روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

1سالگی وبلاگمون

1392/5/20 1:58
624 بازدید
اشتراک گذاری

یک سالگی وبلاگت مبارک عزیز دلمhttp://www.totalgifs.com/aniversario/43.gif

 

                                       هوراهوراهورا

 

دختر گلم یکساله که تو این وبلاگ از با تو بودن نوشتم. از انتظار شیرین برای در اغوش گرفتنت / از شوق بدنیا اومدنت/ از حس کردنت و......... واز عشقم به تو نوشتمhttp://susawebtools.ir/img/gallery/animation/16.gif مامانی این وبلاگ هدیه من به توست. تو این وبلاگ همیشه با عشق پاک مادری برات نوشتم و همچنین امیدوارانه.امیدوارم که تو هم با عشق بخونیش نازنینم.

عزیزدلم وبلاگت رو خیلی دوست دارم.چون وقتی میخونمش تموم لحظه های شیرین باتو بودن از جلوی چشمام رد میشن و تمام خاطرات قشنگ زنده میشن.و مطمئنا با بزرگ شدن تو این وبلاگ برای من دوست داشتنی تر وبا ارزش تر خواهد شد چون قشنگترین لحظه های عمرم رو توش ثیت کردم.لحظه های قشنگ وشیرین در کنار دخترم روژینا نازنینم.

 

                                           دوستت دارم زندگیه من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آرتميس
20 مرداد 92 7:12
سلااااااااااام عيدتوون مبارك ...
چه زود يه سال شد
البته متاسفانه من از اول نتونستم همراهيت كنم
روژينا خوشملم دوست دارم يه دووونيا
بوس گنده به قدرت جاروبرقي 2200ولت


عید شما هم مبارک ارتمیس جووووووون. ما هم دوستت داریم خاله گله مهربون. ای جاننننننننننننننم.چه بوسی .حسابی چسبید.بووووووووووووووووووووووووووووووووووس
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
20 مرداد 92 10:21
سلام مامان مهربون.
تولد یکسالگیه وب روژینای ناز مبارک.
انشالله سالیان سال سایه ی شما و بابای مهربونش بالای سرش باشه و بزرگ شدن تدریجیشو براش ثبت کنی.
زیبا یارم تقدیم به تو


سلام خانمی.ممنونم عزیزم از دعای خوبت.
درسا کوچولو و مامان
20 مرداد 92 14:45
یکسالگی وبلاگت مبارک خوشگلم


مر30 خاله جون
درسا کوچولو و مامان
20 مرداد 92 14:45
منتظریم هااااااااااااااا


میایم مامانی
مامان جون سیلوانا
21 مرداد 92 0:48
ان شاا... 120 سال براش یادگاری بنویسی همیشه از خوشبختیها و سلامتیها


ممنون عزیزم.لطف داری.کم پیدایی مامانی
مامان محمد ماهان
21 مرداد 92 12:11
سلام
از شما خواهش میکنم به سایت زیر برید.میدونم خیلی تلخه ولی برای شاد کردن دل پدر و مادر محمدطاها عزیز و برگردوندش به آغوش گرمشون هر کاری که میتونید انجام بدید.ممنون
http://92329.blogfa.com/


اخی عزیزم .رفتم خیلی غم انگیزه.انشالله که پیدا بشه
معصومه
21 مرداد 92 18:39
ی سالگی وبت مبارک عزیزم..
راسی ی چیزی همش یادم میره بگم این قالب روژینا خیلی خوشگله خیلی ..ینی عاشقش شدم..البته همش بخاطر عکسای خوشگل روژینای نازم که اینطوری شده دیگه نه؟ماشاالله..


ممنون معصومه جون. لطف داری.انشالله نی نی ناز خودت که بدنیااومد یه قالب قشنگ از عکسهای قشنگش درست کنی وما لذت ببریم.
مریم مامان ارمیا
29 مرداد 92 13:52
مبارکه عزیزم ...
ایشالله همیشه شاد باشین و خوشیهاتونو شاهد باشیم ...آمین



ممنون مریم مهربونم. انشالله که برای شما هم همینطور باشه
صبا خاله ی آیسا
29 مرداد 92 16:25
1 سالگی وبلاگت مبارک دخمل ناز


بوس