روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

روژینا گلی شیر مامانو میخوره

1391/9/5 22:10
802 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدا جونم شکرت بالاخره روژینای گلم شیر منو خوردhttp://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby2/baby2%20(11).gif

3 روزه که دخملی می می میخوره ونسبتا از قبل خیلی بهتر شده وموقع  شیر خوردن گریه هاش کمتر شده http://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby2/baby2%20(49).gif وبیشتر شیر مامانش رو میخوره تاشیر خشک.عزیزدلم پریشب که منو بابا وشما باهم بودیم 3بار حالت بهم خورد ومنو بابا خیلی نگرانت شدیم ودیروز بردیمت دکتر وخانم دکتر گفت که شیر خشک واسه معده کوچولوت سنگینه وبخاطر همین حالت بهم میخوره واز دیروز تا حالا با راهنماییهای خاله های مهربون وخوردن شادونه شما خیلی بهتر شدی وبهتر از قبل می می مامان رو میخوری وتو خوردن شیر من حسابی پیشرفت کردی.قربون دخملم بشم که دله مامانش رو نشکوند و بالاخره شیر مامانش  رو میخوره.البته من شبا واسه اینکه سیر بشی بعنوان غذای کمکی با مشورت باخانم دکتر بهت شیرخشک میدم  http://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby2/baby2%20(45).gifکه اون رو هم میخوام کم کم از برنامه غذاییت حذفش کنم.ولی عزیزدلم خیلی خیلی خوشحالم بخاطر این لطفت که می می میخوری.دختر گلم ازت ممنونم.http://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby2/baby2%20(53).gif

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(109).gif

http://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby2/baby2%20(53).gif

مامان فدای این دستهای کوچولوت دختر نازم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان جون نی نی
6 آذر 91 9:01
خدا رو شکر که موفق به دادن شیر به دخمل طلا شدی
برای منم دعا کن نی نی سالم و بدون زردی به دنیا بیاد


ممنون گلم انشالله که سیلوانا جون هم صحیح وسالم وبدونه زردی به دنیا بیاد وشیر مامانشو بخوره
مهدیه
6 آذر 91 9:18
سلام نیلوفر جون
خدا رو هزار بار شکر
دعا کن نی نی من هم شیرم رو قبول کنه و دردسر نکشم!
نی نی رو ببوس!


ممنون مهدیه جان انشالله که همین طور باشه وفاطمه سادات جان سلامت باشه وشیر مامانشو بخوره وزردی هم نداشته باشه.
مامان نسرین
6 آذر 91 13:26
سلام مامانی خوبی خانم خوشگله خوبه؟
خدا رو شکر دخملی شیرت رو خورد خیلی خوشحال شدم روزهای اول شیر کمتره میتونی با خوردن عرق رازیانه - آب انبه - هندوانه - دوش گرفتن و نگاه کردن به آب دوش حمام شیرت رو بیشتر کنی که انشاالله کم کم شیر خشک حذف بشه از برنامش و شیر مقوی مامانش سیرش کنه این ناز نازی رو . ببوسش


ممنونم نسرین جان.مرسی از راهنماییهات واقعا کمکم کرد
شاپرک
6 آذر 91 22:24
وای چقدر خوب بسلامتی انشاا.. که همیشه سلامت و شاد باشید


مرسی عزیزم همچنین شمادرکنار رها جون
مریم (مامان آرینا)
7 آذر 91 8:10
واااااااای که چقدر خوشحال شدم اومدم این خبرو خوبو خوندم،مبارکه مامانی آفرین به این دخمل عسلی که دل مامانشو نشکوند
چه شیرینکی این رژونا خانوم ماشاااااااااااااااالله


ممنون عزیزم.ارینا جون هم ماشالله خیلی نازه
مریم مامان ارمیا
9 آذر 91 15:52
ای جونم،خدا رو شکر.
ایشالله که زود زود فقط با شیر مامانی سیر شی.
نیلوفر جون آفرین به سعی و تلاشت خواهر.


ممنون عزیزم.ولی هر کاری میکنم شیر من سیرش نمیکنه و خانم خانوما بازم شیر خشک رو میخواد
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 آذر 91 19:48
نیلوفرجون خداروشکرکه شیرتوخوردخیلی خوبه البته کلی سخته وپابندمیشی اماخب می ارزه وانقدرزودمیگذره که اصلا باورت نمیشه .
این حال بهم خوردگی هاطبیعیه بالاخره تاخودشوبامحیط بیرون وفق بده کلی طول میکشه وصبروتحمل میخواد.
ماکه اون اولا هفته ای ۸روزش رودکتربودیم همه میگفتن برای هرچیزی نبریدش دکترولی خب نمیشد.
عزیزم داری بیخوابیهاروتجربه میکنی ؟دیدی گفتم ازوقت استفاده کن وبخواب
منکه واقعابرام آرزوی دوربودخواب سیرکردن ۳شب پشت هم نخوابیدوبیداربودم هرچقدرهم کمک داشته باشی بالاخره بازم نمیشه .
بازم خوبه وقت آپ کردن واومدن پیش ماروداری عزیزم .خوشحالم که خوبید
ببخش پرحرفی کردم .
ایشالا همیشه سلامت و شادباشیددرکنارهم


مرسی انا جون همچنین شما.شب نخوابیدن خیلی سخته ولی وقتی که خوابش میره وتو خواب میخنده تمام خستگیهام در میره.
neda
12 آذر 91 11:13
سلام دوست خوبم
وبلاگ بسیار زیبا و نی نی بسیار زیباتری دارید خدا نگهش داره.
خوشحالم که شما هم مثل ما نی نیتون دنیاتونه.
من وبلاگ شما رو تو لیست پیوندهام قراردادم اگه شما هم مایل بودید وبلاگ ما هم لینک کنید
با تشکر


ممنون عزیزم شما لطف داری از اشنایی با شما خوشحال شدم با افتخار لینکتون میکنم.
درسا کوچولو و مامان
15 آذر 91 1:10
سلام به به چه دخمل نانازی و چه مامان زرنگی من که هنوز وقت نکردم عکسهای دخملم را بذارم .
تولد روژینا خانوم ناز نازی مبارک باشه ایشالا همیشه صحیح و سالم باشه .
بابت تبریکت هم ممنون مامان روژینا


ممنون مامانه درسا جون/ماشالله درسا جون هم نازه.خدا نگهش داره