روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

اولین ماه رمضان گلم

1392/4/20 3:21
339 بازدید
اشتراک گذاری

 عروسکم سلامhttp://www.freesmile.ir/smiles/668919_greenstars.gif

 امروز اولین روز از ماه مبارک رمضان بود نانازمhttp://www.freesmile.ir/smiles/715519_flower4.gif.  اولین ماه رمضانت مبارک عسلم.اخی پارسال این موقع شما تو دلم بودی دخترکم وامسال اولین سالیه که تو این ماه در کنارمونیقلب. یادمه پارسال بعد از افطار سریال /خداحافظ بچه/  از شبکه 3 پخش میشدلبخند. وااااااااااااااااااااای روژینا وقتی اون نی نی ها رو تو اون فیلم میدیم اینقدر دلم هواتو میکردقلب. دلم میخواست زودتر به دنیا بیای و بغلت کنمماچ. پارسال این موقع  بعد از ظهرها با مامانی فاطمه میرفتیم بیرون و خریدای کوچولو از سیسمونیت رو میکردیم. http://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby%20(9).gifعزیزم همیشه موقع افطار برمیگشتیم خونه و من با کلی ذوق وشوق به بابا نشونشون میدادمhttp://www.freesmile.ir/smiles/12119_ayxcgtywhbowsobe.gif.

با اینکه روزه نبودم اما هر روز موقع افطار افطاری میخوردم عسلکم. وقتی موقع افطار ربنا پخش میشد صدا تلویزیون رو زیاد میکردم ومیرفتم جلوش وایمیستادم تا تو هم گوش کنی دخترکمخجالت. اخه من خیلی ربنا موقع افطار رو دوست دارم ویاد بچه گیام میفتم یاد اون روزایی که بابا محمد /بابام/ پیشمون بود  و همیشه موقع ربنا منتظر میموندم تا بیاد خونهناراحت.و منو مامانی و بابا محمد باهم افطاری میخوردیم و من باید بعد از افطار مشقامو مینوشتم http://www.freesmile.ir/smiles/703419_bokmal.gifو بعد از مشق مامانی فاطمه بهم دیکته میگفتناراحت. یادمه همیشه بعد از افطار باید پفک میخوردم. از بابا محمد پول میگرفتم و میرفتم میخریدم . یادش بخیر چه روزای قشنگی بود. چقدر زمانه بودن با بابام کم بود دختر نازم کاش بیشتر قدر اون لحظه هارو میدونستمناراحتناراحتناراحت.  عزیز دلم فردا 10 مین سالگرد فوت بابا محمده. یعنی 16 تیر بود اما تصمیم گرفتیم بندازیم 5 شنبه که بریم سر مزارشون و مراسمشون 5 شنبه باشه بهتره نازنینمhttp://www.freesmile.ir/smiles/500319_candlef.gif. و برای افطار هم برای یه سری از فامیلا خیراتی در نظر گرفتیم گلم. فردا کلاس نمیرم مامانی و مرخصی گرفتمhttp://www.freesmile.ir/smiles/56719_128fs318181.gif.

خوشگله نازم دیگه عکس گرفتن از شما هم پروژه سختی شدهhttp://www.freesmile.ir/smiles/636019_1237379fdqxrvb3f.gif. تا میبینی دوربین دستمه میای که بگیریش و اینجوری تمام عکسها بد میشه شیطونک. بازی با کنترل رو هنوز دوست  داری و خیلی علاقه داری که باتریشو دربیاری و بخوری و تا ازت غافل میشیم میبینیم که با لذت فراوان مشغول باتری خوردنیقهقهه. امروز متوجه شدم که وقتی داری با کنترل بازی میکنی   به تقلید از منو بابا میگیریش رو به رو تلویزیونتعجبhttp://www.freesmile.ir/smiles/624319_clap.gif. واااااااااااااااای اینقدر خوشحال شدم قربون دختر باهوشم برمتشویق. دست دسی هم یاد گرفتی اما دستاتو مشت میکنی ویا بهم گره اشون میکنی و برات میخونیم دست دسی بالا پایین میبریشونخنده. بنظرم خیلی خجالتی هستی چون فقط اینکارا رو جلوی من ومامانی و بابا میکنی و جلو کسای دیگه هر چقدر بهت میگیم بای بای یا دست دسی اینکارارو نمیکنی و کلی ضایعمون میکنیخجالتخجالت. عاشق اینی که دل یا زیر گلوتو ببوسم نازنینم و از ته دل میخندیماچخنده. امشبم هم کلی باهم بازی و شیطونی کردیم وخندیدیم وبابا فقط نگاهمون میکردچشم. منم بهش گفتم بذار روژینا یه کم بزرگتر بشه شیطونیهای منم شروع میشه. اخه عزیزم کودکه درون من خیلی کودکه و خیلی خیلی فعالهhttp://www.freesmile.ir/smiles/677519_6gurhxk.gif.سعی میکنم بتونم هم بازیه خوبی برات باشم.زبانچشمک

 

 

2345

 

 

بخـــــــــــــــــــــــــــــــورمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت خوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزه

 

فدات بشم که پاهاتو همیشه به هم گره میکنی. حتی وقتی میخوام بشورمتقلب

 

 

9854

 

دخمله ناز مامان/امشب/ مشغوله بازی/ماچhttp://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby%20(19).gif

 

 

0

 

دخملم مگه توپ خوردنیه که اینجوری دهان خوشگلتو باز کردی خنده

 

