روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

دنیای مامان وبابا

30هفتگی

1391/6/26 22:03
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام عزیز دله مامان.

      30هفتگیت مبارک7

نفسم مامان اصلا باورش نمیشه که 210 روز از بودنه شما تو دلش میگذره/ 210 روزه که منو تو با همیم و در همه لحطات در کنار همدیگه هستیم. چقدر زود گذشت مگه نه جوجه ی مامان 2 مامان که عاشقانه دوستت داره وبدجور بهت وابسته شده عزیزم. جیگرم دیشب با هم رفتیم عروسی ومعلوم بود شماهم خوشحالی چون حسابی تو دله من نانای کردی.منم به عمه ندا گفتم دستشو بزاره رو دلم تا تکونای شما خوشگله رو حس کنه ولی تو فقط یبار تکون خوردی وعمه ندا هم فهمید وخیلی خوشحال شد وبه ماهان پسر عمه ات گفت .عزیزم ماهان 7سالشه ومهر میره کلاس اول.قربون دخملم برم که فقط واسه مامانوباباش شیطونی میکنه.امروزم رفتم پیش یه خانم دکتر دیگه ودکترمو عوض کردم اخه اون خانم دکتره با هیچ بیمارستانی قرارداد نداشتناراحتامروز 2باره صدای قلب کوچولوتو شنیدم وکلی ذوق کردم قهقههاخه تو خیلی واسم عزیزی عززززززززززیییییییییزمنیشخندخانم دکترگفت که با سزارین شما اخر ابان بدنیا میای وهمه کارارو خودش میکنه وگفت که من اصلا نگران نباشم چون از بیهوشی کامل استفاده میکنه6اخ جون فقط 2ماه مونده تا بیای پیشم دخمل نازم.خدایا همه نی نی ها سالم باشن  نی نی ما هم سالم باشه.2

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شیدا مامان پانی
28 شهریور 91 16:31
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها اموزش تزیینات سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184