روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

محرم 1392

1392/8/24 2:57
1,300 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیز دلم امسال اولین محرمی بود که باهم رفتیم هیئت و رفتیم بیرون ودسته دیدیم. وقتی دسته هارو میدیدی خیلی با تعجب نگاهشون میکردی وگاهی اوقات هم سینه میزدیتعجب. شب تاسوعا/شب تولدت/ با مامانی فاطمه رفتیم هیئتقلب. خیلی دوست داشتم که تو مراسم شیرخوارگان میبردمت اما قسمت نشد و شب عاشورا لباس حضرت علی اصغر تنت کردم و رفتیم هیئتماچ. ظهر عاشورا هم با بابا رفتیم بیرون و دسته هارو دیدیم و شما هم برای اولین بار شتر دیدی  و خیلی تعجب کرده بودی اما متاسفانه نشد که از شترها عکس بگیرم.

روژیناز مامان قبل از رفتن به هیئت/شب تاسوعا/

 

1

 

2

 

3

 

4

 

 

شب عاشورا. عزیزم اصلا نمیذاشتی که این هد بند روی سرت باشه و حتی نذاشتی که روسریش رو هم سرت کنم. اینجاهم کلی حواستو پرت کردیم که در نیاری.

 

8

 

2

 

0

 

اینجاهم داشتی گریه میکردی که درش بیاری عزیزم

 

5

 

وبالاخره روژینا جونی پیروز شد و درش اورد.چشمک

 

8

 

 987

 

این عکس رو هم ظهر عاشورا ازت تو یکی از خیمه ها گرفتم که بغله علی اصغر هستی/پسر داییم/

عزیزم ببین با چه سختی بغلت کرده.تنبل خانم بالاخره کی میخوای خودت به تنهایی بایستی و راه بری. مامان بی صبرانه منتظر دیدنه راه رفتنه دخترکم.قلب

 

پست قبلی هم جدیدهقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
24 آبان 92 16:35
چقدر این سربند بهت میاد روژینا. منم عاشق مراسم شیرخواره هام مامانی. زیبا یارم،تقدیم به تو
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
مرسی عزیزم.لطف داری.انشالله نی نی خوشگله خودتو ببری خانمی
نازی
24 آبان 92 17:00
سلام نیلو جون .این ایام را بهت تسلیت می گم .
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنونم گلم.همچنین
مامان منصوره
24 آبان 92 19:25
سلام عزیزم.ماشالله چه خشگل شده.بوووووووس
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلام گلم ممنونم چشماتون قشنگ میبینه
مامان آروین (مریم)
25 آبان 92 9:27
عزاداریهاتون قبول . لباسش چقدر قشنگه ، حیف که نزاشت تنش باشه . الهی که در پناه امام حسین و علی اصغر باشه
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنون گلم.مرسی از دعای خوبت.همچنین اروین جان
مامان روشا
25 آبان 92 12:05
عزیزم چه با این لباسا مثه فرشته ها شدی
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنونم خاله جونی.هزار تا بوس برای شما
سمیرا مامان پرنیان
25 آبان 92 16:35
عزیزممممم امام حسین نگهدارت باشه
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنون عزیزم. همچنین پرنیان جان رو
درسا کوچولو و مامان
25 آبان 92 18:28
سلام روژینا خوشگله زود باش تنبل خانوم زودتر قدم بردار مامانی بفهمه چقدر شیرینه که دستت را بگیره و باهمدیگه تو خونه قدم بزنین نیلوفر جون نوه خاله های من 1سال و 2ماهگی راه افتادن نگران نباش ما که هیچ هیئتی نرفتیم درسا خانوم از صدای تبل به شدت می ترسید
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
اخی ای جانم. درسا ی خااله که خیلی شجاعست.صدای طبل که ترس نداره خاله جونی.
زهرا
25 آبان 92 18:48
سلام میسسس روژینا جونم خوبه؟ من شما رو لینک کردم اگه شما هم خواستید منو لینک کنید. به امیددیدار
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلام زهرا جان.ممنونم شماخوبی چه خبرا ممنون که لینکم کردیب.منم با افتخار لینکت میکنم
مامان آیسو وآیسا
27 آبان 92 2:42
قربون تو دخمل ناززززز بشم من
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم
مامان پانیذ کوچولو
27 آبان 92 19:39
سلام عزیزم ببخشید دیر دارم تولد گل دختریو تبریک میگم....تولدت مبارک عزیز خاله
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
مرسی عزیزم .خواهش میکنم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
27 آبان 92 23:48
نا نا خانم رو ببين تو اين لباس مثل فرشته ها شده التماس دعا خانوم كوچولو ي مسلمون
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنون خاله جونم.
مامان آیناز
28 آبان 92 7:49
خیلی دخترتون نازه با اجازه لینکتون کردم
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنونم منم شمارو لینک کردم خانمی
مریم
28 آبان 92 19:14
عجب مامانی باسلیقه ای داری روژینا جووونم؛چه لباس های خوشگلی پوشید ها......حسابی واسه امام حسین تیپ زده بودی
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
مرسی گلم
صـبــا خاله ی آیـــســـا
30 آبان 92 10:37
عزاداریهاتون قبول باشه عزیزم چقد خوشگلی شمااااااااااااااااااااااااا نیلوفر جون هروقت ایسااینااومدن تهران قراربزاریم همدیگرو ببینیم
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنونم صبا جان.چشمات قشنگ میبینه عزیزم.اخی چه جالب. خیلی خوب میشه. چشم عزیزم. هر وقت اومدن بهم خبر بد تا باهم هماهنگ کنیم که ایسا گلی رو از نزدیک ببینم
مامان مانلی
30 آبان 92 20:25
وای ماشالله هزار ماشالله چقدر بزرگ و ناز شده این گل دخمل
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
مرسی عزیزم. مرسی از محبتتون
مامان آدرینا
1 آذر 92 1:00
سلام دوست خوبم روژینا جون روز به روز نازتر و خانم تر میشه اصلا نگران راه رفتنش نباش ایشالا خیلی زود راه میفته گلم ببخشید که دیر به دیر به دیدنتون میام چون واقعا سرم خیلی شلوغه از یه طرف درس و از یه طرف هم رسیدگی به آدرینا اصلا برام وقت نمیزاره
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
مرسی عزیزم از لطفت. خواهش میکنم گلم درکت میکنم.امیدوارم موفق باشی. ادرینا جونو ببوس
شاپرک
6 آذر 92 19:19
عزیزم نازی عکساش مثل همیشه عالی بالاخره روژینا خانوم هم راه میره نگران نباش
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف داری. انشالله.