روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

36هفتگی عزیزم

1391/8/8 13:11
583 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

مبارک.مبارک.36هفتگیت مبارک عزیزدله مامان وبابا.http://www.reinodosgifs.net/lanches/53.gif

 دختر گلم امروز 36 هفته و1روزه که تو دله مامانشه وقراره که 21 ابان فرشته اسمونی ما زمینی بشه ومنو بابا بی صبرانه منتظرشیم وروز شماری میکنیم وامروز هم که بگذره 12 روزه دیگه به امید خدا میاد پیشمون. یعنی کمتر از2 هفتهhttp://www.reinodosgifs.net/flores-pequenas/basket-o-flrs.gif

نفسم دیروز با مامانی فاطمه رفتم دکتر و تاریخ به دنیا اومدنه شما گل دختر فیکس شد و21 ابان تعیین شد. دیروز هم نی نیه مونا دختر همسایه مامانی به دنیا اومد.اونم پیشه همین خانم دکتر زایمان کرد ودیروز خانم دکتر گفت که همه چی خوب بوده و نی نیش یه دخمل خوشگل بوده.مامانی از یه طرف واسه به دنیا اومدنت خیلی خوشحالم از یه طرف هم استرس دارم. یعنی میتونم مامانه خوبی واست بشم.http://niniweblog.com/images/smilies/mom/mom%20(16).gifاخه گلم من با اجازت البته فعلا /نمیدونم بعدا چه حسی دارم/تصمیم گرفتم که وقتی شما یک ماهه شدی واسه ترم بعدی هم کلاس زبانو ثبت نام کنم و هم تدریس رو شروع کنم. اخه عزیزم نمیدونم میدونی یا نه ولی من قبل از اومدنه شما تو دلم یکی از ارزوهام بود که معلم زبان بشم و خیلی هم واسش تلاش کردم http://s18.rimg.info/b8c7412bf7767338192e0d06e72e4536.gifکه توکلاسها نفراول باشم ودقیقا با ورود شما تو دلم بهم خبر دادند که بین30نفری که امتحان دادند من نفر اول شدمhttp://www.bunte-gifs.de/gifs/mini/mini07.gif. وبعد از اون اموزشگاه باهام قرارداد بست و من با وجود شما که تو دلم بودی تدریس تو اموزشگاه رو شروع کردم.http://s19.rimg.info/d7b3765cb9923ecb546dded22db9718f.gifولی از موقعی که دلم بزرگ شد دیگه نرفتم وتصمیم گرفتم که بعد ازیک ماهه شدنت برم و کلاسهارو بعد از ظهرها بگیرم وتو یک روز در میون روزی 6 ساعت پیشه مامانی فاطمه بمونی. البته شاید دلم نیاد که تنهات بزارم ولی همه بهم میگن تو واسه این کار خیلی تلاش کردی وادامش بده. نمیدونم تو چه نظری داری دختر نازم . برم یا نرم سوالسوال همش نگرانه این موضوع هستم که میتونم  کاری رو که یه روزی از بین ارزوهام اولین بود ادامه بدم سوال و هر چی فکر میکنم الان اولین ارزوم ارامش وسلامتی توست ولی اگه تو پیشه مامانم هم بمونی خیالم راحته ......به هرحال تصمیم نهایی رو گذاشتم بعد از به دنیا اومدنت عزیز دلم.ماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان مهرزاد جان
8 آبان 91 13:26
ای جونم خدا براتون نگهش داره از آخرین روزاهم لذت ببرید همه مزه بارداری به آخراشه
´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´ ´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´ ¶¶´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´ ´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´ ´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´ ´¶
´¶´ ´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´ ´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ¶¶¶¶´´ ´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ¶´ ´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´ ¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´ ´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶ ´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´ ´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´ ´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶ ¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´ ¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶ ¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´ ´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´ ´´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
وب مهرزاد جان رو آپ کردم یادگاری یادتون نره


