روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

31هفتگی جیگرم

1391/7/2 11:15
282 بازدید
اشتراک گذاری

   سلام سلام دختر مامان/ قلب7

        

             0  0 هفتگیت مبارک جیگر جیگر مامان وبابا7

 

 از این چند روز واست بگم/4شنبه با بابا ومامانی فاطمه رفتیم بهار واسه دخملی گهواره ویه سری لباس و یه خرس توپولی و....خریدیمماچ مبارکت باشه عشقه مامان. 5شنبه هم اومدن پرده اتاقتو اندازه گرفتن وتا چند روزه دیگه اماده میشه دخملکم.جمعه هم تخت وکمدتو اوردن وحسابی سر مامانو بابا شلوغ بوده عروسکم.دست مامانی فاطمه درد نکنه گلم که در نبود بابامحمد/بابام/ زحمت میکشه وتمام وسایلای شمارو میخره.اخه خودت که میدونی بابا محمد 9ساله که رفته پیش خدا واون زمان من 13 ساله بودم ومامانی فاطمه تا الان  واسه منو تو  وباباهیچی کم نذاشته .دخترم انشا.. وقتی بدنیا اومدی باید جبرانه زحماته مامانی رو بکنی وحسابی هوای مامانی فاطمه رو داشته باشی چون شما نه خاله داری نه دایی.بابا محمدم که پیش خداست /باشه عززیزم                                                                        قربون دختر نازم بشم که لگداش محکم تر شده ولی فکر کنم الان خوابی نفسم چون فعلا از تکونات خبری نیست8 پاشو تنبل خانم صبح شده دیگه. گلم دو سه هفته دیگه میخوایم واست جشن سیسمونی بگیریم.اخه تا اومدن شما چیزی نمونده .50 روزه دیگه به امید خدا تو بغلمی4 و منو بابا خیلی خوشحالییییییییییییییییییییییییییییییییییم68

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مامان نخودچی
6 مهر 91 8:36
عزیزم مرسی که اطلاع دادی راجع عکس سیسمونی نی نی کوچولوت ... فقط عکسارو بذار تو وبلاگت من خودم میزارم تو گالری سیسمونی