روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

سه سالگی دنیای ما

1394/9/4 23:36
2,056 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دختر قشنگم سلــــــــــــــــــــــام.totalgifs.com aniversario gif gif 34.gif

تولدت 44.gifسه سالگیت مبارک باشه همه کسم

عزیزم 21 ابان ماه که تولد سه سالگیت بود پنج شنبه شب بود و مامانی به طور اتفاقی مهمون دعوت کرده بود و مهموناش خاله معصومه /خالم/و شوهر خاله و محدثه جون و دایی و زندایی مامانی و دختر دایی مامانی با پسرش و دخترش بودند.منم اونشب تصمیم گرفتم که چون شب تولدت بود یک کیک بگیرم و یه جشن کوچولو با مهمونا بگیریم وشما شمع تولد سه سالگیت رو فوت کنی. و ان شالله  جشن تولد اصلیت که بعد از ماه صفره مهمونی و جشن تو خونه خودمون برات بگیریم.

یک روز قبل برای تولدت یک کیک عروسکی سفارش دادیم و بعد از ظهر پنج شنبه بابا رفت کیکت رو گرفت و گذاشتیم تو یخچالمون و بعد رفتیم خونه مامانی و بعد ازشام منو بابا رفتیم کیک تواد و کلاهت رو اوردیم و مهمونا خیلی از تولد بدون مقدمه شما و بدون خبر سورپرایز شده بودند. و کلی همراهی کردن ما و شمارو برای اینکه جشن تولدت خوش بگذره و با هدایاشون که نقدی بود کلی مارو شرمنده کردند عزیزم totalgifs.com aniversario gif gif 97.gif. البته من بهشون گفتم که تصمیم دارم که تولد دیگه ای بعد از ماه صفر برات بگیرم اما بازهم مارو شرمنده کردند با هدایاشون.

حالا چند تا عکس از اونشب برات میذارم دخترکم. ان شالله تولد 120 سالگیت رو جشن بگیری دخمل جوووووونم.

 

 

 

 

کیک تولد 3 سالگی دختر نازی

 

 

 

 

دخملی عشق مامان وباباشه

 

 

 

 

و عکس اخر که با مامانی هستی. البته با مهمونا هم عکس گرفتی دخملم. البته چون من اجازه نداشتم عکساشونو نذاشتم عروسکم.

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (2)

خاله معصومه و بچه ها
5 آذر 94 16:09
سلام خاله نیلوفر تولد روژینا جون را به روژینا جونم و شما تبریک می گویم
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
مرسی گلم
مامان روژینا
9 آذر 94 16:34
سلام عشق خالهتولدت هزاران بار مبارک باشه روژینای قشنگممنو ببخش که زودتر از اینا بهت تبریک نگفتم عزیز دلمامیدوارم شمع جشن تولد 120سالگیتو کنار مامانی و بابایی مهربون فوت کنی خوشگلمخیلی خیلی دوست دارم عزیزم
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از لطفت