ممنون عزیزم.مرسی که برای دخملی یادگاری گذاشتی
مامان سونیا
8 آبان 91 13:29
از حالا و پیشاپیش تبریک ما رو برای به دنیا اومدن نی نی ناز خوشگل قبول کن مامانی انشاالله به سلامتی نی نی خوشگلت رو بغلت بگیری و یک حس جدید رو در زندگی تجربه کنی


مرسی عزیزم..ممنون که به وب دخملی اومدی
مهدیه
9 آبان 91 10:15
سلام دوستم!
خوبی؟ نی نی جون خوبه؟
اگه تو هفته 34 بارداری وزن نی نی 2300 باشه زیاده؟
ممکنه نی نی خیلی تپل به دنیا بیاد؟


سلام عزیزم.ممنون که به وب دخملی اومدی. عزیزم وزنه نی نی تو هفته 34باید2100باشه 2300 هم یه کوچولو بیشتره و نی نی ممکنه یه کوچولو تپلی بدنیا بیاد.خوبه که
مریم مامان ارمیا
11 آبان 91 1:50
سلام نیلوفر جون
چقدر بامزست ، روژینا و ارمیا قراره دقیقا تو یه روز به دنیا بیان.


اخی چقد جالب عزیزم.انشالله که هر دو شون سالم باشند.
نغمه بانو، مامان جیگولی جون
11 آبان 91 12:12
سلام. تقریباً 10 روز مونده به اومدن نی نی نازت. ایشالله صحیح و سالم بیاد و زندگیتون رو شاد تر از شاد کنه. فکر کنم الان دیگه هیجان اومدنش رو بیشتر داشته باشی. لحظه های قبل از تولد همه مامانا ، نی نی ها ، و زنده ها و در گذشتگان رو یاد کن و براشون دعا کن.



اره عزیزم خیلی هیجان داره.استرس هم زیاد داره.من هر روز که از خواب پا میشم یه روز کم میکنم.امروز شده 9 روز تا اومدن نی نی.
درسا کوچولو و مامان
11 آبان 91 13:51
سلام ای جانم به سلامتی دخترت دو هفته دیگه به دنیا میاد منم هر روز استرسم همراه با ذوقم بیشتر میشه خدا خودش کمکمون کنه
تولد 36 هفتگی خوشگل خانوم هم مبارک باشه


ممنون عزیزم.منم خیلی استرس دارم.انشالله که نی نی هامون سالم باشند.
mamane Ali
11 آبان 91 15:03
دیگه چیزی به اومدن نینی نمونده مامانی .. انشالله به همه ی آرزوهات برسی عزیزم


مرسی گلم همچنین شما وعلی جون
نیلوفر
11 آبان 91 23:49
دوست گلم. نینی نازگلی ,عیدت مبارک. الهی لبت همیشه خندون,دلت همیشه مهربون.


ممنون نیلوفرجان مرسی که بهمون سر زدی.
مریم (مامان آرینا)
14 آبان 91 11:21
امیدوارم به سلامتی فارغ بشی ودخمل نازت صحیح وسالم بیاد تو آغوشت خیالت راحت شه

مامانی منو خیییلی دعا کن


حتما مریم جان.مرسی عزیزم از دعای قشنگت.
مامان سبحان جون
14 آبان 91 19:16
سلام خاله جونی ممنون اومدی پیشمون داخل وبم کنارش یه قسمت که مخصوص اهنگ هست نوشته مهساناوی روی اون کلیک کن بعد داخل همون صفحه یک قسمتی کد این اهنگ داره اونو کپی کن داخل تنظیمات وبت پیس کن بازم اگه نتونستی بگو تا خودم برات کدش بذارم


ممنون مامان سبحان جون از راهنماییت.سبحان جون رو ببوس
مامان بچه
15 آبان 91 16:42
انشالله به سلامتی نی نی قشنگتون به دنیا بیاد


ممنون عزیزم.مرسی که به وبمون اومدی