روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

پایان ترم اول کارگاه مادر و کودک نیلوفر ابی

1393/2/16 16:20
2,536 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دختر قشنگ ترم اول کارگاه دو زبانه نیلوفر ابی نموم شد. دقیقا 3 هفته پیش بود که اخرین جلسه از این کارگاه رو باهم رفتیم.اما بخاطر مسافرتمون نشد که پست مربوط بهش رو بذارمخجالت. عزیزم دختر نازم همه وجودم شرمنده ام که برای ترم دومش ثبت نامت نکردم اخه مامانی میدونی چیه. کارگاه باهمه خوبی هاش برخلاف تصور من بودسوال. من فکر میکردم تو یه محیطی قرار میگیری که خیلی انگلیسی صحبت میشه اما در کارگاه بیشتر به بازی هایی پرداخته میشد که بنظر من به زبان انگلیسی نامربوط بود مثل بازی اتل متل توتوله که بازی سنتی ایرانه و من بارها تو خونه باهات این بازی رو انجام میدادمتعجب. نظر منو بابا این بود که شما تو محیطی باشی که از طریق شنیداری و بازی با زبان انگلیسی اشنا بشی . اما کارگاه بیشتر به رشد خلاقیت میپرداخت.شاید این نظر شخصی من باشه ومامانای دیگه نظرات متفاوت تری داشته باشن. اما من چون خودم زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان تدریس میکنم با مشورت با بابا و مامانی تصمیم گرفتم همون شیوه های تدریس رو تو خونه برات انجام بدم تا با زبان انگلیسی اشنا بشی.و خدارو شکر هم  تا الان جواب داده و خیلی از حرفهای منو که باهات کار کردم به انگلیسی میفهمی و انجامشون میدی. دختر گلم شما کارگاه رو خیلی دوست داشتی وقتی اونجا میرفتیم خیلی بازی میکردی و  بهترین حسن شرکت در این کارگاه این بود که خیلی روابط اجتماعیت خوب شد و خیلی بهتر میتونی با اطرافیان ارتباط برقرار کنی.

اینم مدرک پایان ترمته که مهارتهایی که یاد گرفتی رو نوشته

 

 

 

 

روژینا وخاله مونا وخاله نگین

 

 

دوستان روژینا گلی در پرورش کودک دوزبانه نیلوفر ابی

 

از راست به چپ. خاله نگین.مامان شیرین و دختر گلش صبا.مامان لیلی  و دختر گلش سانیا. مامان سمیه  و پسر گلش رادنیک. منو و روژینا گلی و خاله مونا

دونفر از دوستات هم اونروز کلاس نیومدند و متاسفانه عکسشونو ندارم. مامان ساغر و امیتیس جون و مامان و فاطمه و بهراد جون

                                     محبت برای همه شون بهترینهارو ارزومندمبوس

 

 

سانیا جون  و راد نیک جون

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (8)

الهه
16 اردیبهشت 93 16:43
ممنون نیلوفر جون که بهم سر زدین...منو هم جزو دوستای لینکیت انتخاب میکنی؟ خییییییییییلی خوشحال شدم که سر زدی
آویسا
17 اردیبهشت 93 10:49
نیلوفر جون من یه جایی خوندم که بچه ها توی 2 سالگی کامل میتونن حرف بزنن و توی 3 سالگی میتونن به جای یک لغت جایگزین براش بذارن،پس بهترین زمان برای آموزش زبان دوم مثل انگلیسی از 3 سالگی به بعد هستش چون زودتر از اون بچه ها واژه ها رو گم میکنن یعنی نمیدونن الان که آب میخوان بگن آب یا water.به خاطر همین امکان داره خدای نکرده دچار لکنت زبون بشن.شما که خودت مدرس زبان هستی هیچوقت واسه روژینا جون دیر نیست بذار اول خوب زبان فارسی رو یاد بگیره کم کمک خودت از 3 سالگی به بعد بهش انگلیسی یاد بده.موفق باشی عزیزم.روژینا رو ببوس
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
17 اردیبهشت 93 12:52
به به.میبینم که روژینا کارنامه ی پایان ترمشو زودتر ازمن گرفته... آففرین عروسک. انشالله فارغ آتحصیلیت. بووووووس. زیبا یارم،تقدیم به تو
مامی آراد
17 اردیبهشت 93 19:55
سلام عزیزم تبریک میگم بخاطر داشتن چنین فرشته ای بااجازه لینکتون کردم
مامان روژینا
20 اردیبهشت 93 9:02
آفرین به دخملی باهوش و زرنگمایشالا مدرک دکتری خاله جونممرسی نیلوفر جون که اومدی پیشم و دلداریم دادیالان دخملی کمی بهتره خدارو شکرپدرمونو در آورده به خدا
مامان آدرینا
20 اردیبهشت 93 16:04
سلام مامانی گل ایشالا مراحل بالای تحصیلی روژینا جون
مهدیه
27 اردیبهشت 93 20:28
عزیزم میشه رمزش رو بهم بدی؟
آناهیتا مامانیه آرمیتا
5 خرداد 93 21:28
نیلوفرجون این کارگاه کجاست ؟ راستی من فکرمیکنم خونه شماسمت شرق هستش درسته ؟
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
گلم این کارگاه دو زبانه نیلوفر ابی هستش که ادرسش بالاتر از میدان هروی. نپه شمس اباد. انتهای کوچه امید. جنب باشگاه الونده. عزیزم منزل ما تقریبا سمت جنوب شرق تهرانه.