روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

تولدت مبارک دنیای من

1394/8/21 9:27
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان.

صبح قشنگ پاییزیت بخیر عروسکم.

دختر گلم الان ساعت نه و ده دقیقه صبح روز پنج شنبه 21 ابان 94 که مامان داره این پست رو برات میذاره و تا ساعت 9 و بیست و پنج دقیقه که لحظه تولدته وقت دارم که این پست رو کامل کنم.  عزیزترینم شما الان در خواب نازی . و من باگوشیم انلاین شدم و نمیتونم که برات استیکر و عکس بذارم. فقط اومدم که برات بنویسم تولدت مبارک تمام دنیای من. خیلی دوستت دارم و در چنین روزی بهترین ارزوها رو برات دارم مامانی. ان شالله که همیشه سلامت و موفق باشی دختر گلم.

روژینای سه ساله ی من خیلی دوست داشتم که دیشب بیام و از تمام حس های مادرونه ام برات بنویسم اما متاسفانه شارژ نداشتم و نشد. همه ی زندگی من دیشب بیشتر از هرشب بوسیدمت و بوییدمت. حسابی بغلت کردم و سعی کردم از اخرین شبی که دوسالته نهایت استفاده رو بکنم برای در اغوش گرفتنت . دو سالگی که دیگه هرگر تکرار نخواهد شد . دیشب موقع خواب بهت گفتم که عزیزم فردا صبح وقتی بیدار بشی میشی سه ساله و امشب با دوسالگیت خداحافظی کن و شماهم باهاش بای بای کردی و به من گفتی که دلم براش میسوزه حالا که داره میره. راستیتش مامانی منم چنین حسی رو داشتم. حس اینکه دیگه این روزهای قشنگ و شیرین دوسالگیت و شیرین زبونیات و لغات اشتباهی که میگی تکرار نمیشه  ولی در کل من تمام روزهای باتوبودن رو دوست دارم و تک تک این روزها رو ستایش میکنم. دیشب تا صبح تو بغل من و در کنار من خوابیدی مامانی . وای که چقدر دوستت دارم و اما ناتوانم از گفتنش و از نوشتنش و بروز دادنش. 

سه سالگیت مبارک تمام زندگی من. 

سه ساله شدنت مبارک زندگی من

خدایا شکرت بابت هدیه کردن دخترم به من و سلامتیش و یکسال بزرگتر شدنش.

خدایا ارزوی من در این لحظاات اینه که بهترین ها رو براش رقم بزنی .

روژینازم خیلی خیلی خیلی خیلی دوستتت داااااارم دنیای مامان.

 

 

 

 


پسندها (3)

نظرات (4)

مامان آینده
21 آبان 94 9:37
روژینای نازم تولدت مبارک
معصومه باروئی
21 آبان 94 14:15
سلام روژینا جونم خوبی عزیز دلم مامانت خوبه انشاالله هم تو خوب و شاد و سرحال و تندرست باشی وهم مامان گلت که خیلی خیلی تورا دوستت دارد تایادم نرفته تولد3سالگیت را تبریک بگویم گلم. راستی سلام خاله نیلوفر سلام خوبید خوشید سالمید؟ انشاالله که همیشه سالم و سلامت باشید راستی میشود اگر وقت کردید یک سری به وبلاگ بنده هم بزنید ممنون می شم . راستی روژینا مامانت در این پست وبلاگت نوشته بودند که تو خداحافظی کردی باسن دو.سالگیت من هم که الان 14 سال و 9 ماهم و 15 روزم است دوست دارم همسن تو باشم ولی حیف که زمان به گذشته برنمی گردد وفقط وقتی بزرگتر می شویم دلمان برای خاطراتی که داشتیم تنگ می شود ودوست داریم زمان برگرده به گذشته . روژینا جونم 3سالگیت مبارک یک شعرهم برای تولد 3سالگیت هم می خوانم تا بدانی که چه قدر دوستت دارم گلم. کاشکی که 100 سالشی نه120ساله شی نه 120سال کمه همیشه زنده باشیییییییییییییییی دوستت دارم گلم راستی خاله نیلوفر این آدرس یکی از وبلاگ هایم است دوتا وبلاگ دیگرهم دارم که توی همین وبلاگم که می خواهم آدرسش را برایتان بگذارم لینک کردم حتما اگر وقت کردید هم سر بزنید و هم نظر بگذارید دوستتان دارم خاله نیلوفر
آویسا
24 آبان 94 9:09
جانم چقدر زیبا نوشتی نیلوفر جون.روژینا جون تولدت مبارک خانوم گل
مامان مهسا
3 آذر 94 0:22
تولد گل دختری مبارک با بهترین ارزوها