روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

ارتمیس عزیز

1392/7/28 3:35
595 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم یه چند وقتی میشه که از یکی از خاله ها که خاله ارتمیس بود و همیشه برامون یادگاری میذاشت وبهمون لطف داشت خبری نیستناراحت.عزیزم از اون روزی که پست رمز دار گذاشتم.چون نتونستم رمزو بهش بدم فکر میکنم که ازم ناراحت ودلگیر شده اخه مامانی ارتمیس جون وبلاگ نداشت و حتی بهش پیشنهاد دادم که ایمیلشو بده اما ایمیلم نداشتناراحت.همیشه برای همه پستها کامنت میذاشت وبنظرم خیلی به شما لطف داشت و شما  رو دوست داشتقلب. ماهم دوستش داشتیم.اما چند وقتیه که کامنتی برامون نمیذاره. این پستو مخصوص ارتمیس جون گذاشتم چون به طریقه دیگه ای بهش دسترسی نداشتم.  که اگه  هنوزم وبلاگمونو میخونه  و ازم ناراحته ازش معذرت خواهی کنم و امیدوارم هرجا که هست همیشه شاد وموفق وسلامت باشه.....................................................................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یسنا کوچولو
1 آبان 92 11:12


قرآن به جز از وصف علي آيه ندارد

ايمان به جز از حب علي پايه ندارد

گفتم بروم سايه لطفش بنشينم

گفتا که علي نور بود سايه ندارد

عيد غدير مبارک


ممنون گلم
پرستو
2 آبان 92 8:44
سلام میس .....بوقققققققققق

فامیلیتونو نمیگم شاید راضی نباشید

وای چه بچه خوشملی دارید میسیز

خیلی نازه ایشا.. 120 سالشه..

وامیدوارم همیشه خوشبخت باشید

میس شما با افتخار لینک شدید

دوس داشتید به منم سربزنید



سلام پرستو.این دله من از توووووو

مرسی که به وبه دخملی سر زدی.و لینک کردی.منم لینکت کردم عزیزم
صبا خاله ی آیسا
4 آبان 92 0:01