روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

دنیای مامان وبابا

جمعه شب

1393/3/6 2:51
1,654 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام سلــــــــــــــــــــــــــــــــــامアメリカン のデコメ絵文字

امشب زرنگ شدم و با دوتا پست جدید اومدمچشمک

عزیز دلم دختر قشنگ جمعه هفته پیش حوصلمون سر رفته بود که بابا پیشنهاد داد اگه موافقی بریم دربندمحبت. منم که دیدم  بعد از بدنیا اومدنت و  در دوران بارداری   و تقریبا نزدیک 3 سالی میشه اونجا نرفتیم پیشنهادشو قبول کردم زبان

تو راه پشت چراغ قرمز خیابون ولیعصر برات یه تل پاپیونی گرفتیم که توش چراغ داشت و روشن میشد و تونست سرتو گرم کنه و گرنه غرغرات داشت خستم میکردکچل. وقتی رسیدیم اونجا نمیذاشتی روی تخت بشینم و همش دستمو میگرفتی و میگفتی بو. یعنی پاشو که بریم. و محیط اونجارو دوست نداشتی. کلی غر زدی و گریه کردی تا اینکه غذارو اوردند و مشغول دوغ خوردن شدی و دوتا قاشق کوچولو هم برنج خوردی و این بود غذا خوردن خانم خانماシンプル のデコメ絵文字. بعد از شام هم باز به غر زدنات اد امه دادی نانازم تا اینکه اقائه چای و قلیون اورد و اولین بار بود که قلیون میدیدی و با تجب نگاهش میکردی تعجب. بعدش مشغول خوردن نبات هایی شدی که توی قندون بود و همه رو دهنی و خیس کردی و دوباره گذاشتیشون تو قندونخندونک .بعدش هم که پروژه نبات خورون تموم شد شروع کردی به قند بازی و قند هارو ریختی توی فنجونکچل. از اونجا هم یکم لواشک ترش گرفتیم و گیر داده بودی که بخوریشون. منم مقاومت میکردم که بهت ندم اخه بهداشتی نبودن مامانی و خیلی هم ترش بود و برات مناسب نبود و از شما اصرار و ازمن انکار. حتی اگه یه کوچولو هم بهت میدادم راضی نمیشدی . این بود که به گریه متوسل شدی و همش میگفتی انا. به لواشک اشاره میکردی و منظورت این بود که از اونا بهم بده.

خلاصه اینکه بیرون رفتن با بچه خیلی خیلی سخت میباشدکچل. 4شنبه هم قراره منو شما بدونه بابا با کادر موسسه زبان  افاق./////در گوشی=تبلیغ کردمچشمک.////و همه همکارام به مناسبت روز معلم یک سفر یه روزه ببرنمون کاشانخندونک.اخه روز معلم کلاس داشتیم و فرصت نشد و الان دو هفته ایه بخاطر امتحانات بچه ها کلاس نداریم و قرار شده یک سفر یکروزه بریم وهمش استرس دارم که شما اذیت کنی ترسو.امیدوارم دختر خوبی باشی عسلکمhello kitty clipart graphics.

 

 

 

ناز و اداتو قربون خانم خانما

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (18)

نظرات (24)

