روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

مروارید کوچولوی روژینا نفسی.

1392/4/2 3:44
641 بازدید
اشتراک گذاری

           

              مروارید کوچولو خوش اومدی به صدف دخمله من

 

 

                                 دندون

 

  دخترم اولین مرواریدت مبارکماچماچماچماچ

 

                                 

                                     قلب سلام سلام صدتا سلامنیشخند

                                     قلب  من اومدم با دندونامنیشخند

                                     قلب میخوام نشونشون بدمنیشخند

                                       قلب صاحب مروارید شدم نیشخند

                                       قلب  یواش یواش و بیصدا نیشخند

                                      قلب  شدم جزو کباب خورانیشخند

 

عزیز دلم بعد از این همه بیتابی و بهونه گیری بالاخره دندون کوچولوی شما هم خودش رو نشون داد.قلب  دیروز وقتی داشتی میخندیدی متوجه شدم که یه مروارید سفید از لثه ات اومده بیرون و خیلی خیلی کوچولوئهچشمک. دستم رو شستم و بهش دست زدم خیلی بامزه بود لثه ات زبر شده بود و سر مرواریدت دندونه دندونه است. دندونه پایینت از سمت راست جوونه زده عزیزم و تاریخ رویش اولین دندونت هم 92/3/31. عزیز دلم قراره که اخر  این هفته برات جشن دندونی بگیریم. و حسابی سرم شلوغه عروسکم و در تدارکاتش هستم.ماچ

 

                                                   http://www.picturesanimations.com/d/dentist/l10.gif

 فردا هم  شب میلاد حضرت مهدی «عج» هست .پارسال که تو دلم بودی برای سلامتیت نذر کردم که امسال جلوی مغازه بابا شربت و شیرینی بدیم نازنینم .امروز با بابا رفتیم لیوان  یکبار مصرف خریدیم برای فردا. عزیزم انشالله که همیشه سلامت باشی و این نذر رو من هر سال برای سلامتیت ادا کنم.ماچ

 

 از همـــــــــــــــــــــــــــــــــــه مهمتر امروز صبح با بابا و مامانی فاطمه رفتیم گوشت رو سوراخ کردیم. عزیزم مامانو ببخشخجالت. نمیدونم شاید برات زود بوده اما تا به الان خدا رو شکر اذیت نشدی.زبان بابا با سوراخ کردنه گوشت خیلی مخالف بودhttp://www.freesmile.ir/smiles/773917_bruce_h4h.gif و مامانی هم 50 درصد راضی بود اما بخاطر اصرار من باهامون اومدن و وقتی اقائه میخواست گوشت رو سوراخ کنه بیرون از مغازه رفتندناراحت. خوشبختانه یه خانمه دیگه هم داخله مغازه بود منم از یه طرف کلی استرس داشتم و میترسیدماسترس. از یه طرف هم اگه به بابا میگفتم حتما میگفت که برگردیمخجالت  .اقائه بهم گفت معلومه که استرس داری بچه رو بده بغله این خانم تا من با خیاله راحت گوشش رو سوراخ کنم. اتفاقا خانم مهربونی بود وشما رو بغل کرد و در زمان خیلی کمی گوشت سوراخ شدhttp://www.freesmile.ir/smiles/389017_263.gif . بعدش گریه کردی و نفست بالا نمیومد رو صندلی نشستم و بهت شیر دادم و بهتر شدی http://www.freesmile.ir/smiles/842917_6asmnhy.gifو بعدش که از مغازه بیرون اومدیم گریت کمتر شد و وقتی تو ماشین نشستیم کلا یادت رفتلبخند. خدارو شکر که بخیر گذشت و گرنه اگه تو گریه وبیتابی  میکردی بابا منو کچل میکرد ازبس میگفت زودش بوده یا همش تقصیر توئهچشمکزبان. اتفاقا امروز نسبت به روزای گذشته سرحال تر بودی و خودتو برام خیلی لوس کردی و با هم بازی کردیم و الانم لالایی.خواب