123456

 

-

 

 

تو این عکسها 4 ماه و نیمه بودی گلم. چون این عکسهارو با گوشیم گرفته بودم یادم رفته بود که برات بذارمخجالت اخی چه قشنگ تو کالسکت نشسته بودی. اما همش غر میزدی. تو عکسها هم اخم کردی.افسوسکاش بشه بازم بشینی . عروسکم وقتی تو دلم بودی خیلی دوست داشتم که تو کالسکت بشینی http://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby%20(4).gif و باهم بریم بیرون و حتی گاهی اوقات با کالسکت تو خونه راه میرفتم و  دور میزدم و میرفتم جلو اینه و بعضی وقتا از بابا میپرسیدم بهم میاد اما شما الان منو حسرت به دل گذاشتی که یه روز.    فقط یه روز      فقط نیم ساعت              تو کالسکت بشینی و گریه نکنی و بریم بیرونhttp://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby2/baby2%20(30).gif. تا میذاریمت تو کالسکه چنان گریه میکنی که انگار درد داری و به هیچ وجه هم کوتاه نمیای و فقط و فقط گریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهگریهگریهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مائده(ني ني بوس)
20 تیر 92 9:31
اولين ماه رمضونت مبارك خاله جون .يادت نره سر افطار ما رو هم دعا كني خوشگل خانمي


ممنونم خاله جونم. شما هم همینطور.بوس
معصومه
20 تیر 92 10:58
اولین ماه رمضون روژینا جونم مبارک..امسال مثل تو نی نی من توو دلمه..الهی...
خدا بابا محمدتو رحمت کنه و روحش و قرین رحمت خدا و آرامش کنه عزیزم...



ای جاااااااااااااانم. فدا گل پسری که امسال تو دله مامانشه. ممنونم معصومه جان.بووووووووووووووووووس
مهدیه
20 تیر 92 11:27
سلام
ایشالا امسال مارو از دعا فراموش نکنی
مخصوصا از حال زیبات گفتی موقع شنیدن دعای افطار!
من و دخترم پارسال دو نفری روزه میگرفتیم! امسال تنها شدم!!!
بوس بوس بوس


اخی عزیزم. روزه هاتون قبول. شما هم ما رو موقع افطار دعا کن.بوس بوس
آرتميس
20 تیر 92 13:24
سلاممم... اول سالگرد باباتونو تسليت مي گم ... روحشون شاد بعدشم خيلي خوردني شدي روژينا جوني .... بووووووووس


مرسی ارتمیس جان. لطف داری گلم
درسا کوچولو و مامان
20 تیر 92 14:14
خدا رحمتشون کنه


ممنونم دوست خوبم
درسا کوچولو و مامان
20 تیر 92 14:15
روژینا جون دخمل خوبی باش مامانی رو هم اذیت نکن اولین ماه رمضونتم مبارک فندق کوچولوی من


مرسی خاله جونی.چشم سعی میکنم مامانو اذیت نکنم. بوووووووووووووووووووووووووووس
مریم
20 تیر 92 16:44
خوشمل خانم چراینقداخم کردی؟؟؟خیلی نازی


دخمله ما بعضی موقعا بد اخلاق میشه خاله.بووووووووووووووووووووووس
پریسا
20 تیر 92 19:32
سلام دختر خیلی نازی دارین خیلی خوشگله خدا حفظش کنه از طرف من ببوسینش


مررررررررررررررسی عزیزم نظر لطفته. بووووووووووووووووووووووس
sahar maman eelena
21 تیر 92 3:31
سلا ما نبودیم روژینا جون هم حسابی بزرگ شده خانومی شده برا خودش عکسای النارو گذاشتم منتظرم ولی من 30 تیر آپ میکنم مسافرتم


اخی عزیزم. حتما میام عکسهای قشنگشو میبینم.بووووووووووس
شقايق
21 تیر 92 15:52
خوشبخت باشين عزيزم...خانواده ماهي هستي...خدا دخمل خوش اخلاقتونم واستون نگه داره



مرسی عزیزم از دعای قشنگت.. لطف داری. ممنون از یادگاریت برای دخملی
خاله جونی
21 تیر 92 17:23
سلام گل دختری ما هم در مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده اگه دوست داشتین کد 600 را به شماره20008080200 ارسال کنید و رای بدین ممنون میشم


چشم عزیزم. حتما رای میدم.
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
22 تیر 92 15:04
سلام.
ماشالله به روژینای ناز و مامان با حوصله اش.
مهمون وب منو آقاییمم باشین.
زیبا یارم تقدیم به تو


ممنونم عزیزم. چشم گلم حتما میام
افسانه مامان آرشا
22 تیر 92 21:52
نازی ... خدا پدرتون رو بیامرزه منم 8 سال پیش پدرم و از دست دادم و میدونم خیلی درد بزرگی هستش ... ماشالله روژینا جونی بزرگ شده انشالله خدا حفظش کنه و ماه رمضونهای زیادی رو ببینه


اخی عزیزم. خدا رحتشون کنه. ممنون از لطف و همدریت عزیزم. انشالله که خدا ارشا جونو براتون نگه داره
مامان محدثه و مهدیس
26 تیر 92 11:42
خدا بیامرزه بابا محمد جون رو روحشون شاد باشه انشاالله
خدا مادرت رو نگه داره عزیزم


ممنونم نسرین جان. بووووووووووووووووووووس