روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

یک ماهگی عزیزدلمون

1391/9/21 3:59
774 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم http://s12.rimg.info/1b7d4352bde0e50e255e1f5922af97af.gifماهه که در کنار ماهستی و منو بابا در کنار تو خوشبخت تریم. یک ماهگیت مبارک خانوم خانما.

عزیزدلم از داشتنت خیلی خوشحالم و خدارو شکر میکنم که تو رو به ما هدیه کرده عسلمhttp://niniweblog.com/images/smilies/other/other4/other4%20(75).gif این روزها حسابی عسل شدی ومامان دلش میخواد بخوردت. روزها دوست داری لالا کنی اما بعضی شبها دلت نمیخواد که بخوابی ومنو بابا مجبور میشیم که با صدای سشوار بخوابونیمت.http://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby2/baby2%20(50).gif4شنبه شب که مامانی فاطمه پیشمون بود اصلا نخوابیدی گلم واز ساعت 1 تا 8 صبح بیدار بودی ومنو مامانی خیلی خسته شدیم فرداش هم بخاطرشما  مهمون داشتیم وصبح باید کارهامون رو میکردیم اما تو نمیخواستی بخوابی که ماهم استراحت کنیم تا اینکه ساعت 8 بابا رو از خواب بیدار کردم و دادیمت به بابا وتو بغله بابا با صدای سشوار یک ربع طول نکشید که خوابیدی ./میگن دخترها بابایی هستن /قبلا فکر نمیکردم که درست باشه اما نفسم شما بهم ثابت کردی. کاش زودتر میدادمت به باباچشمک

امروز هم واسه چکاب یک ماهگیت رفتیم دکتر.افای دکتر گفت که همه چی خوبه و فقط دلت یه کوچولو نفخ داره و واست یه قطره نوشت که باید روزی 3 بار 3 قطره بهت بدیم/وزنت هم 4کیلو نیم بود که اقای دکتر گفت خوبهخنده

امشب هم بمناسبت 1 ماهگیت یه  جشن خانوادگی کوچولو واست گرفتم .اما عزیزم تو امروز خیلی بد خلقی کردی و همش گریه میکردی و وقتی هم که میخوابی بعد از نیم ساعت از خواب میپری و  شروع میکنی به گریه. الان هم ساعت 3و40 دقیقه بامداده وشما رو پای من لالا کردی.ومن هم دارم واست مینویسم .وقتی هم میذارمت تو گهوارت دوباره گریه میکنی/چرا عزیزم اینطوری شدی.چرا اینقد به خودت میپیچی.شاید از نفخ دلت باشه.نمیدونم چیکار کنم.بد جور عادت کردی که روی پا بخوابی.و من تکونت بدم. کاش عادت نمیکردی چون اینجوری واسه هر دومون سخته عزیزم..نفسم فردا اگه وقت کنم عکسهایی رو که امشب گرفتیم رو واست میذارم /

عزیزدلم فعلا که خوابی خدا کنه که بخوابی چون من هم خیلی خوابم میاد .بابا هم خوابه .خوب دیگه نفسی بریم بذارمت تو گهوارت به امید اینکه بیدار نشی ولالا کنی وخوابهای خوب خوب ببینی.

دختر 1 ماهه ی من دوستت دارم.سپری شدن اولین ماه از زندگیت مبارک انشالله که تمامی ماههاوسالها رو باموفقیت وشادی وسلامتی سپری کنی.قلبماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نسرین
21 آذر 91 13:18
سلام به روژینای عسل و مامان جونش .
1 ماهگی خانم خوشگله مبارک باشه انشاالله که همیشه سالم باشه و دل کوچولوش هم زودتر خوب بشه


مرسی عزیزم.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 آذر 91 13:36
۱ماهگیت مبارک روژیناکوچولوی ناز
ایشالا ۱۰۰سالگیت


ممنون اناهیتا جان.ارمیتا عسلی رو ببوس