روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

یه روز بارونی قشنگ و اولین خانه بازی رفتنه دوستای نانازی

1392/9/14 4:53
1,188 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل مامان ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام. عشقم عاشقتمhttp://www.freesmile.ir/smiles/576419_ebpz9kd56gkrn9z9.gif.

عزیز دلم چند روزی میشد که دلم میخواست با محیط بیرون از خونه بیشتر اشنا بشی. و همچنین با نی نی های همسن خودت. این بود که دیروز از مامان درسا جون خواستم که اگه موافقه باهم ببریمتون یه خانه کودک یا مرکز اموزشی.... اتفاقا مامانه درسا جون هم قبل از تولدت بهم همچنین پیشنهادی رو داده بود اما چون هر دومون در گیر کارهای تولد بودیم زیاد اهمیت ندادیمhttp://www.freesmile.ir/smiles/431013_7572.gif.اما دیروز هر دومون مشتاقانه تصمیم گرفتیم که دخملی هارو ببریم تا کمی با محیط اجتماعی اشنا بشنhttp://www.freesmile.ir/smiles/142714_2jump.gif. اول  میخواستیم ببریمتون مرکز اموزش دو زبانه اما بعد از سرچ کردن تو اینترنت و تماس گرفتن متوجه شدیم که ترم جدید شروع شده وباید تا اواسط بهمن صبر کنیم و بعضی از شرایطش هم برامون مناسب نبود. خلاصه اینکه مامانه درسا جون زحمت کشید و یه جایی رو برامون پیدا کرد اخه با توجه به سنه شما کمتر جایی پیدا میشد که شما رو بپذیرند و بذارن که ماهم در کنارتون باشیمhttp://www.freesmile.ir/smiles/56719_128fs318181.gif.اما بالاخره یه خانه بازی پیدا کردیم.البته دست مامانه درسا گله درد نکنهhttp://www.freesmile.ir/smiles/64213_persiana_mer30.gif.و دیشب هماهنگ کردیم که امروز همدیگرو ببینیم.

امروز 13/9/92 خیلی روز قشنگی بود. باران خیلی قشنگی میومدhttp://www.freesmile.ir/smiles/34283_weathermanf4.gif.و هوا هم  خیلی سرد شدهhttp://www.freesmile.ir/smiles/426719_freezinsmile2.gif. صبح شمارو ساعت 10 بیدار کردم که بریم دیدنه دوستت. تا ساعت 10 ونیم امادت کردم.و بابا ما رو برد دمه خونه درسا جون.تو راه هم یه هدیه خیلی ناقابل برای درسا از طرف شما گرفتم .درسا جونم ببخش عزیزم. خیلی عجله ای شد. ساعت 11 و پنج دقیقه بود که رسیدیم دمه خونه درسا جون. وبابا زحمت کشید و مارو برد خانه بازی.

اونجا که رسیدیم با مربی اش صحبت کردیم و اون خانمه هم برامون یه سری توضیحات داد از قبیل اینکه اموزش ها مثل یادگیری قران یا شعر یا انجام دادن کاردستی برای شما زوده و بهتره که یک ساعت در تایم بازی بریمhttp://www.freesmile.ir/smiles/26229_phil_32.gif.ماهم همون موقع ازشون خواستیم که بریم سالن بازی و بازی کنیمhttp://www.freesmile.ir/smiles/399517_Laie_23.gif.

 خوب بقیه اشو بهتره که با عکس ببینی عزیزترینم

 

 

1

 

بعد از اینکه  پالتوتو دراوردم روی این ماهی ها نشوندمتhttp://www.freesmile.ir/smiles/636019_1237379fdqxrvb3f.gif. درسا گلی هم روی این ماهی ها نشست. اینجا شما تو فکری.فکر کنم میگی این یعنی چی میتونه باشهhttp://www.freesmile.ir/smiles/636019_1237379fdqxrvb3f.gif

 

2

 

3

 

4

 

اینم درسا نانازه

 

5

 

عزیزم شما خیلی زود از ماهی خسته شدی و گریه کردی و اومدی پایین. اینجا دار ی به بچه ها که بازی میکنن نگاه میکنیماچ.

