روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

دنیای مامان وبابا

19 ماهگی عشق کوچولوی مامان

1393/3/29 0:33
1,045 بازدید
اشتراک گذاری

                                    

                                         

                          19 ماهگیت مبارک عشق کوچولوی مامان

 

                                      

 

عروسک نوزده ماهه ی مامان داری کم کم خانم میشی و من بزرگ شدنت خیلی حس میکنم. دیگه همه چیز برات قابل درکه. به حرفامون با دقت گوش میکنی و سعی میکنی منظورمونو بفهمی و واقعا هم ماشالله اینقدر باهوشی همه چیز رو خوب درک میکنی.  شیرین زبونیات که خوردنی ترت میکنه و هر روز سعی میکنی که کلمه جدیدی یاد بگیری و بعد از ما تکرارش میکنی و هرچند همه رو غلط میگی ولی من با شنیدن هر یک از این کلمات انرژی تازه ای میگیرم و هر روز با در فشانی که میکنی یک کلمه به فرهنگ لغاتت اضافه میشه .

دخترکم با تعطیل شدن مدارس کلاسهای اموزشگاه خیلی زیاد شده و در نتیجه کلاسهای مامان هم همینطور و این روزها خیلی وقت کم میارم و گاهی اوقات میگم کاش یک روز بجای 24 ساعت چند ساعت بیشتر بود و من وقت بیشتری داشتم و دلیل این چند وقتی هم که اپ نکردم همینه مامانی.

کلمه های خیلی قشنگی میگی که من الان حضور دهن  ندارم که برات بنویسم اما همین چند تایی که تو خاطرم هست رو برات میذارم عشقم

این سه چرخت رو خیلی دوست داری و میری تو اتاقت و از من میخوای که بیارمش برات بیرون و میگیdakh   یعنی چرخ و وقتی سوارش میشی من باید هولت بدم تا راه بری و خودت بلد نیستی که پا بزنی و در حال حرکت میگی ببو ببو ببووووو هوووووووووووو.

 

 

 

 

عمه رو خیلی خوب تلفظ میکنی. وقتی پی پی میکنی خیلی ناراحت میشی و همش دستتو میزنی به پوشکتو میگی پوپه و میری دمه در حموم و می ایستی و میگی عموم اب. و منظورت اینه که پی پی کردم. منو ببر تو حموم و با اب بشورم.بعد از تعویض پوشک گیر میدی و پشت سر هم میگی ژبار یعنی شلوار و منظورت اینه که شلوارتو پات کنم.

عاشق نون و پنیر و مخصوصا نون تازه خیلی دوست داری و سریع دسته هرکسی نون ببینی میگی نوم . چند بار تا حالا تو خیابون دست رهگذرا نون دیدی و اینقدر بلند گفتی نوم اونا شنیدن و یه تکه از نونشونو بهت دادند. منم کلی خجالت کشیدم. تازه گاهی اوقات نونه داغ بودع و پشت سرهم میگی داع داع داع

به توپ و دوغ میگی دوب و فقط من میفهمم که منظورت کدومشونه و خودمم نمیدونم از کجا میفهمم.مادرم دیگه!!!! به بیا. بده و برنج میگی به.

به علی میگی عدی.

عاشق تاب تاب عباسی و چشم چشم دو ابرو  خوندنتم.دا دا ابابا. جش جش ابوبو

به درسا میگی doda   به مریم میگی mayi   به گل یا گل سر میگی dol و به کش میگی desh

 

تو این ماه 12 تا دندون داری 4 تا دندونای جلویی بالا. 4 تا دندونای جلویی پایین و دوتا دندون کرسی بالا و دوتا دندون کرسی پایین. و یکی هم از پایین از سمت راست بغله 4 تا دندونای جلو داره میاد بیرون مبارکه عزیزم...

هفته پیش دو روز تب داشتی و من فکر میکردم برای دندونته و بهت استامینوفن دادم و اینجوری پاشویت میکردم

 

 

 

 

اما روز دوم خوب نشدی و بردیمت دکتر و اقای دکتر گفت گلوش التهاب داره و بهت اموکسی سیلین داد اما دو روز بعد روی بدنت کهیر زد و منم خیلی نگران شدم و دارو رو قطع کردم و دو روز بعد خوب شدی. اخر سر هم نفهمیدم برای چی بود عسلم.

