روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

عید فطر

1391/5/29 0:49
483 بازدید
اشتراک گذاری

لبخندعیدت مبارک عروسکمهورا

خوشگله مامان الان نیم ساعته که ماه رو دیدند وعیدفطر شده وشما هم تو دله مامانی وبا تکون ها ولگدایی که به مامان میزنی عید رو به من تبریک میگی قربونت برم که باهر لگدت بهترین حس دنیارو دارم. فرشته من حالا که عیده ازت میخوام واسه همه مامانایی که هنوز تو دلشون نی نی ندارند دعا کنی که خدا یه نی نی ملوس تو دلشون بذاره ودل همه شاد بشهلبخند

عزیزم انشاا.. سال دیگه عید فطرتو هم درکنار ما هستی.مامان واسه بغل کردنت لحظه شماری میکنه.

وای که چقد دلم میخواد بچلونمت وفشارت بدم نفس نفس مامااااااانمژهمژهچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خواهر فاطیما
29 مرداد 91 16:35
سلام با افتخار لینک شدید اگه دوست داشتید منو لینک کنید ازطرف من کوچولوتو ببوس