 

6

 

این دخمله که فکر کنم اسمش نیوشا بود/البته اگه اشتباه نکنم/ خیلی دخمله بامزه وخوبی بود و دختر خانم مربی مهد بود. اینجا داره به شما کمک میکنه تا حلقه هارو بپچنی.اما خودش همه رو اشتباه چیدهhttp://www.freesmile.ir/smiles/24377_tongue.gif.

 

7

 

وای فدات بشم که اینقدر ملوس نگاه میکنی روژینازمماچ

 

8

 

چون خیلی عاشق توپی رفتی زیر میز و دوتا توپ پیدا کردیhttp://www.freesmile.ir/smiles/874417_snoozer_09.gif

 

8

 

9

 

درسا گله هم کنار ماهی نشستهماچ

 

10

 

 باز نشوندیمتون روی ماهی ها. وشماهنوز توپها دستتهماچ.

 

 

11

 

واای درسای مهربون داره بهت ابراز محبت میکنه.وشما هم با تعجب نگاهش میکنیماچ.

 

12

 

دوتا وروجک دارند به مامانه درسا نگاه میکنندماچ

 

13

 

14

 

15

 

نانازیا دارید به بچه ها نگاه میکنید که بازی میکنند.و هنوز توپها تو دسته شما و اون اسباب بازی که شبیه گردنبنده دسته درساست.ماچ

 

16

 

18

 

19

 

20

 

دخملم دیگه از اینجا به بعد دیگه داری بد اخلاق میشی و بهونه میگیری. هرچند از اولش هم یه لحظه از من جدا نشدی. و همش باید در کنارت میبودمماچ

 

21

 

22

 

اینجا میخواستم بشونمت کنار درسا اما نخواستی و سعی میکردی که بلند بشی

 

23

 

جای روژینازم روی اون صندلی کنار درسا خالیه

 

24

 

25

 

26

 

درسا نازی داره مدادرنگی هارو میریزه روی زمین و خیلی خوشش اومدهماچ.

 

27

 

گذاشتیمتون تو استخر توپ اما روژینا خانم بازهم ترسو شده.

 

27

 

این دخمله ناناز اومده بود باهات بازی کنه تا گریه نکنی.

 

28

 

اما فایده نداره.

 

29

 

30

 

روژینا گلی داره غر میزنه

 

31

 

داری به درسا نگاه میکنی. بنظرم از تمام وسیله های اونجا از سرسره بیشتر خوشت اومده بود و همش بهش اشاره میکردی و میگفتی مه مه

 

32

 

33

 

میخوای که بغلت کنم عروسکم و دستتو به طرفم اوردی

 

34

 

35

 

درسا داره اولین اثر هنریشو نقاشی میکشهhttp://www.freesmile.ir/smiles/895617_artist.gif

 

36

 

و روژینا هم داره بهونه گیری میکنه که بغلش کنم

 

 

دختر گلم کلا روز خوبی بود و یک ساعتی اونجا بودیم.درسته شما بیشتر تو بغله من بودی وتنهایی بازی نمیکردی اما در کل خوش گذشت. اونجا مربی ها  ومامانه درسا خیلی دلشون میخواست که بفلت کنند و باهات بازی کنند اما شما همش بهشون میگفتی نه نه یا میگفتی نــــــــــــــــــــــــــــه.

اما درسا جون خیلی راحت بازی میکرد و بغله مربی ها میرفتو بغله منم میومد .