 

 

پست بعدی با عکسهای سفر مشهد میام و ادامه کارهای 19 ماهگیتو تو یه پست دیگه میذارم عزیزم

 

 

 

 

 

 

پسندها (10)

نظرات (23)

خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
30 خرداد 93 11:24
سلام.19 ماهگیت با تأخیر مبارک عزیزم. مامانی منم شامل دوستانم؟رمزو بدی بهم؟ همیشه به گردش و شادی. زیبا یارم،تقدیم به تو
مامان آرزو
30 خرداد 93 12:53
19 ماهگیت مبارک جیگر طلا چقدر بزرگ شدی از دست مامانی تنبل که این روزا دیر به دیر آپ می کنه دندون جدیدت هم مبارک بی صبرانه منتظر عکسهای قشنگت هستیم
آویسا
30 خرداد 93 13:09
19 ماهگیت مبارک روژینا خانوم.ماشاا... که اینقدر خانوم شدی
معصومه بارویی
30 خرداد 93 13:47
سفر خوش بگزره روژینای خاله ای ماهم درشهرستان طرقبه شاندیز در شهر مشهد زندگی میکنیم.
نیکــو
30 خرداد 93 16:04
عروسک خانوم 19 ماهگیت مبارک باشه قربون ِ شیرین زبونیات ..چقدر ماشالله حرف زدنش پیشرفت کرده ..کسرا تنبل ما هنوز چیز خاصی نمی گه آفرین به این عروسک باهوش ایشالا که دیگه هیچ وقت مریض نشی گلم
مامان الهام کوچولو
31 خرداد 93 0:06
سلام عزیزم. کجایین بابا.دلمون براتون تنگ شده.چقد این پیراهن لیمویی بهش میاد.ماشالله.راستی اگه امکانش هست رمز.
زهرا
31 خرداد 93 11:10
19 ماهگیت مبارک فرشته ناز نیلوفرجون احتمالا به خاطر دارو کهیر زده روژان هم تاحالا چندباراینطورشده داروقطع میکردم خوب میشد انشالله فرشته زیباتون همیشه سلامت باشه
مامان روژینا
31 خرداد 93 12:06
جیگرم چه خوردنی شده فداش بشم خانومی شده واسه خودشببوسش برام mayi روژینا توچولو
مامان روژینا
31 خرداد 93 12:07
نیلوفر جون رفتی زیارت ما رو هم یاد بیار گلم
شاپرک - مامان رها
31 خرداد 93 12:27
مینا مامان روشا
31 خرداد 93 13:57
عسلم 19 ماهگیت و مروارید جدیدت مبارک خیلی خوردنی شدی عزیزم مامانی رمز پست قبل رو میدی؟
سارا(مامان یسنا کوچولو)
31 خرداد 93 17:58
سلام کوچولوی نازنینم.19 ماهگیت مبارک خانومی.عکس اولیت خیلی نازه.الهی قربونت برم که ماشالله روز به روز داری خانومتر میشی.عاشقتم عزیزم.بووووووووس راستی مامانی به منم رمز میدی؟
**کلبه رنگارنگ**
31 خرداد 93 23:39
سلام تبریک میگم. میتونم منم رمز رو داشته باشم.
✿ آناهیتا مامانیه آرمیتا ✿
1 تیر 93 2:21
مبارك باشه ١٩ ماهگيت خوشگل خانوم بااين عكسهاي نازت
مهدیه
1 تیر 93 11:56
مریضی دور باشه از تنت عزیییییییییییییزم زیارت قبول خانومی . مشهد بودین. مارو هم دعا کردین؟
مریم
1 تیر 93 16:58
سلام نیلوفر جون خوبین عزیزم دلم کلی براتون تنگ شده بود خوبی ؟روژینا خوبه ؟ قربون روژینا برم چقدر بزرگ شده عشقم شرمنده من نیستم ولی سر میزنم بهتون دوستون دارم زیاد رمز اگه دوست داری به منم بده
الهه
1 تیر 93 21:43
سلام خوشگل خانوم همیشه با شادی و گردش ماشالله رفته رفته جیگر تر میشه لواشک خانوم
persian mom
2 تیر 93 2:55
19 ماهگیت مبارک بلبل زبون چقدر ناز داری تو دخملللل این تبش واسه رزوئلاس که ارمیا هم گرفت تب که قعع میشه بدن دون دون میزنه .. عزیزمممممممم ایشالله هیچ وقت بد مریض نشی و زود خوب شی
persian mom
2 تیر 93 2:55
من رمز میخواممم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
4 تیر 93 13:01
19 ماهگی عسلی مبارکلباس خوشملش و نگاه کجایی مامانی,تو هم مثل ما تنبل شدی دیر به دیر پست میزاری دخملی رو ببوس اگه دوست داشتی رمز و برام خصوصی کن
مامان کیان کوچولو
4 تیر 93 15:16
ای جانم چقدر بزرگ شده خوشمل من موهاشو ببین
خاله سمانه
5 تیر 93 1:04
روژینا جونم 19 ماهگیت مبارک عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم
شاپرک - مامان رها
7 تیر 93 23:11
هوارتاااااا بوس برا عروسکم