روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

27هفتگی

1391/6/4 22:40
621 بازدید
اشتراک گذاری

ماچ سلام قربون صدای قلب نازنینت بشه مامان /عروسکم امروز رفتم دکتر وصدای قلبتو شنیدم وکلی خوشحال وشاداب شدم.قهقههمامانی فاطی هم صداشوشنید وکلی ذوق کردبغل

٢٧ هفتگیت مبارک جیگر مامان وبابا.هوراهوراهورا

خوشگلم خانم دکتر بهم گفت که خدارو شکر همه چی خوبه وشما عزیز دل من هم امروز ماشا... ماشا... خوب تکون خوردی ولگد زدی.افرین کوچولوی مامان تشویق

عزیزم فردا باید برم ارمایش دیابت بارداری واسه بار دوم.بار اول تستم خوب بود ولی خانم دکتر گفت که برای بار دوم هم باید برم وجیگرم فردا باید سونو هم برم وشما عسلم رو هم ببینم خیلی خوشحالم و دوست دارم امشب زودتر بگذره و فردا برسه ومن بتونم ببینمتعینکفردا با بابا میخوایم بریم.بابا هم خیلی دوس داره ببینه شمارو.هیپنوتیزم جیگرم فقط من یه کوچولو استرس دارم که شما بسمل باشی اخه مامانی فاطمه همه وسایلای شمارو دخملونه خریده نکنه جنسیتت عوض شده باشه شیطون بلاتعجب به هر حال فردا روز دیداره منو شماست. خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحالمخنده خدا کنه که فقط سلامت باشی وهیچ مشکلی نباشه عزیزم. مهم سلامتیته عزیز دلم فقط همین.نیشخندماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 13:47
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.