 دخترم این خیلی خوبه که اینقدر منو دوست داریhttp://www.freesmile.ir/smiles/196717_Laie_7.gif و همش دوست داری بغلم باشی و درسته که اغوش من بهت امنیت میده و به بقیه میگی نه و بغلشون نمیریhttp://www.freesmile.ir/smiles/196717_Laie_7.gif. اما من دوست دارم که دخترم اجتماعی هم باشه شاید خیلی برات زود باشه و من زیاد از حد ازت توقع دارم. اما چند وقتیه خیلی به هم وابسته شدی  .همش دوست داری بغلم باشی و گاهی اوقات من نمیتونم به کارام برسم.زمانی که بابا خونه اس و من دارم تو اشپزخونه کار میکنم با اینکه اینهمه بابا باهات بازی میکنه اما باز میایی به پاهام اویزون میشی که بفلت کنم وگاهی اوقات من کارامو باشما انجام میدمhttp://www.freesmile.ir/smiles/392712_angry.gif و شما هم  از این وضعیت راضی هستی  و تا میذارمت زمین گریه میکنی.یا اینکه همش دوست داری پیشت بشینم. وقتی کنارت هستم خیلی اروم میشی و گاهی اوقات در کمال ارامش با هم تلویزیون میبینیمhttp://www.freesmile.ir/smiles/61909_connie_rockingba.gif.اما تا وقتی بلند میشم چنان گریه مینی و همش میگی مه مه و دنبالم راه میفتی .خیلی برام لذت بخشه که سرتو میذاری روی شونم و محبتتو یه جورایی بهم میرسونی و بوسم میکنی./در گوشی: البته منم بدم نمیاد از وابستگیت و علاقتhttp://www.freesmile.ir/smiles/442110_thumbs-up2.gif/ اما اخه چون ما اطرافمون نی نی همسن شما نداریم که باهاش بازی کنی. اگر هم هستند خیلی کم میبینیشون. میترسم شما منزوی بشی و روی رفتار اینده ات تاثیر بذاره. البته شاید یکم بزرگتر بشی این رفتارات خوب بشه.اما من تصمیم گرفتم برای اشنایی با بچه ها بیشتر به محیط بازی بچه ها ببرمت.http://www.freesmile.ir/smiles/70789_kiss.gif

