روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

همدم مامان

1391/6/4 2:34
572 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم.الان که دارم واست مینویسم ساعت 2نیمه شبه جمعه هست وبابایی هم داره با گوشیش کار میکنه ومامان بدجوردلتنگه توئه نازنینم.ناراحتدل مامی بدجور گرفتهدل شکسته دلیلش زیاد مهم نیست مامان جون ولی یه جورایی ناراحتم. فرشته کوچولوی من واسه مامانوبابا دعا کن. راستی خوشگلم  4شنبه اومدن واتاقت رو کاغذ دیواری کردند.

 

 

 

اینم عکسش

اینم عکسش.نمیدونم دوسش داری یا نهمتفکر اما سلیقه منو باباست امیدوارم توهم خوشت بیاد گلماز خود راضی نفسی فردا میخوام برم بیش خانم دکتر وقشنگ ترین ملودی یعنی صدای قلبتو بشنوم عسلم چرا بعضی موقعها اروم میشی و واسم شیطونی نمیکنی مامان خیلی نگرانت میشهگریه اخه من که نمیتونم تو عزیز دلموببینم دل خوشی من فقط اینه که تو تکون بخوری .راستی فردا حتما به خانم دکتر میکم که سونو بنویسه تا من بتونم شما نفس نفسو ببینم. خوشگله مامان شبت بخیر. مامان همیشه منتظر لگد زدنات وتکون خوردناته.بووووووووووووووووووووووسماچماچماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)