روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

چیدن اتاقت

1391/7/6 19:19
305 بازدید
اشتراک گذاری

0

 

سلام سلام دختر گلم.خوبی فدات بشه مامان نیلوفر/عزیزم حسابی سر مامان وبابا ومامانی فاطمه شلوغه اخه داریم خونه رو بخاطر ورود شما اماده میکنیم8اینقد خونه بهم ریخته اس اخه فرشهارو دادم قالیشویی وکلی کار دارم الهی قربونت برم تو هم خسته میشی وقتی که من کار میکنم4مامانو ببخش عزیزم.بابا هم همش به من غر میزنه که اینقد کار نکنم وشما دخملی رو اذیت نکنم.البته دیروز مامان فاطمه اومد کمکم وبیشتر کارهارو کردیم واز همه مهم تر اتاقت رو اماده کردیم و وسایلاتو چیدیم0وای عروسکم وقتی وسایلاتو میبینم دلم برات بیشتر تنگ میشه وقتی لباساتو میبینم همش تصور میکنم که تو اونارو پوشیدی وتو بغل منی7کی این چندروز تموم میشه ومن میتونم تو رو ببینمسوالچندتا از وسایلات مونده که تو این هفته همه رو تکمیل میکنیم اخه تصمیم گرفتیم جمعه هفته دیگه واست جشن سیسمونی بگیریم نازناز مامان5خوشگلم وقتی عکسای اتاقت اماده شد برات میزارمشون تو وبلاگت.دوستت دارررم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)