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان لي لي
14 آذر 92 5:15
__ ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣______________________ ♣ ____ ♣ _________________ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ ________________ ♣♣ _________________ ♣♣ __________________ ♣♣ _________________ ♣♣ ♥ -♥ --♥ ---♥ -----♥ -------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥
مامان لي لي
14 آذر 92 5:17
ممنون از لينك گلم🌺🌺🌺
مامان لي لي
14 آذر 92 5:18
اي جان دخملي كجاها كه نرفته..... گلم نگران نباش بعد از چند بار بردن عادت ميكنه و كمتر به شما ميچسبه
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
امیدوارم عزیزم. که تاثیر داشته باشه
مامان لي لي
14 آذر 92 5:19
واقعاً درسا جون هم مثل روژينا جونِ ما نازه ها خداحفظش كنه براي مامان و باباش انشالله
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
لطف داری عزیزم. انشالله
آرتميس
14 آذر 92 9:33
سلاااااااام مامان نيلوفر خوشمل ... با اينكه كامنت قبليمو تاييد نكرده بودي اما من از رو نمي رم كه قربونتون برم دلم براتون يه ذره شده بود بخدا ... تولدت مبارك روژينا خانوووووومي الهي من قربونت برم 110000 ساله شي فدات شم ( ببخشيد با اندكي تاخير ) اولين ايستادنتم مبارك خوشملم ايشاالله تا چند روز ديگه راه بيفتي و كل خونه رو از هم بپاشي مامان نيلوفر و سورپرايز كني خوشملم قربونتون برم ببخشيد كه توي اين مدت نتونستن بهتون سر بزنم ... دانشگاه و بي نتي و اينا مانع شد ... بعدشم مگه من قهر مي كنم ؟؟؟ حرفايي ميزنيا مامان نيلوفر من تا وقتي كه عروسي اين خانوم خانوما رو نبيبنم نمي ميرم و مي خوام ببينم قربونتون برم خيلي دوستون دارم ( چه فكي زدم )
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلام خاله ارتمیس بی معرفت.چه عجب ممنون ارتمیس جون. فکر کردم فراموشمون کردی ارتمیس جان. این چند وقت خیلی منتظرت بودم. حتی یه پست اختصاصی هم برات گذاشتم. گفتم شاید ناراحت شدی. خوشحالم که قهر نکردی.انشالله 120 سال زنده باشی گلم.ماهم دوستت داااااااااااااریم
شاپرک
14 آذر 92 11:23
وای چقدر خوب که همچین جاهایی هست نمیدونم شیراز هم هست یا نه؟؟؟ من هم خیلی دلم میخواد رها ببرم یه جایی بازی کنه که خودم هم در کنارش باشم عزیزم ملوسک خانم عکساش خیلی بامزه اس دست مامان گل روژینا خانوم درد نکنه
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
عزیزم از مهد کودک ها یا خانه های بازی بپرس شاید یه جایی رو پیدا بکنی که رها گلی رو ببری. نظر لطفته عزیزم.
مهدیه ( مادر دختری)
14 آذر 92 12:14
قربون خودت و باز یکردنت عزی ز خاله! بوووووووووووووووووووووووووووووووووس
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
خدا نکنه مهدیه جوووووووووووووونم.
مامان آروین (مریم)
14 آذر 92 13:02
سلام عزیزم خیلی کار خوبی کردی که نی نی کوچولوی ما رو بردی و کلی بهش خوش گذشته و خوشحالب شده والاه منم که الان 30 سال دارم دوست ندارم از مامانم جدا بشم ولی زندگیه دیگه ، حالا چه برسه به دختر 1 ساله البته مامانی که خونه هستند باعث میشه بچه ها بیشتر وابسته بشم و بخوان همیشه کنار ماماناشون باشن ........ منم که از سرکار میرم خونه آروین میچسبه به من و دیگه ولم نمیکنه ( باورت میشه سرکار میرم wc چون میدونم تو خونه آروین بهم مهلت نمیده ) به نظر من سعی کن رژیناجونی با هم سن های خودش بیشتر بازی کنه که براش بهتره ...... راستی ما هم آپیم
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
اره مریم جان منم خودم خیلی مامانی هستم. اتفاقا بدم نمیاد که دخملی هم مثله خودم باشه. اما گاهی وقتها خوبه که با به ها بازی کنه. چه جالب عزیزم منم نمیتونم از دست روژینا دستشویی برم.گاهی وقتها زیر دلم درد میگیره
الهه
14 آذر 92 16:43
سلام نیلوفر جون و روژینای گل من خوش به حالتون کاشکی منم پیش شماه ها بودم و میتونستم باهات شهربازی برم و روژینایی رو از نزدیک ببینم نیلوفرجون لطفا براش اسپند دودو کنین قربوووونش برم من
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلام گلم.مرسی عزیزم از این همه لطف که به روژینا داری. بوووووووووووس
مامان آیسو وآیسا
14 آذر 92 18:16