مینا مامان روشا
6 خرداد 93 11:09
عزیزم ممنون بابت رمز نظراتت اومده بود. خدارو شکر که واکسن 18 ماهگی به خیر گذشت
❤زهرا❤
6 خرداد 93 12:25
سلام میسسسسسسسسسس خوبین؟خوشید؟سلامتین؟روژینا خانوم خوبه؟ امیدوارم کاشان بهتون خوش بگذره بایـــــــــــــ
سمانه
6 خرداد 93 12:34
ایشالله همیشه به گردش و تفريح باشین
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
6 خرداد 93 12:59
چه جیگریه این دخمله. کلی بوس. انشالله بهتون خوش بگذره مامانی. راستی رمز پستشو ندادی بهم زیبا یارم،تقدیم به تو
مهدیه
6 خرداد 93 13:04
ایشالا هرجا که هستید و هرجا که میرید بهتون خوش بگذره چه تل قشنگییییییییییییی... دخملیه من که اصصصصصصصصلا حاضر نمیشه رو سرش تل بذاره دوستتون دارم دوستای مهربون من و دخملم بووووووووووووووووووووس
مامان آینده
6 خرداد 93 13:06
خصوصوی داری مامانی
آویسا
6 خرداد 93 15:37
همیشه به گردش و شادی جانم چه تل بامزه ای.آفرین روژینا خانوم که واقعا خانوم شده
**کلبه رنگارنگ**
6 خرداد 93 21:31
سلام عیدتون مبارک
مامان روژینا
7 خرداد 93 9:18
ایشالا همیشه به گردش و شادی فدات شمامیدوارم دخملی تو مسافرت کاشان هم خانوم باشه و اذیت نکنه
سیما مامان آروشا
7 خرداد 93 13:32
وای وای وای چه موشی این دختر خوشگله. خدا حفظش کنه. امیدوارم مسافرت بهتون خوش بگذره و روژینا جون هم هوای مامان مهربونش رو داشته باشه.
نیکــو
7 خرداد 93 18:23
وای وای شیطنت از چشمهای عسلی خانوم می باره تو این عکسا قربونت برم وروجک سفر خوش بگذره بهتون ایشالا که اذیت نمیکنه دخملمون
مامان یسنا کوچولو
7 خرداد 93 19:12
سلام عزیزم.امیدوارم همیشه در کنار هم خوش باشید.روزینا جونم دوستت دارم.راستی خانومی تلت خیلی خوشمله.مبارکت باشه نانازی.بوووووووووووووووس
persian mom
10 خرداد 93 3:09
وای وای نگوووو از بدقلی این کوچولوها .. اون هفته هم ما رفتیم رستوران با دوستمون ارمیا برامون ابرو نزاشت حالا توضیح کامل رو تو وبلاگش مینویسم ولی بیرون رفتن با ابنا واقعا سخته.. اینا هم که شیطون... ولی خداییش من دوس ندارم ارمیا اروم باشه اروم میشه استرس میگیرم ایشالله سفر هم خوش میگذره .. به سلامتتت
شيرين
12 خرداد 93 0:18
سلام عزيزم تو خودت از نبات هم شيرين تري جه تل خوشكلي مباركت باشه نازم
مامان سودی
12 خرداد 93 15:13
ماشاله شما مادرو پدر که خیلی از بچه خوشگلترید شیطونیاشون خیلی قشنگه اما خداکنه تبدیل به نق و اذیت نشه
مامان سودی
12 خرداد 93 15:17
نمیدونم نظرم ثبت شد یا نهودر هر حال دوباره مینویسم باید بگم رو دلم میمونه آخه ماشاله شما مادرو پدر که از بچه خوشگلترید که کاراشون خیلی قشنگه اما خداکنه تبدیل به نق و اذیت نشه
مامان آیسو وآیسا
16 خرداد 93 20:11
همیشه به خوشی وگشت وگزار نیلوفر جووون وای عروسک خانوم چه ناز شده با اون تلش چه بهش میاد
نازی
17 خرداد 93 11:46
ای قربون نبات خوردنت برم خاله.البته زیاد نخور دندونات خراب میشه
مامان آرزو
17 خرداد 93 16:05
به به همیشه به گردش و مسافرت عزیزم بیرون رفتن با بچه زهرمار ادم میشه یعنی ارامش نمیذارن واسه ادم
معصومه
19 خرداد 93 17:23
ای روژینای شیطون.. بوس برا گلدخمل که حسابی میخام گازگازش کنم..
زهرا
25 خرداد 93 13:53
خداحفظش کنه هزار ماشا... من فردا امتحان دارم ولی همش اینجام . روژینا جون و درساجونو وبلاگشونو خیلی زیاد می بینم عاشقشونم نمیشه ازشون گذشت
معصومه بارویی
26 خرداد 93 12:16
باسلام خیلی این مطلبتان زیبا بود من روژینا ودرسا را خیلی دوستشان دارم آخه هم بچه های شیرینی هستند وهم خوردنی هستند .راستی میتوانید بروید داخل وبلاگم و وبلاگ من را لینک کنید آخه من هم وبلاگ روژینا جونی وهم درسا جونی را لینک کردم.باتشکر . من واقعا شماو مامان درسا را اندازه ی زنداداشم و اندازه ی معلم ریاضی ام دوستتان دارم.
شاپرک - مامان رها
31 خرداد 93 12:27
چرا گزینه میپسندم برا من غیرفعال هست دوست جون؟؟
ارلا خانوم
31 تیر 93 1:26
خصوصیتونو چک کن