روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

انتخاب اسم دختر نازمون

1391/7/10 13:04
1,115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامان. الهی فدای دختر گلم بشم من که تو دله مامان شیطونی میکنه و تکون خوردناش فرق کرده. عزیر دلم بالاخره منو بابا برات اسم انتخاب کردیم ونظرمون قطعی شد. وقتی که فهمیدیم شما دخملی خیلی برات دنبال اسم گشتیم تو اینترنت/تو کتاب اسم/من دوست داشتم یه اسمی برات بزاریم که اولش ن باشه وبه اسم من وبابا بیاد اما هر چی گشتیم به نظرمون مناسب نبود. عمه ندا میگفت بزازیم ناز گل اما بابا موافقت نمیکرد تا اینکه من بهش چندتا اسم پیشنهاد دادم واز بین اونا هر دومون اسم

                       07696644                                                 روپسندیدیم وبابا دیگه با هیچ اسم دیگه ای موافقت نکرد وهمیشه شما رو به این اسم صدا میزنه//. نمیدونم دوسش داری یانه.سوالروژینا یعنی مانند روز روشن.  دختر گلم روژینای عزیزم امیدوارم که زندگیت همانند اسمت روشن باشه وهیچ نقطه تاریکی تو قلبت وزندگیت وجود نداشته باشه وارزوی مامان وبابا اینه که اینده روشنی داشته باشی.

        /روژینا جان تو عزیز دل من وبابایی/

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)