خشگل خانومها رو ببین
persian mom
14 آذر 92 19:03
اینا به خاطر اینه که بچه هامون همش با ما هستن کسیو نمیبینن باید بیشتر ببریم خانه بازی و این جور جاها..ارمیا الان 1 ماهی میشه که ننه ای شده همش تو خونه بهم چشبیدس، یکی رو میبینه انگار میخوان بدزدنش همش میاد پیشه .. پدرشم که هست باز میاد ازم اویزون میشه به قول تو ، کلا ما مادرای یک دستیم ، همه کارارو بچه بغل انجلم میدیم ، پسرِ من فقط تو شهر بازی منو یادش میره خدا رو شکر عکسای روژینا جون خیلی قشنگ شد قربونش
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
اخی فدا ارمیا جونم بشم./اره عزیزم روژینا هم همینطوره خیلی غریبی میکنه. خدارو شکر که قند عسل شهربازی رو دوست داره
شیرین مامان شادلین
15 آذر 92 1:38
سلام ایی جان مامانی دستت درد نکنه واسه عسلی خیلی خوش گذشته
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
مرسی مامانی لطف داری.
مامان كياراد
16 آذر 92 6:34
سلام عزيزم مرسي كه به وب ما اومدي خوشحال ميشم كه ئر جمع دوستان ما باشيد....بازم پيش ما بياييد....در مورد وابستگي دختر نازت هم تحقيق ميكنم اگه مطلبي داشتم حتما خبرت ميكنم...ولي تا اون زمان زياد خودت را ناراحت نكنن مطمئنم كه مقطعي و اين وابستگي كمرنگ ميشه .....
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم.منم از اشنایی باشما خوشحالم. لطف میکنی. چشم عزیزم.
مامان یسنا کوچولو
16 آذر 92 12:46
سلام عزیزم.ممنون که اومدی پیشمون.خوشحالم که روژینا جون بهتره.ایشالله دیگه هیچوقت مریض نشه عزیزم.باور کن فکر کنم همش به خاطر حساسیت بالاییه که نسبت بهشون داریم.
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلام عزیزم.خواهش میکنم. وظیفه اس.لطف داری.انشالله هیچ نی نی مریض نشه. واقعا هرچقدر حساس هستیم بدتره
مینا مامان روشا
16 آذر 92 14:11
عزیز دلم ایشالا همیشه شاد باشی
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
همچنین شما دوست خوبم
تارا
16 آذر 92 17:37
سلام ممنون که اومدی پیشمون عزیزم معلومه باروژیناجون روزخوبی داشتی وحسابی خوش گذشته شادباشین
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
خواهش میکنم گلم. همپنین.شماهم شاد باشید
درسا کوچولو و مامان
16 آذر 92 17:50
سلام عزیزم بابت هدیه ات خیلی خیلی ممنون زحمت کشیدی خودتون قابل دارین عزیزم مامانی ایشالا یواش یواش وابستگیش به شما کمتر میشه نگران نباش اینها همه عادی هستش خوش به حالت که می تونی انقدر برای دخملی بنویسی و شکلک بذاری من که انقدر درسا جیغ می کشه و اذیت می کنه همه چی از ذهنم فرار می کنه
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلام گلم.خواهش میکنم خیلی ناقابل بود. امیدوارم. عزیزم من همه پستهارو نیمه شب وقتی روژینا خوابه مینویسم. و شکلک میذارم
مامان الینا
16 آذر 92 19:54
سلام عزیزم.من و شما دوست مشترک مامان لی لی هستیم .حتما خبر داری آوا جونم چی شده.تنها چیزی که آرومم کرد این بود که یه ختم 14 هزار صلوات واسش نذر کنیم.هر چند تایی که می تونی بخونی رو بیا تو وبم و بهم بگو.ممنون
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلام گلم خبر دارم.خیلی ناراحت شدم.اما همین امشب خبر سلامتیشوخوندم. خداروشکر که حالش خوب شده.خانمی وبلاگ شما برای من باز نشد.
سمانه
16 آذر 92 20:04
قربون اين دو تا دوست ناز نازي برم مناميدوارم كه دوستي اين دو تا دوست كوجولوهميشكي باشهمامان جون روزينا جونخوشحال ميشم به وبلاك من هم بياييد
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
خدا نکنه گلم.انشالله که دوستای خوبی باشن.چشم عزیزم حتما میام
مامان منصوره
17 آذر 92 0:52
مامانی نگران نباش بعضی بچه ها زیاد به مامان میچسبن،خوب میشه عزیزم،مخصوصا سر دندوناشون لج باز میشن و وابستگیشون بیشتر،خونه زیاد بغلش نکن،سی دی های بانی نی خیلی خوبه باموزیک و آموزشیه،بوس واسه دختر خوشگلت
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
اره منصوره جان این چند وقته خیلی بداخلاقی میکنه.فکر میکنم شاید برای دندونش باشه. ممنون از راهنمایی بابت سی دی. شماهم نانازی رو ببوس
مینا مامان روشا
17 آذر 92 12:57
حتما به وبلاگ من سر بزنین و واسه یه نی نی کوچولو دعا کنین
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