 5شنبه هم رفتیم عروسی سحر دختر خاله مامان زری. شما هم خیلی دخمله خوبی بودی و فقط موقع شام از اون گریه بدا میکردی و  با صدای بلند و ازته گلوت میگفتی هـــــــــــــــــــــــــــــاااااااااااااااااااااا

 

4 دست وپا رو خیلی خوب یاد گرفتی نانازم و از امروز بعد از ظهر به بعد بیشتر 4 دست و پا رفتی و وقتی هم که خسته میشی سینه خیز میریتشویق. چند روزیه یادت گرفتی لپت رو باد میکنی و بعدش میگی پووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووفقهقهه. خیلی بامزه اس عزیزمخنده.اما در مواقعی که بهت سوپ یا سرلاک میدم خیلی بده چون همه رو فوت میکنی تو صورته مامان  و میریزیشون بیرونناراحت. جدیدا زیاد غذای کمکی دوست نداری و بیشتر شیرت رو ترجیح میدیقلب. شبها که میخوابی بیشتر به روی شکمی همش نگرانم که نکنه دلت درد بگیره.  الانم که دارم نگات میکنم به روی شکم خوابیدی گلمhttp://www.freesmile.ir/smiles/693419_t3bfuu9hqas0xb6z.gif.بیشتر اوقات وقتی میخوام رو پام بخوابونمت سریعا برمیگردی و دوست داری که فرار کنی شیطون مامانhttp://www.freesmile.ir/smiles/340219_smileybunny1.gif. پوشک عوض کردنت هم که خیلی خیلی سخت شده چون همش در حال رفتنی و فرار میکنی و گاهی اوقات بابا میاد کمک و دستات رو میگیره تا فرار نکنی  عزیز دلم تا من پوشکت کنمخندهقلب.  دیشب هم وقتی داشتم رو پام میخوابوندمت گفتی م’ م’  و شبیه به مامان بود واااااااااای اینقدر با بابا ذوق کردیم. صدات هم خیلی نااااااااااااااز بود قشنگم.

 عزیز دلم چون من این پستها رو نیمه شب برات میدارم تاریخشون یه روز جلوتره و تمام مطالب مربوط به روز گذشته اس نازنینم.قلبماچ

 

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(86).gif

 

روژینای عزیزم بعد از سوراخ کردنه گوش و برگشتن به خونهماچ

 

 

1

 

2

 

اقائه گفت تا چند روز باید این گوشواره تو گوشت باشه و از فردا گاهی اوقات بچرخونیمش و به گوشت پنبه با الکل بهداشتی بزنیم تا عفونت نکنه. بعدش میتونیم از گوشواره خودت استفاده کنیمقلب

 

 

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(86).gif

 

دخمله مامان تو عروسی تو جایگاه عروس و دامادقلب

 

 

3

 

4

 

 فدات بشم که خیار دستته. عزیزم از این خیار برای خارش لثه ات استفاده میکردی زبانو با لذت گازش میگرفتی و به هیچ وجه حاضر نبودی ولش کنی و سفت گرفتیشخنده

 

5

 

6

 

7

 

 تمام حواست به عمه ندا هست که باهات داره حرف میزنه و اصلا به من توجه نمیکردیلبخند

 

http://www.freesmile.ir/smiles/183817_j63ono.gif             http://www.freesmile.ir/smiles/183817_j63ono.gif           http://www.freesmile.ir/smiles/183817_j63ono.gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مهدیه
2 تیر 92 9:59
مببببببببببببببببباااااااااااااااااااارکههههههههههههه!
هم عروسی و هم گوشواره!
کار خوبی کردی گوشش و سوراخ کردی!
بوسبوس


مرسی مهدیه جان.بوس
معصومه
2 تیر 92 11:25
وای الهییییییی اولین مرواریدشم درومد ای جاان پس باید براش اش بپزی عزیزم..ای جان گوششم که سوراخ کردی عزیزم مبارکه....
نذرتم قبول ان شاالله بتونی همیشه اداش کنی گلم..بوس برا دوتاتون عزیزم


