بابا ومامانی فاطمه و عمه ندا وماهان ومامان زری وبابایی شب خوبی بود و شماهم فقط شیطونی کردی عروسکم و دست به همه چی میبزدی و کلی کنجکاوی میکردی.

دخترم امشب تو شیرین ترین هندونه بودی و مامان همش دلش میخواست بخوردتhttp://alham.persiangig.com/image/water%20melon/4.gif

 

 

1

 

 

 

2

 

3

 

عروسکم اصلا تنهایی نمینشتی تا ازت عکس بگیرم.اینجاهم بغله عمه جون هستی.

 

4

 

5

 

6

 

7

 

89

 

10

 

11

 

 

     http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(82).gif

 

فدات بشم فندقم شب یلدای پارسال شما 40 روزت بود.

اما الان روژینا جونم 1 سال و 1 ماه و 9 روز و 17 ساعت و 23 دقیقه و 18 ثانیه سن دارد.

اینم دوتا  عکس از یلدای 91 و روژینازم

 

-

 

==

 

 

 

         http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(82).gif

 

دوستای گلم ممنون که برای روژینا جون کامنت گذاشتید و یلدا رو تبریک گفتید. بهترینهارو براتون ارزومندم و میبوسمتونماچ

 

http://s4.picofile.com/file/7998611391/21.gif

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان آروین (مریم)
1 دی 92 9:37
خیلی قشنگ بود . ایشالاه همیشه جمع خانوادگیتون سبز و گرم باشه
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنون مریم جونم همچنین
الهه
1 دی 92 9:45
سلام نیلوفرجون یلدای شما و روژینا خوشگله مبارک روژینا جونم چقد خوردنی و ناناز شده بوس گل من
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلام عزیزم.یلدای شماهم مبارک. مرسی از لطفت گلم
مامان آوا
1 دی 92 9:55
یلداتون به خیر وخوشی عزیزم چه تنقلات زیادی همشونو تنهایی خوردین؟نووووووووووووووووش جونتون امیدوارم سالهای سال در کنار روژینای عزیزم این روزهارو همیشه رنگی کنین صد البته عزیزم با تبادل لینک موافقم من از الان لینکت کردم میبوسمتون
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنونم گلم یلدای شماهم مبارک. جاتون خالی بود گلم.اما اصلا نمیشد که از همش بخوریم و باور کن ما که خیلی کم ازش خوردیم. ممنون عزیزم از لینکت. منم با افتخار لینکتون میکنم.
مامان منصوره
1 دی 92 12:19
یلدات مبارک عزیزززززززززززززززم،ایشالله 120 سال دور هم این شب و جشن بگیرین،دختر نازتو ببوس عزیزم،
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
یلدای شماهم مبارک همچنین عزیزم. شماهم النا جونو ببوس
مامان آیسو وآیسا
1 دی 92 12:54
یلداتون مبارررررررررررررررررک... چه قدر عکسهای گل دخملی نازززززززززززززززز بودن
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
یلدای شماهم مبارک عزیزم. نظر لطفتونه گلم
مهدیه
1 دی 92 14:00
الهی خاله قربون اون هندونه ی خوشمزه بشمممممممممممممممممممم! چه سفره ی رنگینی به یاد ما خوراکی های خوشمزه اش رو نوش جون می کردی!!!!!!! ا.ون عکس روژیناز از یلئای سال پیش رو هم دقیقا یادمه! بوس
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
خدا نکنه خاله جووووووونم. جاتون خیلی خالی بود .
مهدیه
1 دی 92 14:03
راستی قالبت چی شد؟
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
فقط برای شب یلدا عوضش کردم مهدیه جونم
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
1 دی 92 22:20
به به چه هندونه ی شیرینی داشتی امسال مامانی. یلدات مبارک روژینای ناز نازی. مامانی با عکسای شب یلدا منتظر حضورتونم. زیبا یارم،تقدیم به تو
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنونم عزیزم.یلدای شماهم مبارک.اومدم خانمی
تبسم
1 دی 92 22:22
روژینا همینطوری خوردنی و شیرینه حالا که لباسشم مثل هندونه است دیگه....
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
لطف داری عزیزم
مامان یسنا کوچولو
2 دی 92 2:11
سلام عزیزم.شب یلدای روژینا جون مبارک ..آدرس وبلاگ یسنا عوض شده.لطف کنید تو پیونداتون این ادرس رو جایگزین کنید.ممنونم.http://yasna-1391.blogfa.com/
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