چشم گلم. انشالله که اوا جونم زودتر خوب بشه
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
17 آذر 92 16:00
سلام.به به چه روز زیبا و خاطره انگیزی. چقدر قشنگه که از الان بچه ها تو اینجور جاها باشن. من کلی خوشم اومد. زیبا یارم،تقدیم به تو
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
واقعا خیلی خوبه.لطف داری خانمی.
مریم
17 آذر 92 16:22
امیدوارم حسابی بهت خوش گذشته باشه.... روژینا جون خوشبحالت با این مامانی با حوصله که هر جا میری کلی ازت عکسایه به ای خوشگلی میندازه مرسی نیلوفر جون
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
جای شما خالی بود خاله جون. ممنونم عزیزم لطف داری شما
زهرا
17 آذر 92 17:38
ســــلام میسس خیلی وقته خبری از روژینا جون نیاوردید.دعا می کنم میس بعدی مون شما باشید البته میس مغانلو هم خوب بود. از طرف من روژینا جون رو یه بوسش بکنید. تا بعد بای
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلام زهرا جان. ممنون که به وبلاگمون میای و کامنت میزاری. عزیزم منم خیلی دوست دارم ترم بعد باشما باشم. چون کلاستون خیلی خوب بود و من همتونو دوست داشتم. موفق باشید. به همه بچه ها سلام برسون
مامان لي لي
18 آذر 92 0:21
سلام نيلوفر جون نميدونم چي بگم فقط مرسي واقعاً مرسي نميتونم اشك هام رو كنترل كنم نميتونم جبران كنم ممنون كه شفاعت أواي من و خواستي ممنون از نذر و نيازات ممنون دلم پوسيد خيلي دلتنگ بودم مرسي
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم منکه کاری نکردم..خدارو هزار مرتبه شکر که اوا جونم حالش خوب شده عزیزم خودتو ناراحت نکن دیگه. مهم اینه که دخملی کنارته و خداروشکر حالش خوبه.ببوس نانازیه خاله رو.
مامان کیان کوچولو
18 آذر 92 12:50
عزیزم نگران نباش اقتضای سنشه ... کیانم منو ول نمیکنه ... اما وقتی میخوام بذارمش جایی باهاش بای بای میکنم و اینجوری بهتر میمونه و بهونه نمیگیره ... عزیزم منم تماس گرفتم با مرکز دوزبانه ای که توی دروس هست اما از اول ترم گذشته بود ... تو هم همونجا تماس گرفتی یا جای دیگه اگه نزدیکتر هست به منم بگو لطفا مرسی عزیزم ..
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
اخی ای جانم. کیان عسل هم پس مامانیه. اره عزیزم منم با همونجا تماس گرفتم.
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
18 آذر 92 21:58
مامانی منم کامنت گذاشته بودم برا این پست.کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زیبا یارم،تقدیم به تو
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
عزیزم تعداد کامنتها وقتی از 20 تا بیشتر بشه میره صفحه بعد. کالمنت شما هم تو صفحه 2 هست عزیزم.پایین کامنتها نوشته صفحه 1 یا صفحه 2. روش کلیک کنی میره صفحات مورد نظر
مامان جون سیلوانا
21 آذر 92 22:11
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
سمیرا مامان پرنیان
22 آذر 92 0:46
عزیز دلم عزیزم پرنیان هم همش به پاهای من آویزونه بعضی وقتها کلافه میشم نترس بابا اصلا منزوی نمیشه بچه ها همشون وابسته ان ولی بعدا خوب میشن
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
اخی ای جونم فدا پرنیان گلی بشم که اینقدر نانازه
صبــــا خاله ی آیســـا
22 آذر 92 12:32
عزیزم همیشه خووووووووش باشی
صبا خاله ی آیسا
29 آذر 92 9:46
عزیزم برات خصوصی گذاشته بدوم
پرستو
4 دی 92 8:32
سلام میس عزیزم جواب کامنتتونو تو وبلاگم دادم لطفا ببینید میس دلم خیلی تنگ شده براتون خیلییییییییییییییییییییییی میس ساعت کلاستون چنده؟ چون شنبه مبینا دیده بودتون بعد گفتش ماهم بیایم ببینیمتون ولی تا اومدیم شما رفته بودید منم پام گیر کردو افتاده بودم زمین الان js5 میس مغانلو هم خیلی خوب بود .ولی من دوس دارم شما میس ترم بعدمون باشید.. امیدوارم روژینا جون زود تر اجتماعی شه
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلاااااااااااااام. پرستو این دله من ازتووووووو............. منم دلم خیلی براتون تنگیده عزیزم. من این ترم کاملا پسرونه هستم. اخی عزیزم ببخش منم عجله داشتم باید میرفتم پسرونه.حالا پات که چیزی نشد.شد منم خیلی دوست دارم که بازهم با شما کلاس داشته باشم انشالله ترم بعدی خانم گرجی کلاسه شمارو با من هماهنگ کنه