مرسی گلم انشالله
مامان آروبن(مریم)
2 تیر 92 12:42
آمدنت چون رستاخیز، عدل گستر است و چون سپیده صبح،نوید آغازی دوباره برای همه خوبی هاست . میلاد مهدی موعود بر شما و خانواده محترم مبارک باد.
shaparak
2 تیر 92 16:41
Mobarak bashe Rasti goshvare asal khanoom -man ham kheili delam mikhad gosh raha ra sorakh konam alma mitarsam aziyat beshe - morvaridesham mobarak man montazere dandon raha hastam in ruzha kheili bitabi mikone :-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*


عزیزم انشالله که دندونه رها جون به راحتی در بیاد واذیت نشه. ممنونم خانومی از لطفت
درسا کوچولو و مامان
2 تیر 92 21:24
الهی فدات بشم عروس کوچولو میخوام بدونم وقتی شما اونجا نشسته بودی عروس به چشم میومد؟فدات بشم که انقدر نااااااااز وایستادی گوشهاشو ببین چه نااااازشده خدا کنه بابای درسا راضی بشه گوشهاشو سوراخ کنیمیادم رفت رویش اولین مروارید لبخندت مبارک خوشگلم
مامانی خصوصی


خئا نکنه مامانی. ممنونم.انشالله که درسا خوشگله هم گوشش رو سوراخ کنه و ناز که هست نازتر بشه.
صبا خاله ی ایسا
3 تیر 92 10:34
مرواریدت مبارک عسل خاله
انشاالاه عروسیت
گلم خصوصی داری


مرسی صبا جون مهربون.
سمیه
3 تیر 92 11:16
آخی چه دخمل نانازی

ای جوووووووونم

خوشحال می شم به وبلاگ هلیای من هم سر بزنید


لطف دارید شما. چشم حتما میام
مامان آوینا
4 تیر 92 1:12
مروارید عزیز دلمون مبارک باشه
بسلامتی هم که گوشش رو سوراخ کردید خداروشکر که اذیت ند منم همش ترس دارم

انشالا که همیشه شاد باشه و شاهد پیشرفتهاش باشی نیلوفر جون


مرسی گلم. همچنین شما
مامان جون نی نی
4 تیر 92 10:17
دندوناتون مبارک
ان شاا...دندون رزق و روزی زیاد درباری عزیزم


ممنون از دعای قشنگت مامانی
♥ نیم وجبی ♥
5 تیر 92 13:32
دوست خوبم با 2 پست جدید آپم و منتظر حضور گرمتون

مبارکه مروارید کوچولت خوشگلم
ماشالله چقدر ناااازه


ختما میام عزیزم. لطف داری
مامان ساتیار
5 تیر 92 22:05
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
مامان کیان کوچولو
8 تیر 92 1:00
عزیز دلم مبارک باشه دندونت


ممنونم مامانه کیان کوچولوی ناز
مامان محدثه و مهدیس
8 تیر 92 13:51
مروارید جون خوش اومدی
جیگر خاله مبارکت باشه دندونای خوشگلت


مرسی خاله ی مهربونم.
مامان محدثه و مهدیس
8 تیر 92 13:53
گوشهات هم با گوشوار خیلی زیباتر شده مبارکه هـــــــــــــــــــــــــــورا


ممنون خاله جـــــــــــــــــون.بوس
مامان مانلی
8 تیر 92 19:08
دوست جونی عزیزم اگر منو دوست داری به 241 کد من رآی بده ممنون میشم البته کد پسر خالمم 105 هست اگر اونم دوست داری به دوتاییمون رآی بده مرسی دوست خوبم

البته اگر خواستید به دوتاییمون رآی بدین توی یک اس ام اس کد هردوتاییمون را با فاصله کنار هم بزنید و به 20008080200 ارسال کنید دوست نازم شما فقط یک بار میتونید باهر خط رآی بدید اگر دوستم دارید بهم رآی بدید و برام رآی جمع کنید

دوستتون دارم

حتما گلم

مریم مامان ارمیا
9 تیر 92 15:33
ای جانم قربونت بشم خاله ،
که از هر عروسی،خوشگلتری.
ایشالله خودت عروس بشی عروسکم



خدا نکنه. انشالله دامادی ارمیا گل پسر قند عسل
مریم
13 تیر 92 12:39
جه دخمل خانم نازی


مر30 خانومی.نظر لظفته