چشم عزیزم تصحیحش کردم
سمیرا مامان پرنیان
2 دی 92 15:43
قربون هندونه کوشولوووووو برم یلداتون مبارک
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم. یلدای شماهم مبارک
m♥aedeh
2 دی 92 22:27
سلام مامان و بابای روژینا جون یلداتون مبارک ماشالله دخترتون خیلی ناناسه خدا حفظش کنه
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم یلدای شماهم مبارک
شیرین مامان شادلین
3 دی 92 10:29
سلام سلام یلداتون مبارکه ایییی جان چه هندونه خوشگلی خدا حفظش کنه
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلام عزیزم. یلدای شماهم مبارک. لطف داری شماو شادلین گلی رو ببوس
مامان و هلیا
3 دی 92 15:51
هندونه بده قاچ کنم ...... لپتو بده ماچ کنم مین یلدات مبارک روژینا جون.. عمرت مثل یلدا دراز باشه خاله جون سلام مامان روژینا خسته نباشی مامان زرنگ که زود زود عکسای دختر گلنو میاندازی میزاری تو وبلاگش
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنونم عزیزم.یلدای شماهم مبارک. هلیا عسلو ببوس
سمیه مامان آیسا
3 دی 92 16:16
یلداتون مبارک هزار تا بوس برا رژینا گلی
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
یلدای شماهم مبارک دوست خوبم.بوووووووووووس
پرستو
4 دی 92 8:37
وای چه لباس خوشملی..... امیدوارم به شما هم خوش بگذره یکی از دعاهای من این بود براترم بعد شما میسمون بشید امیدوارم مارو یادتون نرفته باشه ..
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنونم پرستو جان. مرسی گلم که اینقدر لطف داری. من این ترم فقط پسرونه هستم.
درسا کوچولو و مامان
4 دی 92 18:09
سلاااااااااااااام روژیناز خوشتل یلدات مبارک خاله ای به به چه قالب قشنگی... چه لباسهای هندونه ای و چه روژینا هندونه ای نازییییییی و چه مامان هنرمندی راستی شما هم که شکلک هندونه ای داشتین من و مامانت خیلی روحیاتمون شبیه همه هااااااا
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلام. یلدای شماهم مبارک خاله جونم.لطف داری ارزو جونم. شماهم کلی هنرمندی کردی و فالب شب یلدای اختصاصی برای درسا جون درست کردی . دستت درد نکنه و خسته نباشی
مامان لي لي
4 دی 92 23:14
به سلامتی خودمون ک خوبیم... ولی همه فکر میکنن خوبی از خودشونه...!!!دوستت دارم دوست و خواهر خوبِ من
مامان لي لي
4 دی 92 23:18
يلداتون مبارك...... لباس هندونه خيلي به دخملي مياددددددددد
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
یلدای شماهم مبارک. نظر لطفته عزیزم.اوایی رو ببوس
شاپرک
5 دی 92 19:58
با تاخیر چند روزه یلداتون مبارک دوستت دارم روژینا (این از طرف رها چون الان نشسته توی بغلم و کلی ذوق زده شده از عکسهای عروسک) چه لباس هندونه ای خوشملی - حسابی خوردنی شدی
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
یلدای شماهم مبارک.ماهم دوستتون داااااااااااااریم رها عسلو ببوس
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
5 دی 92 22:24
سلام.مامانی آپ کن دیگه لدفأ زیبا یارم،تقدیم به تو
نیلوفر
5 دی 92 22:30
★。˛ °.★__ *★* *˛. ˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。* ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°• قربونت برم با اون لباس خوشکلت
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون
مریم
13 دی 92 18:26
نیلو جوونم سلام...بابت یه عالمه تاخییرم ازتون عذر خواهی میکنم....دگه باید درک م کنید دی ماه و امتحانات و... مثله همیشه دخملی مون خوردنی وبامزه شده....چه قدم لباس هندونه ای به روژینا جونم میاد
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم امیدوارم که موفق باشی
نازی
14 دی 92 12:48
سلام نیلو جون شرمنده دیر دارم شب یلدا را تبریک میگم اخه مسافرت بودیم.یلداتون مبارک عزیزم.راستی توی نی نی گپ منو تایید کن تا بتونیم باهم چت کنیم دوست دارم
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلام عزیزم. خواهش میکنم گلم. همیشه به سفر نازی جون. چشم گلم تاییدت کردم.اما امشب افلاین بودی