روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

سفربه شمال

1391/5/28 17:42
1,013 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدل مامانماچ

جات تودل مامان خوبهسوالببخش مامانوکه این جندروزه به وبلاگت سرنزدم اخه منوباباومامانی فاطمه رفته بودیم شمال.

دوشنبه خیلی کارداشتم قربونت برم اخه باید واسه سفراماده میشدیم وشبش هم منوبابا به مناسبت سالگرد ازدواجمون رفتیم بیرون وشام هم بیرون خوردیم البته بیتزای بدمزهسبزببخشیدعزیزم میدونم که واست فست فود خوب نیست وخانم دکترهم به مامان گفته که نخورم اما بازم نتونستم جلوی خودموبگیرمخجالت

عزیزم3شنبه صبح ساعت10از تهران حرکت کردیم به سمت گیلان وقرارشدکه صبحانه توراه بخوریم.اتوبان کرج خیلی شلوغ بود وساعت12ونیم نزدیک قزوین وایستادیم وصبحانه خوردیم وساعت4هم منجیل رسیدیم ونهارخوردبم.نفسم اونجاخیلی بادمیومد انشاا.. وقتی که باخودت رفتیم میبینیبغلوساعت7هم رسیدیم گیلان.البته ازباباهم خیلی ممنونم اخه هوای منوشمارو خیلی داشت خانم کوجولو وبخاطرما خیلی یواش رانندگی کردومنوتواصلا اذیت نشدیم عزیزمنیشخند

4شنبه صبح رفتیم ماسوله دخترنازم خیلی خوش گذشت وبابا اونجا یه عروسک برات بسندید وگفت که حتما باید برات بخریم وفاطی جون هم یه روسری ودمبایی محلی برات خرید.نهارهم اونجا خوردیم وبعدارظهرهم رفتیم لاهیجان ورفتیم بام سبز وتله کابین سوارشدیم قربونت برم من که اونجا تو دلم شیطونی میکردی ومامانو خوشحال میکردیخندهنفسی موقع برگشت از لاهیجان هم رفتیم یه سیسمونی فروشی ومامانی فاطی برات یه کفش خوشدل خرید.

5شنبه صبح هم رفتیم 5شنبه بازاروبعدش رفتیم خونه خاله معصومه وبعدازظهر هم رفتیم دریا.جیگرم بابا خیلی دوست داشت بره تو اب وشنا کنه اما نشد اخه ماشین بابا لب ساحل تو ماسه ها گیر کرد وبا کلی زحمت بیرون اوردیمش وبابا حالش گرفته شد.منم خیلی دلم برای بابا سوخت وناراحت شدم اخه هرجاکه من خواستم منوبرد اما خودش تو اب نرفت اما من میدونم که خیلی دوست داشت البته نانازم شاید خواست خدا بوده که اینجوری بشه وبابا نره.انشاا.. دفعه دیگه که رفتیم باشما عزیز دله من بابا میره تو اب وشنا میکنهزبانجیگرم ساعت 7هم حرکت کردیم وساعت 11ونیم رسیدیم تهران.عکساوفیلمهاروهم برات تو کامبوترسیو کردم تابعدا ببینی نفسمچشمک

خوشگلم خیلی خوش گذشت واخرین مسافرت منوبابا بدون شما بود و من مطمئنم که از این به بعد که بریم مسافرت بیشتر به ما خوش میگذره چون توهم درکنارمایی.البته باید قول بدی زیادشیطونی نکنیاقلب

 اینم عکس عروسک وکفشت عزیزمکفش دخملیعروسکی که بابا خیلی دوستش داره

خداکنه که شما هم ازاینا خوشت بیادخانوم خانومابای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه (مامی آرشام)
28 مرداد 91 15:55
رای گیری روع شد دوستای گلم اگر دوستم دارید میشه به گل پسر من که عیدی نوروزم ست رای بدین تو نظرات بخش زیر شماره 24 ( گل پسر من ) رای بدید http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php یادتون نره دوستای گلم شماره 24 از همه ممنونم
مامان دخترناز
28 مرداد 91 17:49
شماره24